Gå til innhold

Tror dere på et liv.....

Anbefalte innlegg

Gjest Smoking Furious
Skrevet

...før døden?

Det gjør ikke jeg....

Skrevet

Ja det gjør jeg. Har flere ganger opplevd nær-livet-opplevelser. Det ga mersmak.

Gjest joda... gjør det
Skrevet

Må bare si noe om et liv før man blir født.... Datteren min sier hun husker at hun var i himmelen og spiste is før hun ble født. :-)

Skrevet

Et liv før døden?

Ja, selvsagt!

Jeg lever livet jeg! Og det har jeg tenkt å fortsette med helt til jeg dør.

:-D

Skrevet

Ser du har en dårlig dag i dag. Det beste med det er at du sannsynligvis har det litt bedre i morgen eller dagen etter det.

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Ser du har en dårlig dag i dag. Det beste med det er at du sannsynligvis har det litt bedre i morgen eller dagen etter det.

Vi får håpe det...

Skrevet

Hvis du tror det ikke finnes en morgendag, så husk at morgendagen allerede har kommet til Australia! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Må bare si noe om et liv før man blir født.... Datteren min sier hun husker at hun var i himmelen og spiste is før hun ble født. :-)

For en herlig tanke!

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Hvis du tror det ikke finnes en morgendag, så husk at morgendagen allerede har kommet til Australia! :-)

Det er jo fint å tenke på ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...