Gå til innhold

"Fake " merkelær på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest bik bok
Skrevet

Er det lov til å ha en norsk nettbutikk med importerte merkeklær som Chanel, Gucci, Victoria beckham bukser osv??

Det er jo ren svindel spør du meg!

jeg har lyst til å anmelde, men vet ikke hvordan jeg bør gå frem. Det kommer ikke frem på sidene hvem som står som eier, men det klarer vel politiet å finne ut hvis de gidder da.

Skrevet

Få se en link, da! Enig, dette dreier seg om svindel, og er forbudt i EU.

Skrevet

Hvordan vet du at de er fake? Selges jo VB jeans og Chanel her til lands også :-)

Gjest bik bok
Skrevet

Hvordan vet du at de er fake? Selges jo VB jeans og Chanel her til lands også :-)

En vennine har kjøpt fra butikken. Butikken heter newimage.no.

Gjest orker ikke
Skrevet

En vennine har kjøpt fra butikken. Butikken heter newimage.no.

Hvordan vet du at der er fake. Flere nettbutikker som importerer merker, ser ikke noe feil her?

Gjest bik bok
Skrevet

Hvordan vet du at der er fake. Flere nettbutikker som importerer merker, ser ikke noe feil her?

Dette er ikke original varer. Helt grei kvalitet, men de klærne jeg har sett er ikke på noen som helst måte lik originalen. Farger, stoff, snitt, knapper osv er ikke originalt. Mulig at dette er lov, jeg vet ikke. Min vennine er fornøyd med klærne sett iforhold til kvaliteten, så det er ikke det.

Skrevet

Chanel jakke til 800Kr? Helt klart fake.

Gjest Cindyrella
Skrevet

Dette er ikke original varer. Helt grei kvalitet, men de klærne jeg har sett er ikke på noen som helst måte lik originalen. Farger, stoff, snitt, knapper osv er ikke originalt. Mulig at dette er lov, jeg vet ikke. Min vennine er fornøyd med klærne sett iforhold til kvaliteten, så det er ikke det.

Hei.

Er du helt sikker på at det er fake?

Nettopp bestilt fra dette stedet,men har ikke fått varene enda.

Hufff,trur jeg skal avbestille :(

Gjest bik bok
Skrevet

Hei.

Er du helt sikker på at det er fake?

Nettopp bestilt fra dette stedet,men har ikke fått varene enda.

Hufff,trur jeg skal avbestille :(

Helt klart fake, det kan jeg garantere deg! Likevel greit nok, men du ser helt klart at det ikke er ekte varer.Litt dumt å gå med syblig fake klær, det blir litt som de slbrillene en kjøper i syden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...