ambiente Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg bruker å h en dag i uka jeg spiser så jeg er stappmett, men ikke så dårlig at jeg ligger langflat på sofaen. Er dette vanlig blant det norske folk? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke slike dager. Jeg spiser normalt hele uka. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Når jeg skeier ut er det med shopping. Hvis jeg er heldig er jeg i babyavdelingen på H&M når det skjer, og da er det ikke snakk om mer enn noen hundre kroner. Maten? Hm... Koser meg med mat når jeg er sulten, koser meg med godteri i helgen. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ikke vanlig hos oss ihvertfall. Jeg spiser vanlig og til jeg er passe mett hver dag. Har ingen dager hvor jeg plutselig gafler innpå mer enn de andre dagene. 0 Siter
Gjest måtehold Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skeier ut med en sjokolade eller litt chips en gang i uken. Spiser meg aldri stappmett. Jeg hater å være stappmett. 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skeier en del ut i helgene. Da går det i både vått og tørt i rikelige mengder. Og jeg har fått dilla på creme brulet som bare skal varmes opp, settes i kjøleskapet og strøs med sprøtt karamelldryss ved servering. Verdens beste dessert! En herlig smak av vanilje og fløte! Nå i helga spiste jeg også en del kokosboller, spiste mye god mat og drakk en del øl og vin. Men jeg har ikke lagt på meg så mye som et gram. Jeg kan også gå berserk i klesbutikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.