Lotte :o) Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvilken bank benytter du? Er det greit med kun nettbank? Kun nettbank ihht lån? Jeg er forbannet på gebyrene i sparebank1, nå og vurderer å flytte hele røkla over i annen bank. Hva anbefaler du? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg bruker Skandiabanken og er veldig fornøyd, det eneste negative er at de har vært litt mye nede i det siste. Ingen gebyr på noenting, 250 kr i året for visakort. Jeg har ikke lån da, så vet ikke hvordan Skandiabanken er med tanke på det. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg bruker Skandiabanken og er veldig fornøyd. http://www.skandiabanken.no/Skbweb/ Bla litt i fanene øverst og få innblikk i hva banken kan tilby. "Er det greit med kun nettbank?" Ja, jeg greier meg fint med bare det. "Kun nettbank ihht lån?" Skandiabanken har svært konkurransedyktige hus- og billån, og at det bare er en nettbank ser jeg ikke på som noe problem. Du kan forresten både ringe og chatte online med folk i banken om det er noe du lurer på. Jeg har gjort begge deler og er fornøyd med behandlinga jeg fikk. 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nordea. jeg har ingen lån der, så det går greit. har bsu dog. har sparekontoer i skandiabanken. vurderer å bytte på akkurat det (gjøre nordea til sparekonto-bank, og skandia til bruksbank), 0 Siter
Gjest trofast kunde Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Vi har hele ruklet hos sparebank1. Lån, kontoer (barn + voksne) og forsikringer. Da blir de så velvillige så ;o) 0 Siter
Piraye Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Bruker skandiabanken og er veldig fornøyde med de. Og for meg holder det med nettbank. Har bsu i sb1. Har ingen lån da, så er spent på hvordan de fungerer med lån når den tid kommer. 0 Siter
Speak Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Nordea til huslånet og Skandiabanken til resten. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 YaBank til sparing. Anbefales Ville hatt den til lønnskonto også, om det ikke var for at jeg ikke gidder å bytte fra Skandiabanken. BSU har jeg i DnB NOR. Har ikke vært innom en bankfilial på 5 år. Trives med nettbank 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nordea. jeg har ingen lån der, så det går greit. har bsu dog. har sparekontoer i skandiabanken. vurderer å bytte på akkurat det (gjøre nordea til sparekonto-bank, og skandia til bruksbank), Du bør heller opprette konto i YaBank. Det koster 250 kroner per år, akkurat som Skandiabanken, og ellers ingen gebyrer. Altså samme utgifter, men bedre renter. 3,75 % akkurat nå på Yabank, mens Skandia har 2,85 %. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Vi byttet fra Sparebank1 for ca 1 år siden. Det fordi vi fikk for dårlige lånebetingelser. Nå bruker vi Fokus. 0 Siter
Gjest CE25 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 YaBank til sparing. Anbefales Ville hatt den til lønnskonto også, om det ikke var for at jeg ikke gidder å bytte fra Skandiabanken. BSU har jeg i DnB NOR. Har ikke vært innom en bankfilial på 5 år. Trives med nettbank Men om en har BSU i annen bank (jeg og har skandiabanken)må du ikke flytte hele greiene da(hvertfall lønnskonto) til den banken du har BSU i nå rdu skal ha lån? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Men om en har BSU i annen bank (jeg og har skandiabanken)må du ikke flytte hele greiene da(hvertfall lønnskonto) til den banken du har BSU i nå rdu skal ha lån? Det vet jeg ikke, men det høres isåfall veldig rart ut. Tror ikke det er noe som tilsier at du -må- ha lønnskonto og BSU samme banken som du har lån i. En annen ting er selvsagt den at du kan lettere får lån i den banken du har BSU i. Men lønnskonto bør ikke ha noe å si. Jeg vet ikke som sagt, det eneste stedet jeg noen gang har hatt lån er i lånekassen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.