morsan Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Selvsagt ikke alle som gidder/ønsker/ser behovet for harryturer. Vi er vel ikke så mange gangene i Sverige selv heller i løpet av et år. Fikk bare inntrykk av at trådstarter synes det er helt utrolig at ikke alle handler kyllinfilet i Sverige, slik hun har vært så smart å gjøre... *he he* Ja, det kunne virke slik! :-) 0 Siter
tula Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kjøper ikke bare kyllingfileter da:-) Skal handle _ganske_ mye for at det skal lønne seg å kjøre 60-70 mil for å handle;) 0 Siter
Lula Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kiwi. 145,- for 2 kg, store fileter og flere middager for oss i hvertfall. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Vi pleier å kjøpe kyllingfileeter i sverige, samme med karbonadedeig. Er vel i sverige ca. hver 3. måned og handler så det holder da til neste gang vi er der og handler. Handler også fullkornpasta der. Veldig sjelden jeg handler kyllingfilet og karbonadedeig i norge. Og det er kun pga. prisene. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Siden jeg bor på vestlandet så må jeg nok kjøpe den i norge. Hadde blitt temmelig dyrt om jeg skulle ta fly til sverige hver gang vi ville ha kylling til middag. ;-P Forøvrig syns jeg kyllingfilet er _altfor_ dyr her i landet! Dette er sunn, god mat som burde være langt billigere enn den er. 0 Siter
Jorunn Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes ikke at kyllingfilet er spesielt dyrt her i Norge. Kjøper vanligvis økonomipakker med 6 fileter til ca 80-90kr og det er mer en nok mat til en familie på 5. Tatt i betraktning at dette er helt rent kjøtt, er det ikke spesielt dyrt i forhold til andre kjøtttyper. 0 Siter
EllaJo Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kjøper når det er tilbud, ofte er de 30-40 kr billigere da. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Selvfølgelig på KIWI, som en annen også skrev! Kjempegode!!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Selvfølgelig på KIWI, som en annen også skrev! Kjempegode!!! Hva heter de kyllingfilene du kjøper på Kiwi? Hvor mye koster de? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hva heter de kyllingfilene du kjøper på Kiwi? Hvor mye koster de? Rundt 150 kroner på KIWI for to kilo!!! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Skal handle _ganske_ mye for at det skal lønne seg å kjøre 60-70 mil for å handle;) Forstår det. Ikke alle bor i nærheten av Sverige og har mulighet for å handle billig mat. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Av nysjerrighet, hva slags priser snakker vi i Sverige? Kyllingfilét må jo være helt sykt billig der borte dersom det lønner seg å kjøre flere mil dit. 0 Siter
Gjest jeg handler i Sverige Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg bor i Oslo og kjøper alle mine kyllingfileter i Sverige. Drar bare en sjelden gang og kjøper alltid karbonadedeig og kyllingbryst i tillegg til diverse andre ting. Jeg bor sammen med min datter som går på videregående og så har jeg en til som er flyttet hjemmefra, men setter pris på maten til mamma innimellom. To store poser med kyllingfileter holder i noen måneder for meg. Kjøper alltid god vin også 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Rundt 150 kroner på KIWI for to kilo!!! Tusen takk for svar! Det var jo billig på kiwi! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Vel, når man må bruke flere timer på å komme seg til Sverige, så blir det nok billigere å handle i Norge. Og det gjør jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.