Gå til innhold

FU: Hvor ofte skeier dere ut og hvor store mengder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å h en dag i uka jeg spiser så jeg er stappmett, men ikke så dårlig at jeg ligger langflat på sofaen.

Er dette vanlig blant det norske folk? :)

Skrevet

Når jeg skeier ut er det med shopping. Hvis jeg er heldig er jeg i babyavdelingen på H&M når det skjer, og da er det ikke snakk om mer enn noen hundre kroner.

Maten? Hm... Koser meg med mat når jeg er sulten, koser meg med godteri i helgen.

Skrevet

Ikke vanlig hos oss ihvertfall.

Jeg spiser vanlig og til jeg er passe mett hver dag. Har ingen dager hvor jeg plutselig gafler innpå mer enn de andre dagene.

Gjest måtehold
Skrevet

Jeg skeier ut med en sjokolade eller litt chips en gang i uken. Spiser meg aldri stappmett. Jeg hater å være stappmett.

Skrevet

Jeg skeier en del ut i helgene. Da går det i både vått og tørt i rikelige mengder. Og jeg har fått dilla på creme brulet som bare skal varmes opp, settes i kjøleskapet og strøs med sprøtt karamelldryss ved servering.

Verdens beste dessert! En herlig smak av vanilje og fløte!

Nå i helga spiste jeg også en del kokosboller, spiste mye god mat og drakk en del øl og vin. Men jeg har ikke lagt på meg så mye som et gram.

Jeg kan også gå berserk i klesbutikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...