Gjest this is a signature Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det var det jeg trodde, inntil "STAR!" mente at Courtney Love hadde hatt et forhold til han.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Michael Stipe har vel selv uttalt at han hverken er det ene eller det andre... 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 De eneste forholda jeg vet om at han har hatt er med kvinner (blant annet hu shiny happy people dama m rødt hår...det var iallefall kona hans). Har egentlig brydd meg noe særlig om hva han er. 0 Siter
kamazi Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Bi. Eller for å sitere mannen selv: "I'm sexual." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 De eneste forholda jeg vet om at han har hatt er med kvinner (blant annet hu shiny happy people dama m rødt hår...det var iallefall kona hans). Har egentlig brydd meg noe særlig om hva han er. Jøss, har mannen vært gift? Det har jeg aldri fått med meg! Og så jeg som trodde jeg hadde litt greie på R.E.M.! 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jøss, har mannen vært gift? Det har jeg aldri fått med meg! Og så jeg som trodde jeg hadde litt greie på R.E.M.! Ja, det har han. Det er ganske lenge siden dog. Prøver å huske navnet på den gruppa dama sang i. De hadde en låt som het Love Shack. 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jøss, har mannen vært gift? Det har jeg aldri fått med meg! Og så jeg som trodde jeg hadde litt greie på R.E.M.! Ja, m hu rødhåra i B52s. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det har han. Det er ganske lenge siden dog. Prøver å huske navnet på den gruppa dama sang i. De hadde en låt som het Love Shack. Jeg sier det igjen; Jøss! :-D 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det har han. Det er ganske lenge siden dog. Prøver å huske navnet på den gruppa dama sang i. De hadde en låt som het Love Shack. B-52? Det var det første som slo meg 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 B-52? Det var det første som slo meg JA kom på det etter jeg skrev innlegget. typisk 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Bi. Eller for å sitere mannen selv: "I'm sexual." Det er jævlig godt sagt. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Bi. Eller for å sitere mannen selv: "I'm sexual." Jeg har for øvrig alltid vært overbevist om at han er homofil. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har for øvrig alltid vært overbevist om at han er homofil. Who cares? Utenom de som eventuelt har tenkt å legge an på han, da, hahaha. Uansett om han er det ene eller det andre eller bare sexual som han selv sier, mannen har skrevet noen av de mest fascinerende sangtekstene jeg vet om. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Who cares? Utenom de som eventuelt har tenkt å legge an på han, da, hahaha. Uansett om han er det ene eller det andre eller bare sexual som han selv sier, mannen har skrevet noen av de mest fascinerende sangtekstene jeg vet om. Jeg trodde bare han var homo og hadde mannlig kjæreste, that's all.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.