Gå til innhold

Hvor lang tid bruker banken igjen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..på å overføre penger fra pappas konto til min?

Jeg MÅ nemlig låne penger, men lurer på om det egentlig er noe vits i å spørre om å låne fra ham, da han bor i annen by og altså må overføre, og jeg har ordna meg fra i morgen.

Kan det gå på dagen? Eller tar det alltid tre dager eller så?

Jeg har gjensidige NOR, men husker ikke hva han har.

Han er en streng mann, så jeg har ikke lyst til å spørre om vinninga går opp i spinninga og jeg uansett ikke har sjangs til å få dem i dag..;-)

Skrevet

Hvis han har samme bank som deg, går det på dagen (ihvertfall hvis det gjøres før 12.00). Hvis ikke, tar det nok en dag, kanskje to hvis banken hans er treig...

Skrevet

Jeg låner av og til penger til ei venninne som har samme bank som meg, men bor langt unna. Da har hun pengene disponibelt etter svært kort tid. Om det er annen bank er de nok ikke fremme før i morgen tror jeg.

Skrevet

Det er i hvertfall ikke unormalt at det må vente til over natten.

F.eks. hvis beløp settes opp til overføring etter kl. 12, kjøres transaksjonen om natten.

I ditt tilfelle tror jeg ikke det er bryet verd, i hvert fall ikke mellom to ulike banker.

Skrevet

Hva kan være så viktig at du MÅ kjøpe det før i morgen? Et halvt brød får du vel låne av nabon?

laguna1365380434
Skrevet

Hva kan være så viktig at du MÅ kjøpe det før i morgen? Et halvt brød får du vel låne av nabon?

Røyk! :-o Og kattemat, brød, en hundrelapp jeg igjen skylder og kaffe..Du snakker avhengihetssentralen sjøl her..;-P

Men uansett, det ordna seg, jeg hadde flaks. Han sender det med noen som skal til by`n. Det var grei pappa! :-)

Skrevet

Røyk! :-o Og kattemat, brød, en hundrelapp jeg igjen skylder og kaffe..Du snakker avhengihetssentralen sjøl her..;-P

Men uansett, det ordna seg, jeg hadde flaks. Han sender det med noen som skal til by`n. Det var grei pappa! :-)

*LOL* Laguna, du er deg selv lik!

Skrevet

Har dere samme bank så er et overført på minutter. Er det forskjellige banker kan det ta opp til et par dager, men kan gå raskere også.

Skrevet

Laguna jeg vet akurat hva du går gjennom:D

Siste dag før lønning (lønning i kveld) og man har ikke røyk, KAFFI:S eller noooe:S

Skrevet

Hehe... Skal ikke si hva jeg mener. :P

Skrevet

Om det er forskjellige banker så garanterer banken at det går på en dag.

(Jeg betaler ut lønninger, og det har aldri tatt mer enn en dag.)

Skrevet

Hvis han har samme bank som deg, går det på dagen (ihvertfall hvis det gjøres før 12.00). Hvis ikke, tar det nok en dag, kanskje to hvis banken hans er treig...

Hvis han har samme bank, går det på sekundet :)

Skrevet

Har dere samme bank så er et overført på minutter. Er det forskjellige banker kan det ta opp til et par dager, men kan gå raskere også.

Hvis han gjør det selv, er det over i samme sekund som han overfører.

Skjer overførselen før 1245 (og banken ikke har innført restriksjoner om f.eks. kl. 12), så har hun pengene på konto samme dag mellom kl. 15 og 13. Hvis ikke en gang etter kl. 7 dagen etter.

Skrevet

Hvis han har samme bank, går det på sekundet :)

Nope. Det prøvde jeg nemlig ut i forrige uke, og det stemte ikke. Men det var seint på dagen, kanskje det har noe å si.

Skrevet

Hvis han overfører idag er det på kontoen i morgen. Det tar ikke lenger tid når jeg gjør det til dattera mi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...