Gå til innhold

Tannregulering på innsiden av tennene

Anbefalte innlegg

Gjest har du hatt??
Skrevet

Hei. Jeg skal få satt inn skjult tannregulering bak tennene. Ville ikke ha den tradisjonelle "togskinna" på forsiden... hehe.

Har du hatt dette? Hvordan var det å venne seg til å snakke med en slik regulering? Høres en helt koko ut første tiden eller?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men håper du kan svare meg ;) Hva slags steder tilbyr de sånt, og hvor mye betaler du for det?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, jeg begynte faktisk å snakke samisk den første tiden, men det gikk seg til etterhvert. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, jeg begynte faktisk å snakke samisk den første tiden, men det gikk seg til etterhvert. :)

Pst! Msn?

Skrevet

Jeg hadde det i ungdommens dager når foreldrene hadde bestemt for meg at jeg skulle plages med regulering.

Gikk med det 3 måneder og da truet jeg med å klippe av den, derfor ble det regulering på innsiden.

Det er en metalltråd som tannlegen limer på innsiden.

merket noe bare de første dagene, ikke noe problem med prat nei.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg hadde det i ungdommens dager når foreldrene hadde bestemt for meg at jeg skulle plages med regulering.

Gikk med det 3 måneder og da truet jeg med å klippe av den, derfor ble det regulering på innsiden.

Det er en metalltråd som tannlegen limer på innsiden.

merket noe bare de første dagene, ikke noe problem med prat nei.

Var den synlig i det hele tatt, eller bare om du passet på å gape skikkelig? ;)

Vet du hvor de tilbyr sånt nå, og eventuelt hvor mye det vil koste?

Skrevet

Var den synlig i det hele tatt, eller bare om du passet på å gape skikkelig? ;)

Vet du hvor de tilbyr sånt nå, og eventuelt hvor mye det vil koste?

Det var ikke synlig for andre enn meg selv så fremt ingen sto foran meg og skulle ta en titt inn i munnen min ;)

Jeg fikk det hos en vanlig tannregulerings tannlege.

Men det er 17 år siden så mye er sikkert forandret.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det var ikke synlig for andre enn meg selv så fremt ingen sto foran meg og skulle ta en titt inn i munnen min ;)

Jeg fikk det hos en vanlig tannregulerings tannlege.

Men det er 17 år siden så mye er sikkert forandret.

Mm..jeg hadde en tråd her for noen uker siden hvor jeg ba om råd. Fikk noen tips, men såvidt jeg husker var det mye i andre byer og sånt. Og dyrt også, selvsagt. Så jeg tenkte jeg skulle høre om flere har erfaringer/tips. Kuppe tråden til trådstarter, med andre ord ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du sliter ut tunga i starten. Den er ikke vant til stålet.

Men den blir herda etter noen såre uker, og da går alt så meget bedre.

Gjest toffffffe
Skrevet

såg ei venninde som har det, er bare ein tynn ståltråd på baksia av tenna. veit ikkje korleis det e. men den er tynn. er ikke tågskinna

Gjest toothie
Skrevet

såg ei venninde som har det, er bare ein tynn ståltråd på baksia av tenna. veit ikkje korleis det e. men den er tynn. er ikke tågskinna

Jo, men det er vel sånn som du får satt på ETTER å ha hatt regulering, for å holde tenna på plass? Jeg har iallefall fått en streng på baksida oppe og nede bak fortenna for at de ikke skal skli ut igjen. Men du kan ikke stramme inn og flytte tenner med denne, kun holde dem på plass

Gjest zæhne
Skrevet

Vil du fortelle litt om hvordan første møtet med tannlegen var også??!! Er så spent på om alle feilbitt kan fikses med skjult regulering!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...