Gå til innhold

Føler du deg elsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var jo adskillig mer subtil enn denne kommentaren fra vår sønn:

Han kommer alltid opp i senga vår om morgenen, og vil da ligge i midten en studn før vi står opp.

Men her en morgen bestemte han seg for at han ville ligge ytterst, hvilket betød at jeg havnet i midten og ekstra nært innpå mannen min.

Vi benyttet anledningen til å kysse litt, og da så gutten på oss og sa: "Har dere tenkt å pule også, eller?"

;-)

(NB: Det var nokså uskyldig smasking altså *S*)

Hehe, niåringen lurte her forleden på hvorfor pappa skulle sterilisere seg (hun kom over et brev fra sykehuset). Vi forklarte som sant var, at vi ikke ønsket at jeg skulle bli gravid igjen. Da satte hun opp det vantro blikket og sa: "Hæ! Har dere fortsatt sex!!?"

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• morsan

5

• DarkPink

5

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det gjør jeg :-)

Spesielt minstemor på 2,5 år viser det tydelig hver dag. Hun kan liksom ikke få holdt meg hardt nok rundt halsen når hun koser, og hun kosemoser virkelig!

Skrevet

Jeg er vel egentlig elsket kun av ungene. Gubben har aldri elsket meg, glad i meg er han ihvertfall innimellom.

Hvorfor blir du hos en du vet ikke elsker deg?....

Skrevet

Hehe, niåringen lurte her forleden på hvorfor pappa skulle sterilisere seg (hun kom over et brev fra sykehuset). Vi forklarte som sant var, at vi ikke ønsket at jeg skulle bli gravid igjen. Da satte hun opp det vantro blikket og sa: "Hæ! Har dere fortsatt sex!!?"

*ha ha*

Det sies jo at de eneste menneskene i verden som ikke har sex, er ens foreldre og ens barn! ;-)

Gjest bik bok
Skrevet

Hvorfor blir du hos en du vet ikke elsker deg?....

Mange grunner til det. Selv om jeg ikke opplever å bli "elsket" sterkt og inderlig, er det fullt mulig å ha ett bra liv for det. Det er ikke så mye "passion", men vi har bra sex, felles hobbyer, vi er aktive seilere, og liker godt å ferdes ute i naturen. Ordet elske, er ett ord jeg nesten aldri har brukt. Jeg har nok aldri funnet noen som jeg "elsker" villt og uhemmet.

Skrevet

Mange grunner til det. Selv om jeg ikke opplever å bli "elsket" sterkt og inderlig, er det fullt mulig å ha ett bra liv for det. Det er ikke så mye "passion", men vi har bra sex, felles hobbyer, vi er aktive seilere, og liker godt å ferdes ute i naturen. Ordet elske, er ett ord jeg nesten aldri har brukt. Jeg har nok aldri funnet noen som jeg "elsker" villt og uhemmet.

Man definerer nok begrepet "å bli elsket" på ulike måter.. Jeg legger i dette begrepet det samme som "å være glad i". Slik du beskriver forholdet mellom deg og mannen din, så virker det som dere er glade i hverandre - og det er jo det aller viktigste :-)

Skrevet

Har han fått ut - ja - nei, altså, har han klart å bestemme seg, altså?

*sukker tungt*

Skrevet

hahahaha!

Ikke det at det er noe stort loss. Min eks-svigermor står ikke så høyt i kurs hos meg heller. ;)

Skrevet

Har han fått ut - ja - nei, altså, har han klart å bestemme seg, altså?

*sukker tungt*

Jepp :-)

Han tok omsider turen til fastlegen og regna med det var laaang ventetid. Uka etter fikk han time uken deretter *sjokk*

Problemet var at han skulle spille fotballturnering samme uke som steriliseringen skulle skje. Det hørtes ikke helt godt ut, så han var nødt å utsette det. Satser på han får en ny time ganske kjapt ;-)

Du får høre med gubbingsen din om du skal hjelpe han å avtale time med fastlegen. Sånne saker tar tid med mannfolk ass'

Skrevet

*ha ha*

Det sies jo at de eneste menneskene i verden som ikke har sex, er ens foreldre og ens barn! ;-)

Det er visst noe i det, ja ;-)

Skrevet

Jepp :-)

Han tok omsider turen til fastlegen og regna med det var laaang ventetid. Uka etter fikk han time uken deretter *sjokk*

Problemet var at han skulle spille fotballturnering samme uke som steriliseringen skulle skje. Det hørtes ikke helt godt ut, så han var nødt å utsette det. Satser på han får en ny time ganske kjapt ;-)

Du får høre med gubbingsen din om du skal hjelpe han å avtale time med fastlegen. Sånne saker tar tid med mannfolk ass'

Utrolig :)

'Hei du, jeg har en samboer som skulle sterilisert seg - kan han få en time snart?'

Neeei - han får nok ordne opp selv *knegg*

Skrevet

Utrolig :)

'Hei du, jeg har en samboer som skulle sterilisert seg - kan han få en time snart?'

Neeei - han får nok ordne opp selv *knegg*

*hehe*

Enig med deg at det kanskje virker litt vel..eh ...kontrollerende ;-)

Heldigvis fiksa gubben det sjøl tilslutt!

Skrevet

*hehe*

Enig med deg at det kanskje virker litt vel..eh ...kontrollerende ;-)

Heldigvis fiksa gubben det sjøl tilslutt!

De eneste gangene husbonden "kanskje" skal ha flere barn, er de gangene jeg foreslår sterilisering!! ;-)

Tydeligvis veldig redd for at utstyret ikke skal funke bra nok etterpå;-)

Skrevet

De eneste gangene husbonden "kanskje" skal ha flere barn, er de gangene jeg foreslår sterilisering!! ;-)

Jeg er sterilisert av en liknende årsak...

Men jeg var over 40.

Skrevet

Hehe, neste gang han sier at dere kanskje skal ha flere barn, får du vise deg som skikkelig entusiastisk! Kanskje det skremmer han i vei til legen? ;-)

Skrevet

Hehe, neste gang han sier at dere kanskje skal ha flere barn, får du vise deg som skikkelig entusiastisk! Kanskje det skremmer han i vei til legen? ;-)

LOL!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...