Gå til innhold

Føler du deg elsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvert fall av minstemann og dattera mi. Eldstemann tviler jeg litt på.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• morsan

5

• DarkPink

5

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nja, sånn bortsett fra folk som ikke har så jævla mye valg, som nær familie og sånn, føler jeg meg ikke så ufattelig elska for tida, men det må sies at det der går begge veier, for jeg skal ikke skryte på meg at jeg flyr rundt og elsker kvinnfolk og sånn om dagen jeg heller, og jeg har ingen hund som elsker meg og som jeg elsker uhemmet tilbake.

Skrevet

Ja, endelig gjør jeg det =)

Jeg satt på do (!) og tenkte isted at fy søren, jeg elsker livet mitt om dagen =)

Skrevet

Jeg VET jeg er satt pris på og jeg VET at jeg elsket. Av noen mer enn andre naturligvis.

Men om jeg FØLER det? tja....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg føler meg både elsket og satt pris på.

Barna sier daglig: "Jeg er glad i deg Mamma!"

Og før i dag kom datteren min over mannen min og meg mens vi koste litt på kjøkkenet. Da begynte hun å synge: "Love is in the air..."

Det hadde hun rett i :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, endelig gjør jeg det =)

Jeg satt på do (!) og tenkte isted at fy søren, jeg elsker livet mitt om dagen =)

Og det fortjener du!

*Klem*

Skrevet

Barna sier daglig: "Jeg er glad i deg Mamma!"

Og før i dag kom datteren min over mannen min og meg mens vi koste litt på kjøkkenet. Da begynte hun å synge: "Love is in the air..."

Det hadde hun rett i :-)

Den var jo adskillig mer subtil enn denne kommentaren fra vår sønn:

Han kommer alltid opp i senga vår om morgenen, og vil da ligge i midten en studn før vi står opp.

Men her en morgen bestemte han seg for at han ville ligge ytterst, hvilket betød at jeg havnet i midten og ekstra nært innpå mannen min.

Vi benyttet anledningen til å kysse litt, og da så gutten på oss og sa: "Har dere tenkt å pule også, eller?"

;-)

(NB: Det var nokså uskyldig smasking altså *S*)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den var jo adskillig mer subtil enn denne kommentaren fra vår sønn:

Han kommer alltid opp i senga vår om morgenen, og vil da ligge i midten en studn før vi står opp.

Men her en morgen bestemte han seg for at han ville ligge ytterst, hvilket betød at jeg havnet i midten og ekstra nært innpå mannen min.

Vi benyttet anledningen til å kysse litt, og da så gutten på oss og sa: "Har dere tenkt å pule også, eller?"

;-)

(NB: Det var nokså uskyldig smasking altså *S*)

Han sønnen deres var jammen rett på sak :-)

Skrevet

Han sønnen deres var jammen rett på sak :-)

Ja, det får'n si! Har plukket opp noen saftige gloser fra en eldre fetter, blant annet! ;-)

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Ja veldig. Eller, kanskje litt mindre enn veldig men fortsatt bra. Veldig bra. Muligens ikke overvettes mye, men men. Vel egentlig når jeg tenker meg om så er det ikke nevneverdig mye. Faktisk ganske lite. Mindre enn litt for å være ærlig.

Nå ble jeg itvil om jeg føler meg elsket i det hele tatt.

.

Skrevet

Har en samboer som elsker meg og som både forteller meg det og viser det i handling.

Og datteren min kan ofte finne på å rope på meg og si "mamma! jeg er gladest i deg i hele verden". :-)

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Ja, så absolutt av noen. Også føler jeg meg hatet av et par andre. ;)

hahahaha!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja veldig. Eller, kanskje litt mindre enn veldig men fortsatt bra. Veldig bra. Muligens ikke overvettes mye, men men. Vel egentlig når jeg tenker meg om så er det ikke nevneverdig mye. Faktisk ganske lite. Mindre enn litt for å være ærlig.

Nå ble jeg itvil om jeg føler meg elsket i det hele tatt.

.

Jeg syns du skal lese innlegget ditt en gang til. Begynn med siste setning og jobb deg oppover, så ender du opp med å være veldig elsket og satt pris på igjen.

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Jeg syns du skal lese innlegget ditt en gang til. Begynn med siste setning og jobb deg oppover, så ender du opp med å være veldig elsket og satt pris på igjen.

Det var bare en spøk altså.. :)

Skrevet

*Nikker* Både av ungene og av kjæresten min. :o) Og jeg viser det igjen til dem i fullt monn, selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...