Gjest sitting down here Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skulle veldig gjerne hatt tak i en liten og hendig klappstol/krakk(type camping/reise). Den har to rammer(rektangel), og bundet sammen med et stoff i toppen, der man kan sitte når rammen krysser hverandre som en X. Har lett på diverse butikker, uten å finne denne praktiske stolen. Har sett slike som har tre ben, men er ikke passende til mitt formål. Noen som vet om noen steder man kan få kjøpt slike? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tipper sportsbutikker/golf/jakt/fiske. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har en, den ble kjøpt på Åhlens for 2-3 år siden. 0 Siter
Gjest sånn som denne? Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 http://www.four-seasons.nu/four_seasons/3/bilder/2.jpg 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøpte min på Jysk. Men ser at de ikke har campingutstyr inne på nettsidene deres ennå. Ellers kan de sikkert kjøpes i campingbutikker. Hilsen 0 Siter
Gemini Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sportsbutikker eller jakt- og fritidsutstyrsbutikker (men ikke helt sesong nå), kanskje også Biltema eller Clas Ohlsson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.