Gjest ann mariette Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kjøer dere kyllingfilèt i Norge? Den er svindyr! Eller drar alle som spiser kyllingfilèt til sverige? Det er jo greit nok å kjøpe den norske en gang i blandt, men som hverdagsmat er det syk pris. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøper kyllingfilét på butikken, ja. Spiser det ikke så ofte at jeg føler jeg blir ruinert hvis jeg kjøper det i Norge. 0 Siter
Gjest ann mariette Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøper kyllingfilét på butikken, ja. Spiser det ikke så ofte at jeg føler jeg blir ruinert hvis jeg kjøper det i Norge. Jeg bruker gjerne kyllingfilèt minst et par ganger i uka. Skal man lage til fire stykker blir det dyrt med den norske. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg bruker gjerne kyllingfilèt minst et par ganger i uka. Skal man lage til fire stykker blir det dyrt med den norske. Ja, men så fint for deg at du har muligheten til å handle billig kyllingfilét i Sverige, da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Skulle jeg dratt til Sverige for å handle kyllingfilet, hadde det blitt en dyr middag. 0 Siter
Gjest ann mariette Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Skulle jeg dratt til Sverige for å handle kyllingfilet, hadde det blitt en dyr middag. Ja ikkesant. Hvorfor skal kylling være så dyrt i Norge egentlig? 0 Siter
Gjest ann mariette Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja, men så fint for deg at du har muligheten til å handle billig kyllingfilét i Sverige, da. jo, du kan jo si det sånn.. Jeg skulle likevel ønske at vi hadde hatt rimeligere mat i Norge. Vertfall frukt grønt og kylling burde være mulig å selge rimeligere. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 jo, du kan jo si det sånn.. Jeg skulle likevel ønske at vi hadde hatt rimeligere mat i Norge. Vertfall frukt grønt og kylling burde være mulig å selge rimeligere. Ja, det er for dårlig at sunn mat er dyrere enn usunn mat. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja ikkesant. Hvorfor skal kylling være så dyrt i Norge egentlig? Vi bruker mye kylling, det er dyrt ja. Men sunt og godt. 0 Siter
tula Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøper den her i Norge på butikken. Skulle jeg ha kjørt herfra til Sverige for å handle hadde det blitt svindyre fileter;) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøper den her i Norge på butikken. Skulle jeg ha kjørt herfra til Sverige for å handle hadde det blitt svindyre fileter;) Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøper i Norge. Jeg kjøper dem ikke fra ferskvaredisken, men 2 kg's poser i frysedisken. Kyllingbryst er det vel. 0 Siter
Gjest mitt svar på det Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Rimi, mega eller kiwi. Jeg kjøper en familiepakning med 6 fileter; helst på tilbud. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-) Ikke alle bor på Østlandet eller andre steder i landet der veien er forholdsvis kort til Sverige. Det er rimelig lite lønnsomt å reise fra f.eks. Indre Sogn til Sverige for å kjøpe litt mat. Selv bor jeg på Østlandet altså (og det hender vi tar en "harrytur" for å kjøpe kyllingfilet, karbonadedeig mm.). 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ikke alle bor på Østlandet eller andre steder i landet der veien er forholdsvis kort til Sverige. Det er rimelig lite lønnsomt å reise fra f.eks. Indre Sogn til Sverige for å kjøpe litt mat. Selv bor jeg på Østlandet altså (og det hender vi tar en "harrytur" for å kjøpe kyllingfilet, karbonadedeig mm.). Ikke alle som bor på Østlandet gidder å dra til Sverige for å handle mat heller! ;-) Jeg handler i nærbutikken, men prøver å plukke med meg økonomipakke. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ikke alle bor på Østlandet eller andre steder i landet der veien er forholdsvis kort til Sverige. Det er rimelig lite lønnsomt å reise fra f.eks. Indre Sogn til Sverige for å kjøpe litt mat. Selv bor jeg på Østlandet altså (og det hender vi tar en "harrytur" for å kjøpe kyllingfilet, karbonadedeig mm.). Du bør også kjøpe halalkyllinglår. Store og fine, koster ca. 170,- for 8 kilo 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ikke alle som bor på Østlandet gidder å dra til Sverige for å handle mat heller! ;-) Jeg handler i nærbutikken, men prøver å plukke med meg økonomipakke. Selvsagt ikke alle som gidder/ønsker/ser behovet for harryturer. Vi er vel ikke så mange gangene i Sverige selv heller i løpet av et år. Fikk bare inntrykk av at trådstarter synes det er helt utrolig at ikke alle handler kyllinfilet i Sverige, slik hun har vært så smart å gjøre... 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Du bør også kjøpe halalkyllinglår. Store og fine, koster ca. 170,- for 8 kilo Er ikke så glad i kyllinglår som kyllingbryst/-filet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.