Gå til innhold

Michael Stype (REM) - homo?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Det var det jeg trodde, inntil "STAR!" mente at Courtney Love hadde hatt et forhold til han..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Michael Stipe har vel selv uttalt at han hverken er det ene eller det andre...

Skrevet

De eneste forholda jeg vet om at han har hatt er med kvinner (blant annet hu shiny happy people dama m rødt hår...det var iallefall kona hans). Har egentlig brydd meg noe særlig om hva han er.

Gjest ChiengMai
Skrevet

De eneste forholda jeg vet om at han har hatt er med kvinner (blant annet hu shiny happy people dama m rødt hår...det var iallefall kona hans). Har egentlig brydd meg noe særlig om hva han er.

Jøss, har mannen vært gift? Det har jeg aldri fått med meg! Og så jeg som trodde jeg hadde litt greie på R.E.M.!

Skrevet

Jøss, har mannen vært gift? Det har jeg aldri fått med meg! Og så jeg som trodde jeg hadde litt greie på R.E.M.!

Ja, det har han. Det er ganske lenge siden dog. Prøver å huske navnet på den gruppa dama sang i. De hadde en låt som het Love Shack.

Skrevet

Ja, m hu rødhåra i B52s.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det har han. Det er ganske lenge siden dog. Prøver å huske navnet på den gruppa dama sang i. De hadde en låt som het Love Shack.

Jeg sier det igjen; Jøss! :-D

Skrevet

B-52? Det var det første som slo meg

Skrevet

B-52? Det var det første som slo meg

JA :) kom på det etter jeg skrev innlegget. typisk :P

Skrevet

Bi.

Eller for å sitere mannen selv:

"I'm sexual."

Det er jævlig godt sagt.

Skrevet

Bi.

Eller for å sitere mannen selv:

"I'm sexual."

Jeg har for øvrig alltid vært overbevist om at han er homofil.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har for øvrig alltid vært overbevist om at han er homofil.

Who cares? Utenom de som eventuelt har tenkt å legge an på han, da, hahaha. Uansett om han er det ene eller det andre eller bare sexual som han selv sier, mannen har skrevet noen av de mest fascinerende sangtekstene jeg vet om.

Skrevet

Who cares? Utenom de som eventuelt har tenkt å legge an på han, da, hahaha. Uansett om han er det ene eller det andre eller bare sexual som han selv sier, mannen har skrevet noen av de mest fascinerende sangtekstene jeg vet om.

Jeg trodde bare han var homo og hadde mannlig kjæreste, that's all..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...