Gå til innhold

typen min er vodtatt! :s


overtrøtt

Anbefalte innlegg

hei,, jeg er en jente på 20 år som nettopp har fått vite at kjæresten min på 22år ble voldtatt (sovende) av en 50årig mann i helgen.. Han prøver å unngå/snakke om det og dette er nok helt normalt. Han er gutt så det er sikkert ekstra jævlig... Hva kan jeg gjøre? Hva kan han gjøre (bortset fra å snakke m legevakta for dit skal han tilbake til)? Hvor kan han henvende seg hvis han trenger noen profesjonelle å snakke med?? Han tør jo ikke å ta intianitivet/snakke om det så hvordan skal han da få hjelp? Han burde jo anmelde det når han blir "friskere" men hvordan skal jeg få han til å gjøre dette? Jeg vil ikke tvinge han heller liksom.. Men han mannen må bli tatt før han gjør det igjen!! Jeg er full av spørsmål så svar meg gjerne mer enn jeg har spurt om... Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jævla griser

Forstår din frustrasjon men om han vil anmelde det eller ikke blir opp til han.

Min bror ble voldtatt gjendtatte ganger da han var liten,uten at noen gjorde noe med det..

Han kunne anmeldt det da han ble voksen men det gorde han ikke...livet er for jævlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke få han til å gjøre det! Det er hans valg! Det finnes mange grunner til å anmelde, men ofte også (dessverre) mange gode grunner til å ikke anmelde.

Vet ikke helt hvor man får hjelp, men vil tro at legevakten kan formidle videre. Skulle tro at dixi og har tilbud for menn, men vet lite.

Lykke til til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...