Gå til innhold

Lommemannen

Anbefalte innlegg

Gjest Tvilende2
Skrevet

Jeg tror jeg kan ha sett lommemannen. Men jeg er i stor tvil om det kan være han.

Skrevet

Så klart må du melde fra, si det som det er, at du tror du kan ha sett han. Skynt deg, så ikke flere kommer i hans grep, eller lommer.

Gjest Tvilende 2
Skrevet

Så klart må du melde fra, si det som det er, at du tror du kan ha sett han. Skynt deg, så ikke flere kommer i hans grep, eller lommer.

Men der jeg har sett har så mange andre sett han. Så de andre må nå ha reagert de og ?

Skrevet

Men der jeg har sett har så mange andre sett han. Så de andre må nå ha reagert de og ?

Det er mulig, skjønnte forresten ikke helt hva du mente med det?

Var det flere som så han, og trodde det var han?

Men hvis alle tenker slik, at andre har reagert/sagt i fra, så kan det ende med at ingen sa/sier i fra..?

Uansett, så kan du ta en telefon til/oppsøke politistasjonen, og si dere var flere som lurte, og at du ikke vet om noen andre har meldt i fra - men at du ville ihvertfall gjøre de oppmerksomme på det.

Skrevet

Det er politiets jobb å sjekke ut fakta, ikke noe du trenger å være 100% sikker på.

Meld fra hva du har sett, hvor og når, og la politiet vurdere saken videre.

Tenk på de barna du sparer, hvis det du så var riktig.

Kanskje er det nettopp DITT tips som gjør at de klarer å pågripe lommemannen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...