Gjest astera Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Noen som vil gi bort varierte middagstips? Bare ikke noe med pannekaker... Vet det finnes mange flotte middager å velge mellom, og nå skulle jeg ønske meg noe litt utenom den tradisjonelle kjøttkaka:) På forhånd takk til dere:) 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Fiskegrateng, fiskekaker, kyllingfilet/ris/grønsaker, kjøttdeig i form med potetmos og revet ost over, fisk i form (legg i potetbiter, grønnsaker, smør og fisk, ha gjerne folie over). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg la ut noe for et par uker sida: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3530339 0 Siter
Gjest astera Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg la ut noe for et par uker sida: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3530339 Pasta med salviesmør og kylling:) Nam:) PS: Regner med at det ikke var min mann det ble referert til:)) 0 Siter
Gjest astera Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Fiskegrateng, fiskekaker, kyllingfilet/ris/grønsaker, kjøttdeig i form med potetmos og revet ost over, fisk i form (legg i potetbiter, grønnsaker, smør og fisk, ha gjerne folie over). Føler veldig for kylling kjenner jeg:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Pasta med salviesmør og kylling:) Nam:) PS: Regner med at det ikke var min mann det ble referert til:)) Hehe, nei, det var en annen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ser du er glad i kylling. Dette er GODT: Kutt kyllingfilet i biter, krydre med godt krydder (jeg bruker salt, pepper og thailansk wokkrydder) og stek det sammen med paprika (gjerne flere farger), sjampingjong og litt hvitløk. Hell over en boks hakkede tomater, matfløte og litt buljongvann. Server med ris og salat. 0 Siter
Gjest astera Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ser du er glad i kylling. Dette er GODT: Kutt kyllingfilet i biter, krydre med godt krydder (jeg bruker salt, pepper og thailansk wokkrydder) og stek det sammen med paprika (gjerne flere farger), sjampingjong og litt hvitløk. Hell over en boks hakkede tomater, matfløte og litt buljongvann. Server med ris og salat. Det hørtes skikkelig godt ut. Også så lett å lage da:) Skal kjøpe kylling nåh:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.