morsan Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kommer Coop i Kristiansand til å ta over førsteplassen fra Coop i Tromsø? ;-) http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/27/493441.html 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Godt med litt isolasjon på snurrebassen når man skal elske i sneen. 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Godt med litt isolasjon på snurrebassen når man skal elske i sneen. *knegg* Tenkte mer at det er godt at man har noe å gjøre når man likevel er innesnødd! ;-) Men da gjelder det å ha kjøpt kondomene FØR man snør inne, vel og merke:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *knegg* Tenkte mer at det er godt at man har noe å gjøre når man likevel er innesnødd! ;-) Men da gjelder det å ha kjøpt kondomene FØR man snør inne, vel og merke:-) Jeg leste nylig om en føde-boom på et av landets sykehus, ganske nøyaktig 9 mnd. etter enten snørik vinter eller noe annet vær-fenomen. Men i pre-ammetåka så husker jeg ikke detaljene... Man kan nok ganske sikkert vente en viss boom på fødestuene i Kristiansand-området om 9 mnd ja... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *knegg* Tenkte mer at det er godt at man har noe å gjøre når man likevel er innesnødd! ;-) Men da gjelder det å ha kjøpt kondomene FØR man snør inne, vel og merke:-) Ja, det må være gørr å være i beit for prevensjon når strømmen er gått og man ikke kan dole engang! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *LOL* Kjekt å være velkledd i sånt vær! 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Jeg leste nylig om en føde-boom på et av landets sykehus, ganske nøyaktig 9 mnd. etter enten snørik vinter eller noe annet vær-fenomen. Men i pre-ammetåka så husker jeg ikke detaljene... Man kan nok ganske sikkert vente en viss boom på fødestuene i Kristiansand-området om 9 mnd ja... Det sies at et større strømbrudd i NY i 1977 førte til høyere fødselstall 9 mnd senere, men i flg Wikipedia er det bare en urban legend. http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_blackout_of_1977 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Ja, det må være gørr å være i beit for prevensjon når strømmen er gått og man ikke kan dole engang! Ja, herregud ass! Må "nøye" seg med litt skarve puling fremfor å dole!! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja, herregud ass! Må "nøye" seg med litt skarve puling fremfor å dole!! ;-) Poenget var jo at de manglet prevensjon, så de kan jo ikke pule engang! Hvis de ikke -vil- ha unger, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.