Gå til innhold

hvor kjøper du kyllingfilèt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt ikke alle som gidder/ønsker/ser behovet for harryturer. Vi er vel ikke så mange gangene i Sverige selv heller i løpet av et år.

Fikk bare inntrykk av at trådstarter synes det er helt utrolig at ikke alle handler kyllinfilet i Sverige, slik hun har vært så smart å gjøre... :)

*he he* Ja, det kunne virke slik! :-)

Skrevet

Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-)

Skal handle _ganske_ mye for at det skal lønne seg å kjøre 60-70 mil for å handle;)

Skrevet

Kiwi.

145,- for 2 kg, store fileter og flere middager for oss i hvertfall.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi pleier å kjøpe kyllingfileeter i sverige, samme med karbonadedeig.

Er vel i sverige ca. hver 3. måned og handler så det holder da til neste gang vi er der og handler. Handler også fullkornpasta der. Veldig sjelden jeg handler kyllingfilet og karbonadedeig i norge. Og det er kun pga. prisene.

Skrevet

Siden jeg bor på vestlandet så må jeg nok kjøpe den i norge. Hadde blitt temmelig dyrt om jeg skulle ta fly til sverige hver gang vi ville ha kylling til middag. ;-P

Forøvrig syns jeg kyllingfilet er _altfor_ dyr her i landet! Dette er sunn, god mat som burde være langt billigere enn den er.

Skrevet

Jeg synes ikke at kyllingfilet er spesielt dyrt her i Norge.

Kjøper vanligvis økonomipakker med 6 fileter til ca 80-90kr og det er mer en nok mat til en familie på 5.

Tatt i betraktning at dette er helt rent kjøtt, er det ikke spesielt dyrt i forhold til andre kjøtttyper.

Skrevet

Kjøper når det er tilbud, ofte er de 30-40 kr billigere da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvfølgelig på KIWI, som en annen også skrev!

Kjempegode!!!

Gjest Tacomix
Skrevet

Selvfølgelig på KIWI, som en annen også skrev!

Kjempegode!!!

Hva heter de

kyllingfilene

du

kjøper

Kiwi?

Hvor

mye

koster

de?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva heter de

kyllingfilene

du

kjøper

Kiwi?

Hvor

mye

koster

de?

Rundt 150 kroner på KIWI for to kilo!!!

Skrevet

Skal handle _ganske_ mye for at det skal lønne seg å kjøre 60-70 mil for å handle;)

Forstår det. Ikke alle bor i nærheten av Sverige og har mulighet for å handle billig mat.

Skrevet

Av nysjerrighet, hva slags priser snakker vi i Sverige? Kyllingfilét må jo være helt sykt billig der borte dersom det lønner seg å kjøre flere mil dit.

Gjest jeg handler i Sverige
Skrevet

Jeg bor i Oslo og kjøper alle mine kyllingfileter i Sverige. Drar bare en sjelden gang og kjøper alltid karbonadedeig og kyllingbryst i tillegg til diverse andre ting.

Jeg bor sammen med min datter som går på videregående og så har jeg en til som er flyttet hjemmefra, men setter pris på maten til mamma innimellom. To store poser med kyllingfileter holder i noen måneder for meg.

Kjøper alltid god vin også:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Rundt 150 kroner på KIWI for to kilo!!!

Tusen takk for svar!

Det

var

jo

billig

kiwi!

Skrevet

Vel, når man må bruke flere timer på å komme seg til Sverige, så blir det nok billigere å handle i Norge. Og det gjør jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...