Gjest bik bok Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Er det lov til å ha en norsk nettbutikk med importerte merkeklær som Chanel, Gucci, Victoria beckham bukser osv?? Det er jo ren svindel spør du meg! jeg har lyst til å anmelde, men vet ikke hvordan jeg bør gå frem. Det kommer ikke frem på sidene hvem som står som eier, men det klarer vel politiet å finne ut hvis de gidder da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Få se en link, da! Enig, dette dreier seg om svindel, og er forbudt i EU. 0 Siter
Gjest nerdsa Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvordan vet du at de er fake? Selges jo VB jeans og Chanel her til lands også :-) 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvordan vet du at de er fake? Selges jo VB jeans og Chanel her til lands også :-) En vennine har kjøpt fra butikken. Butikken heter newimage.no. 0 Siter
Gjest orker ikke Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 En vennine har kjøpt fra butikken. Butikken heter newimage.no. Hvordan vet du at der er fake. Flere nettbutikker som importerer merker, ser ikke noe feil her? 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvordan vet du at der er fake. Flere nettbutikker som importerer merker, ser ikke noe feil her? Dette er ikke original varer. Helt grei kvalitet, men de klærne jeg har sett er ikke på noen som helst måte lik originalen. Farger, stoff, snitt, knapper osv er ikke originalt. Mulig at dette er lov, jeg vet ikke. Min vennine er fornøyd med klærne sett iforhold til kvaliteten, så det er ikke det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvordan vet du at der er fake. Flere nettbutikker som importerer merker, ser ikke noe feil her? Chanel jakke til 800Kr? Helt klart fake. 0 Siter
Gjest Cindyrella Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Dette er ikke original varer. Helt grei kvalitet, men de klærne jeg har sett er ikke på noen som helst måte lik originalen. Farger, stoff, snitt, knapper osv er ikke originalt. Mulig at dette er lov, jeg vet ikke. Min vennine er fornøyd med klærne sett iforhold til kvaliteten, så det er ikke det. Hei. Er du helt sikker på at det er fake? Nettopp bestilt fra dette stedet,men har ikke fått varene enda. Hufff,trur jeg skal avbestille 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Er du helt sikker på at det er fake? Nettopp bestilt fra dette stedet,men har ikke fått varene enda. Hufff,trur jeg skal avbestille Helt klart fake, det kan jeg garantere deg! Likevel greit nok, men du ser helt klart at det ikke er ekte varer.Litt dumt å gå med syblig fake klær, det blir litt som de slbrillene en kjøper i syden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.