Gjest Hannkatten Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hva kan få en hannkatt til å prøve å parre seg med en annen hannkatt? Spesielt når det er flere hannkatter som prøver seg på samme hannkatt? Alle er til opplysning kastrerte... 0 Siter
Gjest hannhund Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 det er ikke sånn som med hunder da, at de parrer andre hanner for å dominere? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ta av det rosa halsbåndet med en gang! ;-) Nei, jeg vet ikke,- dette hørtes sært ut 0 Siter
Gjest hannhund Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Katter har jeg ikke greie på, men jeg vet at hunder har problemer med å forstå hvilket kjønn det er på kastrerte hanner. Kan det være en årsak? 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det finnes homofile dyr også vet du ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det finnes homofile dyr også vet du ) Men det hørtes jo litt rart ut siden det i såfall var mange homofile katter - ikke en Hadde det vært en som prøvde seg på mange, da hadde det vært litt mer forståelig... 0 Siter
bouenas Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Har flere kastrerte hannkatter selv, men har aldri sett noe slikt. Kanskje denne katten utsonderer noen spesielle feminine dufter? Håper uansett du passer på at katten ikke blir plaget for mye av de andre kattene. 0 Siter
willow Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har to hankatter som har seg. Såvidt jeg har forstått det så er ikke katter som oss, de er seksuelle...ikke satt inn i filer. Om de ikke kan kose seg med en hunnkatt, så er det ingenting i veien for dem å finne en hannkatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.