Gå til innhold

Ingen liker meg

Anbefalte innlegg

Gjest Mislikt3
Skrevet

Ingen liker meg og jeg lurer på hvilke metoder man kan ta i bruk for finne ut hvorfor ingen liker meg.

Skrevet

jeg kjenner deg ikke, men føler du at verden er urettferdig. jeg liker snille mennesker. opplever mange som falske, ikke ekte mennesker

Gjest Mislikt 3
Skrevet

jeg kjenner deg ikke, men føler du at verden er urettferdig. jeg liker snille mennesker. opplever mange som falske, ikke ekte mennesker

Jeg forstår ikke helt innlegget ditt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet ikke!

Ingen liker meg heller!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Metode for å finne ut hvorfor ingen liker deg?

Eller finne metode for å bli likt?

Generelt så liker de fleste å bli lyttet til. Så om du får et menneske til å fortelle fra sin hverdag- så lytt, og kommenter en positiv ting.

Smil og hils på folk. Og ikke ha det "travelt" med å få venner. Ta TIDEN til hjelp.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt innlegget ditt.

Jeg forsto innlegget til ærlig jente straks, jeg bare tenkte meg i hennes sted.

:)

Kanskje det er det som er i veien med deg? Du prøver ikke. Manglende empati?

Skrevet

Tja. spør du noen direkte vil du sannsynligvis ikke få et ærlig svar. Men du kan jo tenke på hvilke sider de du liker har og vurdere om du innehar de samme egenskapene. Er du hyggelig og imøtekommende? Smiler du tilbake når noen smiler til deg?

Har du en dårlig dag i dag? Jeg har også dager hvor jeg føler at ingen tenker på meg og bryr seg om meg, men da må jeg ta en runde med meg selv og spørre om det virkeligg er sant. Stort sett tar jeg feil. Følelsen sitter i meg selv. Alle liker meg ikke hele tiden, men det er ikke sant at alle misliker meg heller, det bare føles sånn. Akkurat som at medarbeidersamtalene på jobb får meg til å føle at jeg ikke trengs på jobb, men det går mer på det at sjefen ikke er veldig flink med tilbakemeldinger. Men heldigvis finnes det kolleger som sier det motsatte.

Dette var sikkert ikke noe fullgodt svar, bare noen tanker....

Skrevet

Er det virkelig mulig at ingen liker deg? Liker du deg selv, da?

Skrevet

Spør folk rett ut hva de mener om deg, og si at du lover å ikke bli sur (og så lurer du dem etterpå og blir skikkelig forbanna) hehe :)

Jeg sa rett ut til venninna mi hva folk sa og mente om henne, og at jeg snart begynte å føle det samme hvis hun ikke sluttet å gråte for hver minste ting. Hun fikk tilogmed pappaen sin til å kjefte på meg da hun var 22 år fordi hun hadde mistet veska si, og skyldte det på meg som ikke engang hadde vært borti den. Da de fant den igjen (en lur plass hun hadde slengt den fra seg), kom de ikke engang å ba om unnskyldning. Jeg ble drittlei av det til slutt og ga beskjed til henne... vi er ikke på talefot lengre, men jeg sender en melding til henne i ny og ne for å være hyggelig :)

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Dersom "alle andre" ikke liker deg deg er det trolig -du- som bør gå noen runder med og i deg selv.

Skrevet

For at andre skal like deg så er det lurt å være litt oppriktig interessert i andre. Ikke fokuser på deg selv, men fokuser på de du snakker med. Lytt til det de har å si, kun med små kommentarer underveis for å vise at du er interessert. Og så er det alltid en fordel å være blid og "rund i kantene". Ingen liker sure og fordømmende folk. Men det viktigste er å fokusere på andre enn deg selv, istedenfor å tenke "gud, kanskje hun ikke liker meg", så tenker du "kanskje jeg liker henne?"

Og dessuten er det nok helt sikkert noen som allerede liker deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...