Gå til innhold

Gode middagstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gi bort varierte middagstips?

Bare ikke noe med pannekaker...

Vet det finnes mange flotte middager å velge mellom, og nå skulle jeg ønske meg noe litt utenom den tradisjonelle kjøttkaka:)

På forhånd takk til dere:)

Gjest noen ting
Skrevet

Fiskegrateng, fiskekaker, kyllingfilet/ris/grønsaker, kjøttdeig i form med potetmos og revet ost over, fisk i form (legg i potetbiter, grønnsaker, smør og fisk, ha gjerne folie over).

Skrevet

Fiskegrateng, fiskekaker, kyllingfilet/ris/grønsaker, kjøttdeig i form med potetmos og revet ost over, fisk i form (legg i potetbiter, grønnsaker, smør og fisk, ha gjerne folie over).

Føler veldig for kylling kjenner jeg:)

Skrevet

Pasta med salviesmør og kylling:) Nam:)

PS: Regner med at det ikke var min mann det ble referert til:))

Hehe, nei, det var en annen. ;)

Skrevet

Ser du er glad i kylling. Dette er GODT:

Kutt kyllingfilet i biter, krydre med godt krydder (jeg bruker salt, pepper og thailansk wokkrydder) og stek det sammen med paprika (gjerne flere farger), sjampingjong og litt hvitløk. Hell over en boks hakkede tomater, matfløte og litt buljongvann. Server med ris og salat.

Skrevet

Ser du er glad i kylling. Dette er GODT:

Kutt kyllingfilet i biter, krydre med godt krydder (jeg bruker salt, pepper og thailansk wokkrydder) og stek det sammen med paprika (gjerne flere farger), sjampingjong og litt hvitløk. Hell over en boks hakkede tomater, matfløte og litt buljongvann. Server med ris og salat.

Det hørtes skikkelig godt ut. Også så lett å lage da:)

Skal kjøpe kylling nåh:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...