Gå til innhold

tips til

Anbefalte innlegg

Gjest tøso83
Skrevet

Noen som har noen forslag til noe jeg kan invitere en gutt med på i kveld? Er så forelska, og vet ikke om han er interessert tilbake. Han er litt sjenert på jentefronten. Har gått rundt og lurt på om der kan være noe fra hans side utrolig lenge nå, og endelig i dag skal jeg ta saken i egne hender og gjøre noe med det! Tenkte å sende melding til han og spørre om han vil være med på noe, men jeg vet ikke hva.. Er det best å invitere med flere første gangen kanskje? Kreataive ideer folkens?

Gjest little miss story
Skrevet

Hva med kino. da kan dere alikevel føle at det bare er dere to selv om dere er fler. Bare pass på at du får sete vedsiden av han. Og hvis en ser en skummel film så har man også en god unnskyldning til å holde i hånda og lene seg litt nærmere.

Skrevet

På hvilken måte kjenner du til ham fra før? Er han en venn av din bror, en klassekamerat, bror av din venninne? Det er ofte ut fra situasjonen man er i, at man velger hvilken metode man skal tilnærme seg dem på. Hvis det er en du ser daglig kan du jo alltids vise ham små tegn på at du liker ham. Gi ham kompliment hvis han har fått nye bukser, eller vært hos frisøren eller noe.

Det er hvertfall spennende, og deilig å være forelsket, selvsagt enda bedre hvis det er gjengjeldt. Lykke til:-)!

Gjest tøso83
Skrevet

På hvilken måte kjenner du til ham fra før? Er han en venn av din bror, en klassekamerat, bror av din venninne? Det er ofte ut fra situasjonen man er i, at man velger hvilken metode man skal tilnærme seg dem på. Hvis det er en du ser daglig kan du jo alltids vise ham små tegn på at du liker ham. Gi ham kompliment hvis han har fått nye bukser, eller vært hos frisøren eller noe.

Det er hvertfall spennende, og deilig å være forelsket, selvsagt enda bedre hvis det er gjengjeldt. Lykke til:-)!

jeg treffer han regelmessig, men ikke så atfor ofte. Kanskje en gang annenhver uke. Felles bekjente vil jeg si... Har vært ute med han en gang faktisk, men det er en stund siden jeg har vært alene med han nå...

Skrevet

jeg treffer han regelmessig, men ikke så atfor ofte. Kanskje en gang annenhver uke. Felles bekjente vil jeg si... Har vært ute med han en gang faktisk, men det er en stund siden jeg har vært alene med han nå...

Hvodan gikk det med din mann, håper du fikk god respons fra ham. Husk at vi alle syns det er deilig å være ettertraktet, så du har ikke noe å tape på å vise interesse for ham, tvert imot:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...