Gå til innhold

hvor kjøper du kyllingfilèt?

Anbefalte innlegg

Gjest ann mariette
Skrevet

Kjøer dere kyllingfilèt i Norge? Den er svindyr!

Eller drar alle som spiser kyllingfilèt til sverige?

Det er jo greit nok å kjøpe den norske en gang i blandt, men som hverdagsmat er det syk pris.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøper kyllingfilét på butikken, ja. Spiser det ikke så ofte at jeg føler jeg blir ruinert hvis jeg kjøper det i Norge.

Gjest ann mariette
Skrevet

Jeg kjøper kyllingfilét på butikken, ja. Spiser det ikke så ofte at jeg føler jeg blir ruinert hvis jeg kjøper det i Norge.

Jeg bruker gjerne kyllingfilèt minst et par ganger i uka. Skal man lage til fire stykker blir det dyrt med den norske.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker gjerne kyllingfilèt minst et par ganger i uka. Skal man lage til fire stykker blir det dyrt med den norske.

Ja, men så fint for deg at du har muligheten til å handle billig kyllingfilét i Sverige, da. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Skulle jeg dratt til Sverige for å handle kyllingfilet, hadde det blitt en dyr middag.

Gjest ann mariette
Skrevet

Skulle jeg dratt til Sverige for å handle kyllingfilet, hadde det blitt en dyr middag.

Ja ikkesant. Hvorfor skal kylling være så dyrt i Norge egentlig?

Gjest ann mariette
Skrevet

Ja, men så fint for deg at du har muligheten til å handle billig kyllingfilét i Sverige, da. :)

jo, du kan jo si det sånn.. Jeg skulle likevel ønske at vi hadde hatt rimeligere mat i Norge. Vertfall frukt grønt og kylling burde være mulig å selge rimeligere.

Gjest Princess Peach
Skrevet

jo, du kan jo si det sånn.. Jeg skulle likevel ønske at vi hadde hatt rimeligere mat i Norge. Vertfall frukt grønt og kylling burde være mulig å selge rimeligere.

Ja, det er for dårlig at sunn mat er dyrere enn usunn mat.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja ikkesant. Hvorfor skal kylling være så dyrt i Norge egentlig?

Vi bruker mye kylling, det er dyrt ja. Men sunt og godt.

Skrevet

Jeg kjøper den her i Norge på butikken. Skulle jeg ha kjørt herfra til Sverige for å handle hadde det blitt svindyre fileter;)

Skrevet

Jeg kjøper den her i Norge på butikken. Skulle jeg ha kjørt herfra til Sverige for å handle hadde det blitt svindyre fileter;)

Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg kjøper i Norge. Jeg kjøper dem ikke fra ferskvaredisken, men 2 kg's poser i frysedisken. Kyllingbryst er det vel.

Gjest mitt svar på det
Skrevet

Rimi, mega eller kiwi. Jeg kjøper en familiepakning med 6 fileter; helst på tilbud.

Skrevet

Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-)

Ikke alle bor på Østlandet eller andre steder i landet der veien er forholdsvis kort til Sverige.

Det er rimelig lite lønnsomt å reise fra f.eks. Indre Sogn til Sverige for å kjøpe litt mat.

Selv bor jeg på Østlandet altså (og det hender vi tar en "harrytur" for å kjøpe kyllingfilet, karbonadedeig mm.).

Skrevet

Ikke alle bor på Østlandet eller andre steder i landet der veien er forholdsvis kort til Sverige.

Det er rimelig lite lønnsomt å reise fra f.eks. Indre Sogn til Sverige for å kjøpe litt mat.

Selv bor jeg på Østlandet altså (og det hender vi tar en "harrytur" for å kjøpe kyllingfilet, karbonadedeig mm.).

Ikke alle som bor på Østlandet gidder å dra til Sverige for å handle mat heller! ;-)

Jeg handler i nærbutikken, men prøver å plukke med meg økonomipakke.

Skrevet

Du bør også kjøpe halalkyllinglår. Store og fine, koster ca. 170,- for 8 kilo

Skrevet

Ikke alle som bor på Østlandet gidder å dra til Sverige for å handle mat heller! ;-)

Jeg handler i nærbutikken, men prøver å plukke med meg økonomipakke.

Selvsagt ikke alle som gidder/ønsker/ser behovet for harryturer. Vi er vel ikke så mange gangene i Sverige selv heller i løpet av et år.

Fikk bare inntrykk av at trådstarter synes det er helt utrolig at ikke alle handler kyllinfilet i Sverige, slik hun har vært så smart å gjøre... :)

Skrevet

Du bør også kjøpe halalkyllinglår. Store og fine, koster ca. 170,- for 8 kilo

Er ikke så glad i kyllinglår som kyllingbryst/-filet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...