Gå til innhold

Ber imamer om hjelp mot voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke godt å si hva som skal til.

65 % av voldtektene er utført av våre nye landsmenn. Hvor mange er de i forhold til oss tro? Dette her sier svært mye.

Nå er dette og lignende saker aldri tatt skikkelig tak i fordi det er alltid forstå-seg-på'ere som mener at nordmenn voldtar de også (noe som selvsagt er sant). Det er flere innlegg her inne som har skrevet det samme i stor uvitenhet og dumskap.

Hva skal til for at nordmenn skal våkne?

Vi tar jo inn alt raskt som finnes i tillegg til at vi har en integreringspolitikk som er helt på trynet.

Noe må gjøres raskt, før problemene blir for store for oss, hvis de ikke allerede er det.

Skrevet

Kan det ha litt med å gjøre at mange flere anmelder en "utlending" som voldtar enn en nordmann?

Skrevet

Kan det ha litt med å gjøre at mange flere anmelder en "utlending" som voldtar enn en nordmann?

Uten at jeg har peiling på statistikken i dette, skulle jeg tro at det er mer vanlig å anmelde overfallsvoldtekter enn voldtekter begått av bekjente på private steder.

Og det er vel neppe noen grunn til å tro at det er færre bekjentskaps-voldtekter i innvandrermiljøene enn i de etnisk norske miljøene?

Skrevet

Uten at jeg har peiling på statistikken i dette, skulle jeg tro at det er mer vanlig å anmelde overfallsvoldtekter enn voldtekter begått av bekjente på private steder.

Og det er vel neppe noen grunn til å tro at det er færre bekjentskaps-voldtekter i innvandrermiljøene enn i de etnisk norske miljøene?

Politiet rapporterer at økningen i forhold til anmeldte nachspielvoldtekter etc hvor gjerningsmann og offer har kjent hverandre noe står for mye av økningen.(under 24t) .Dette innebærer fester,nashpiel,etc etc. Det samme sier voldtektsmottaket i Oslo. En "utlending" er mer representert på også de statistikkene hvor gjerningsmann og offer har kun kjent hverandre i under 24 timer,er veller eller bekjente.

Klart det er sannsynlig at det er mørketall.Og klart nordmenn også voldtar. Men innvandrere er overrepresentert på voldteksstatistikkene , og det er ikke overfallsvoldtektene som dominerer på de statistikkene.Altså menn av utenlandsk opprinnelse anmeldeles oftere for voldtekt enn etnisk norske. punktum.Om man kan dra konklusjonen om at menn av utenlansk opprinnelse oftere voldtar enn etnisk norske menn må man evt ta høyde for store store mørketall og gjette seg til at når det er norsk gjerningsmann anmelder folk ikke. Jeg vet om en som ble utsatt for overfallsvoldtekt av en mann av utenlandsk opprinnelse som aldri anmeldte. Altså mørketallene den andre veien i forhold til å anmelde en av en annen etnisk bakgrunn kan vel være like store.

Skrevet

Imamene har ikke noe de skulle ha sagt.

Eierne som sitter i styret av moskeene er de som styrer holdningene. De er kulturbærerne. Imamene er bare av de få menn som kan lese og skrive arabisk. Bønneledere og forsangere. Ingen hører på dem. Derfor vil de heller ikke delta i avstandtagen til holdninger, siden de ikke "har noe med det". De har ikke greie på hva de vantro driver med, og ikke er de interessert. Ikke en eneste har løfet en finger for å tale kvinners rettigheter. I hvert fall ikke vantro kvinner.

Vi trenger bare lese hva koranen sier om de vantro og deres kvinner.

Skrevet

Imamene har ikke noe de skulle ha sagt.

Eierne som sitter i styret av moskeene er de som styrer holdningene. De er kulturbærerne. Imamene er bare av de få menn som kan lese og skrive arabisk. Bønneledere og forsangere. Ingen hører på dem. Derfor vil de heller ikke delta i avstandtagen til holdninger, siden de ikke "har noe med det". De har ikke greie på hva de vantro driver med, og ikke er de interessert. Ikke en eneste har løfet en finger for å tale kvinners rettigheter. I hvert fall ikke vantro kvinner.

Vi trenger bare lese hva koranen sier om de vantro og deres kvinner.

eller hva de sier på diskusjonsforumet til Basim Ghozlan på Islam.no. Eller hva sjefsimamen selv sier. Men disse utenlandske voldtektesmennene tror jeg neppe flyr rundt og voldtar fordi koranenen sier det

.Altså de går ikke i moskeene.

Min teori er at denne fyren i oslo her var ruset som et fly.,mange av de er småkriminelle på andre måter.Det har nok noe med syn på kvinner og kultur og sånt. Men i bunn og grnn er de bare kriminelle og jeg tror at å peke på om koranen tillater voldtekt av vantro kvinner eller ikke er irrelevant.

Skrevet

eller hva de sier på diskusjonsforumet til Basim Ghozlan på Islam.no. Eller hva sjefsimamen selv sier. Men disse utenlandske voldtektesmennene tror jeg neppe flyr rundt og voldtar fordi koranenen sier det

.Altså de går ikke i moskeene.

Min teori er at denne fyren i oslo her var ruset som et fly.,mange av de er småkriminelle på andre måter.Det har nok noe med syn på kvinner og kultur og sånt. Men i bunn og grnn er de bare kriminelle og jeg tror at å peke på om koranen tillater voldtekt av vantro kvinner eller ikke er irrelevant.

Det er nok slik imamene tenker. Det er en gal mann, og de får psykiatrien ta seg av. Eller politiet.

De ønsker også å gå stille i dørene, da debatten godt kan komme over på tvangsekteskap og implisitt voldtekt. Familieoverhodene og kasteoverhodene har store interesser i at samfunnsdebatten ikke rammer bisnissen deres.

Voldtekt er et betent ord i de kretser. De anser ikke påtvunget ekteskap og dermed sex som noe kriminelt, men et internt familieproblem i tilfelle. Kvinnene skal gjøre det som er i familiens interesse, samme hva det er. Men tvangen skal være under deres kontroll. Ukontrollert sex i alle former er forbudt for deres kvinner, og menn har forbud mot å røre ærbare kvinner.

Vantro kvinner er overhodet ikke påtenkt med noen rettigheter. De får ikke komme inn i systemet på noen måte. Vantro, særlig kvinner, angår ikke bisnissen, de er laverestående vesener. Om voldtekter av vantro kvinner plager de vantro, så kan de allernådigst fraråde slikt, siden det opprører de vantro og skaper problemer for deler av bisnissen. Hvis de nekter for mye, så blir det for mye støy og oppmerksomhet. De som engasjerer seg for mye med de vantro blir uglesett, for det er et mål å holde seg unna og holde på kontrollen/kulturen.

Skrevet

Det er nok slik imamene tenker. Det er en gal mann, og de får psykiatrien ta seg av. Eller politiet.

De ønsker også å gå stille i dørene, da debatten godt kan komme over på tvangsekteskap og implisitt voldtekt. Familieoverhodene og kasteoverhodene har store interesser i at samfunnsdebatten ikke rammer bisnissen deres.

Voldtekt er et betent ord i de kretser. De anser ikke påtvunget ekteskap og dermed sex som noe kriminelt, men et internt familieproblem i tilfelle. Kvinnene skal gjøre det som er i familiens interesse, samme hva det er. Men tvangen skal være under deres kontroll. Ukontrollert sex i alle former er forbudt for deres kvinner, og menn har forbud mot å røre ærbare kvinner.

Vantro kvinner er overhodet ikke påtenkt med noen rettigheter. De får ikke komme inn i systemet på noen måte. Vantro, særlig kvinner, angår ikke bisnissen, de er laverestående vesener. Om voldtekter av vantro kvinner plager de vantro, så kan de allernådigst fraråde slikt, siden det opprører de vantro og skaper problemer for deler av bisnissen. Hvis de nekter for mye, så blir det for mye støy og oppmerksomhet. De som engasjerer seg for mye med de vantro blir uglesett, for det er et mål å holde seg unna og holde på kontrollen/kulturen.

men altså menn med innvandrerbakgrunn er overrepresentert i norske fengsler , voldsforbrytelser,narkotikagreier,de er høyt på trygdestatistikker etc.

Man kan ikke forklare alt dette med islam.

Men enig i at disse voldtektene mot spessielt etnisk norske jenter har noe med det negative og forkastelig kvinnesynet som eksisterer i disse landene og i Islam etter min mening. Men Islam er jo en Religion of peace sa den somaliske imamen samtidig som han sa at paven måtte dø siden han hadde fornærmet muhammed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...