Gå til innhold

Pia liker ikke den nye danske kulturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Milde Jesus, rene bataljonen dette!

Er dette et møte i en eller annen høyre-ekstrem klubb? Er det rart ordet vigrid unnslapp mine tastende fingre?

Njaa, det er vel ikke spesielt høyreekstremt å ønske at muslimenes påvirkning blir så liten som mulig.

Jeg vil heller tro det er anstendige ungdommer som er glad i land og folk, og vil holde muhammedanerne litt i ørene.

Skrevet

Jeg liker ikke Pia

Ikke jeg heller. Men det er interessant å se hva hun får til. Vi er i en tid med endringer, og hun står for en del av dem i Danmark. Det er dannet et enormt paralellsamfunn i Danmark, og virkningene av det brukes for alt det er verd. Liberalene har fulgt utviklingen så nøye at de t o m har telt økningen i antallet kriminelle.

"Blågårdspalestinænserne" som fikk oppholdstilatelse via en kirkeokkupasjon, en sultestreik og en særlov har vist seg å bli mer enn 60% dømte kriminelle, andre generasjon enda større andel kriminelle enn første, og nesten alle har reist på ferie mange ganger til landet de "flyktet" fra. DF har med utro tjenere i politiet telt opp hver eneste dom og domfelt, med et hårreisende resultat.

ylvali1365381015
Skrevet

Njaa, det er vel ikke spesielt høyreekstremt å ønske at muslimenes påvirkning blir så liten som mulig.

Jeg vil heller tro det er anstendige ungdommer som er glad i land og folk, og vil holde muhammedanerne litt i ørene.

... og som dermed kaster grisehoder inn i andres gudshus???

Nei, dette er en helt annen greie, det er

rett og slett ekstremt.

Skrevet

Ikke jeg heller. Men det er interessant å se hva hun får til. Vi er i en tid med endringer, og hun står for en del av dem i Danmark. Det er dannet et enormt paralellsamfunn i Danmark, og virkningene av det brukes for alt det er verd. Liberalene har fulgt utviklingen så nøye at de t o m har telt økningen i antallet kriminelle.

"Blågårdspalestinænserne" som fikk oppholdstilatelse via en kirkeokkupasjon, en sultestreik og en særlov har vist seg å bli mer enn 60% dømte kriminelle, andre generasjon enda større andel kriminelle enn første, og nesten alle har reist på ferie mange ganger til landet de "flyktet" fra. DF har med utro tjenere i politiet telt opp hver eneste dom og domfelt, med et hårreisende resultat.

Jeg er bosatt i Danmark og kjenner godt følgene av Pias politikk. Økt kynisme og fremmedfrykt i det danske folk. Jeg kjenner ikke igjen de danskene som mottok meg her for syv år siden. Og det kan jeg nok delvis takke Pia for.

Skrevet

Jeg er bosatt i Danmark og kjenner godt følgene av Pias politikk. Økt kynisme og fremmedfrykt i det danske folk. Jeg kjenner ikke igjen de danskene som mottok meg her for syv år siden. Og det kan jeg nok delvis takke Pia for.

Danskene har store problemer, det samme har svenskene. Norge er i samme situasjon som Danmark var for 10 år siden. Om 10 år kommer det hit, sikkert som lås. Hvem som har skylda kommer vi til å få høre kontinuerlig.

Samfunnet vårt står overfor en enorm utfordring, men ingen har våknet enda. Det samme skjer over hele verden, i ulik grad, men nøyaktig de samme tendenser og utvikling. Hvis vi tror vi slipper unna, så er vi bare rett og slett dumme. Vi er hjelpeløse mot det som kommer.

Det er trolig bare å flytte fra det hele.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...