Gå til innhold

Pia liker ikke den nye danske kulturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret reiste seg på min danske venn da muslimene skulle få bønnerom på jobben. De andre kollegene var tidligere flere ganger nektet hardt tiltrengte trimrom, hobbyrom og rom til fagforeningen. Pålegget, eller forslaget kom fra kommunens "integreringskomite". Det fulgte ingen penger med.

Men de religiøse skulle få eget rom uten å ha bedt om det. Kollegene ble temmelig sinte.

Fra før var flere gode kjøttretter fjernet fra menyen i kantina på anmodning fra samme.

Klippet fra pressemelding:

Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard opfordrer til, at statsministeren bør gentage, at religion er et privat anliggende, som samfundet ikke skal tage specielle hensyn til. Opfordringen kommer efter, at Århus og Københavns kommuner barsler med planer om, at religion skal spille en større rolle i det offentlige rum, for derved at forbedre integrationen.

- Jeg synes, det er skræmmende, at danske kommuner planlægger at straffe virksomheder, der ikke tilgodeser muslimske traditioner som bøn på arbejdspladsen, fri til fredagsbønnen og fri til muslimske medarbejdere på muslimske helligdage. Det er ikke en offentlig opgave at diktere private virksomheder, hvordan de skal indrette sig, fastslår Pia Kjærsgaard.

Statsministeren har ved flere lejligheder fastslået, at religion skal holdes inden for privatsfæren og ikke er et offentligt anliggende. Pia Kjærsgaard mener, at planerne fra Århus og Københavns Kommune bryder afgørende med statsministerens tilkendegivelser.

- Det vil være en eklatant fejl, hvis danske kommuner pludselig begynder at indrette offentlige institutioner i pagt med muslimske traditioner og stille krav til virksomheder om at respektere religiøse skikke. Det er et fundamentalt brud med dansk tradition, og statsministeren må på banen og slå fast en gang for alle, at muslimske traditioner ikke skal diktere indretningen af samfundet, fastslår Pia Kjærsgaard.

ylvali1365381015
Skrevet

Fridjof mener det er mangt å hente fra de "nye landsmænd"!

--> Div. utklipp kommer senere...

Skrevet

Det ryktes at det er i ferd med å opprettes grisehode-kommandoer i Danmark. Man får opprettet en underhånden kontakt med et slakteri, slik at man har tilgang til ferske grisehoder.

Kommandooppdragene går så ut på å sørge for at grisehodene klaskes inn i bønnerommene så gørra skvetter oppetter veggene.

Dette er lett å gjennomføre, og det er vel slik at et griseinfisert bønnerom aldri mer kan brukes av muslimer.

Et bra tiltak..til etterfølgelse også hos oss.

Skrevet

Hvorfor skal de få endre på ting her?

Svaret på det ligger i frykten for konflikter. Hele Norden er full av konfliksky mennesker som gjerne gir bort skjorta si. Overempatiske og skal redde hele verden.

Til og med voldtektsmenn: "Ja han trengte det vel da, stakkar!"

Flere danske kolleger spør meg om det er bedre å bo i Norge, og prøver diskret å liste ut av meg om det bor mange "sånne" her jeg bor.

Skrevet

Fridjof mener det er mangt å hente fra de "nye landsmænd"!

--> Div. utklipp kommer senere...

Aha! S k "berikelser"?

Nevn en norsk "berikelse".

Kebab er ikke medregnet, vi trenger bare en kokebok for å lage all slags mat.

Dessuten gjør noen alt for å fjerne norsk mat fra spisekartet. T o m kinesere begynner å lage kebab.

Skrevet

Det ryktes at det er i ferd med å opprettes grisehode-kommandoer i Danmark. Man får opprettet en underhånden kontakt med et slakteri, slik at man har tilgang til ferske grisehoder.

Kommandooppdragene går så ut på å sørge for at grisehodene klaskes inn i bønnerommene så gørra skvetter oppetter veggene.

Dette er lett å gjennomføre, og det er vel slik at et griseinfisert bønnerom aldri mer kan brukes av muslimer.

Det holder med en skive bacon.

Danskene har begynt å selge "oksebacon" som vel er kokkenes utgave av religiøst knefall.

En kokk lo seg nesten skakk da jeg nevnte det, men latteren stilnet raskt da hun oppfattet at det er sant.

ylvali1365381015
Skrevet

Svaret på det ligger i frykten for konflikter. Hele Norden er full av konfliksky mennesker som gjerne gir bort skjorta si. Overempatiske og skal redde hele verden.

Til og med voldtektsmenn: "Ja han trengte det vel da, stakkar!"

Flere danske kolleger spør meg om det er bedre å bo i Norge, og prøver diskret å liste ut av meg om det bor mange "sånne" her jeg bor.

Hihihi, nei nå går du utover selv dine egne grenser, godeste keinstein! :-D

Er hele norden full av mennesker som er så konfliktsky at de godtar voldtekt???

(Dæm kommer her og tar jobban fra oss og voldtar daman vårres! Dæm fortrænge oss!)

Jajajajasann... Historien gjentar seg.

Skrevet

Hihihi, nei nå går du utover selv dine egne grenser, godeste keinstein! :-D

Er hele norden full av mennesker som er så konfliktsky at de godtar voldtekt???

(Dæm kommer her og tar jobban fra oss og voldtar daman vårres! Dæm fortrænge oss!)

Jajajajasann... Historien gjentar seg.

Folk er så konfliktsky at de flytter. I tusenvis.

I Norge melom bydeler, i Sverige og Danmark mellom byer, i Nederland flytter de ut av landet i hundretusener pr år.

ylvali1365381015
Skrevet

Folk er så konfliktsky at de flytter. I tusenvis.

I Norge melom bydeler, i Sverige og Danmark mellom byer, i Nederland flytter de ut av landet i hundretusener pr år.

Det med nederland skyldes forurensing, mangel på nærhet til natur, overbefolkede byområder etc. Innvandring er ikke en begrunnelse jeg noensinne har hørt. Ikke en gang.

Synes det er vel søkt å påstå noe sånt.

Men er du vigrid er du vigrid.

Skrevet

Det med nederland skyldes forurensing, mangel på nærhet til natur, overbefolkede byområder etc. Innvandring er ikke en begrunnelse jeg noensinne har hørt. Ikke en gang.

Fornærme et anonymt nick?

*Keinstein klør seg i hodet og lurer på hva som feiler deg*

Legg merke til at jeg ikke svarer med samme mynt.

Ingen som flytter fra et sted gidder å fortelle sannheten. Det betyr ikke noe for noen hvorfor de flytter. Jeg spør ingen.

Men jeg spør hvorfor det bare bor 10% etniske nordmenn i en gate i Oslo, når landsgjennomsnittet er noe helt annet? At alle har andre grunner for å flytte enn et rasert bo- og skolemiljø, det forundrer meg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Det har vært et tv program om nederland, innvandring og fraflytting. Så helt ukjent er ikke dette. Men hvor stor prosent av de som flytter ligger i innvandring, det vet jeg ikke.

ylvali1365381015
Skrevet

Fornærme et anonymt nick?

*Keinstein klør seg i hodet og lurer på hva som feiler deg*

Legg merke til at jeg ikke svarer med samme mynt.

Ingen som flytter fra et sted gidder å fortelle sannheten. Det betyr ikke noe for noen hvorfor de flytter. Jeg spør ingen.

Men jeg spør hvorfor det bare bor 10% etniske nordmenn i en gate i Oslo, når landsgjennomsnittet er noe helt annet? At alle har andre grunner for å flytte enn et rasert bo- og skolemiljø, det forundrer meg ikke i det hele tatt.

Sorry keinstein, jeg sleivet litt. Ikke så ille ment som det kan tolkes.

Men jeg mener du er på søken etter å få bekreftet dine forutintatte ståsteder, du generaliserer, du overforenkler og du ser ut til å ha en agenda her inne som ikke dreier seg om å debattere tilfeldig på lik linje med andre. Jeg ser et mønster her, og jeg får litt ekle vibber av det.

Men jeg ser jo at du også har meninger jeg kan identifisere meg med, og er reflektert i det store og hele. Det er rett og slett det med din stadige propaganda som gir uheldige assosiasjoner...

Skrevet

Det har vært et tv program om nederland, innvandring og fraflytting. Så helt ukjent er ikke dette. Men hvor stor prosent av de som flytter ligger i innvandring, det vet jeg ikke.

De er bra på IT og teknologi. Noe det er stor mangel på i USA og flere andre land. Lønnsnivået synker og boligprisene går opp. IT-eliten forsvinner, det samme gjør lærere og andre akademikere. Årsakene er mange, men innvandringen er en viktig faktor. Kriminaliteten øker dramatisk, noe som skaper utrygghet, dermed ryker bomiljøet ... osv.

Skrevet

Sorry keinstein, jeg sleivet litt. Ikke så ille ment som det kan tolkes.

Men jeg mener du er på søken etter å få bekreftet dine forutintatte ståsteder, du generaliserer, du overforenkler og du ser ut til å ha en agenda her inne som ikke dreier seg om å debattere tilfeldig på lik linje med andre. Jeg ser et mønster her, og jeg får litt ekle vibber av det.

Men jeg ser jo at du også har meninger jeg kan identifisere meg med, og er reflektert i det store og hele. Det er rett og slett det med din stadige propaganda som gir uheldige assosiasjoner...

Når debattanter går over til ondskap og prøver å ramme noen personlig, da bare driter jeg i dem. Enkelt og greit.

ylvali1365381015
Skrevet

Når debattanter går over til ondskap og prøver å ramme noen personlig, da bare driter jeg i dem. Enkelt og greit.

Ondskap????

:-O

Neiogneiognei... ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Milde Jesus, rene bataljonen dette!

Er dette et møte i en eller annen høyre-ekstrem klubb? Er det rart ordet vigrid unnslapp mine tastende fingre?

Skrevet

Ondskap????

:-O

Neiogneiognei... ;-)

Det fins ingen grunn til å ilegge meg noe som helst. Jeg er her og kan spørres, derfor er det bare å spørre. Når sannheten ikke er intressant, da er årsaken kun ondskap.

Alle som er interessert i barn er ikke pedofile?

Skrevet

Milde Jesus, rene bataljonen dette!

Er dette et møte i en eller annen høyre-ekstrem klubb? Er det rart ordet vigrid unnslapp mine tastende fingre?

Er det noe rart at ordet drittsekk unnslipper mine?

ylvali1365381015
Skrevet

Er det noe rart at ordet drittsekk unnslipper mine?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...