Gå til innhold

Ruinert

Anbefalte innlegg

Gjest Ruinert
Skrevet

Jeg føler meg ruinert av en psykopat. En gang var jeg voldelig mot denne personen etter å ha blitt trakasert og mobbet av denne personen i mange år. Det kokte rett og slett over for meg. Han fikk ikke langvarige men.

Selv er han voldelig mot meg og truer med å banke meg, han har og slått meg.

På grunn av den episoden hvor jeg var voldelig mot han har jeg mistet flere venner og jeg føler at det jeg har brukt langt tid på å bygge opp av vennskap og annerkjennelse er lagt i grus.

Skrevet

Hva betyr disse vennene da? De er ikke rare vennene hvis de tar parti med en slik person. Hvis det ikke er du som snur denne saken på hode da.

Jeg hadde gitt blanke i hva mine venner hadde ment og trodd hvis jeg hadde blitt plaget av en anne person. Da hadde jeg brukt de midlene som hadde vært nødvendig for å stoppe det.

Det betyr ikke at jeg ikke hadde hørt på andre, det er jo viktig å forsøke å se ting i fra flere sider og finne ut om jeg overreagerer. Men etter at jeg hadde tatt et standpunkt, så hadde jeg ikke funnet meg i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...