Gå til innhold

Kobling mellom islam og voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja såklart fordi vi først nå har begynt å lage statistiskk.

Det ble ikke gjort på 1100 tallet.

Men hvorfor snakker så mange historiker om vikinger og voldtekter om det ikke var noe i det?

Vikingene plyndret og herjet. Alle som gjorde det på den tiden voldtok de beseiredes kvinner som et ledd i den totale fornedrelsen av fienden.

Skal ikke undre meg om vi kan finne deler av årsaken til voldtektsbølgen også i vårt land nå i de samme motiver.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Deanna

9

• keinstein

6

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du tråla ordboka di igjen for å finne på et svar no, gamle mann? Du er ynkeleg! :)

Stikk elendige krek. Stikk ned på kebabkiosken og spy ut av grovkjeften din der i stedet.

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Stikk elendige krek. Stikk ned på kebabkiosken og spy ut av grovkjeften din der i stedet.

Hvorfor er dere så fæle med hverandre? er det ikke lov å være uenige?

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

For femti år siden var det å feks rettsforfulge vold og seksuelle overgrep i nære relasjoner usannsynlig..

abort var ulovlig. Hvor er du vil hen med den argumentasjonen.Jeg kan gjerne gi deg rett i at vikingene tok for seg og voldtok og plyndret og det som verre er. Men hvordan er det med på å rettferdiggjøre at mennesker med etnisk opprinnelse fra muslimske land skal gjøre det samme i norge og vi skal bare sitte og se på?

Ingenting rettferdiggjør voldtekt.ingenting.

Jeg vil bare poengtere at nordmenn er ikke noe bedre.

Og din løsning er så sende alle sammen tilbake.

Og jeg sier da, tredje verdenskrig, here we come.

Er det bedre med krig da?

Skrevet

Så overlate alle med traumer og problemer i midtøsten/afrika til seg selv? Med alt det medfører av depresjon, desperasjon og despoter?

Tredje verdenskrig, here we come.

Vi kan ikke redde hele verden.

Det skjer en epidemi i Afrika pga HIV.Det er en grunn til at alle vil til vesten. Det har både med økonomi men også med de humanistiske verdiene.

Jeg ville gjerne reddet hele verden jeg også.Men det er ikke så enkelt.

Jeg er glad i norge som det er eller var ihvertfall. Og vil ikke at oslo skal bli lille mogadishu. Bruce Bawer en fremstående amerikansk homofil journalist flyttet delvis til europa pga fordommer fra det amerikanske kristne høyre. Nå oppleves europa stadig mindre tolerant for både homofile og for jøder pga den massive muslimske innvandringen.

Altså jeg er enig med idealismen din. Men vi lever i virkeligheten .

Skrevet

Denne rassen mangler desverre minstemål av folkelig atferd, i likhet med alle voldtektsforbryterne han nå sitter og skriver forsvarsinlegg for.

Kanskje derfor han har vært så lite å se her de to-tre siste åra?

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Vi kan ikke redde hele verden.

Det skjer en epidemi i Afrika pga HIV.Det er en grunn til at alle vil til vesten. Det har både med økonomi men også med de humanistiske verdiene.

Jeg ville gjerne reddet hele verden jeg også.Men det er ikke så enkelt.

Jeg er glad i norge som det er eller var ihvertfall. Og vil ikke at oslo skal bli lille mogadishu. Bruce Bawer en fremstående amerikansk homofil journalist flyttet delvis til europa pga fordommer fra det amerikanske kristne høyre. Nå oppleves europa stadig mindre tolerant for både homofile og for jøder pga den massive muslimske innvandringen.

Altså jeg er enig med idealismen din. Men vi lever i virkeligheten .

Joda, men om det blir tredje verdenskrig, så blir det også krig for norge.

hva da? om tankegangen din er riktig, så er det jo mange her i norge som kan klikke i krig og ta oss alle.

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Denne rassen mangler desverre minstemål av folkelig atferd, i likhet med alle voldtektsforbryterne han nå sitter og skriver forsvarsinlegg for.

Kanskje derfor han har vært så lite å se her de to-tre siste åra?

Det er mulig, kjenner ingen av dere til å vite det.

Men begge dere to bruker jo stygge kallenavn og stygt språk til hverandre.

Skrevet

Vi går langt tilbake. Morsk har ikkje noko betre å ta seg til i sitt fattige liv enn å sitja på DOL og poste rasistiske innlegg.

Eg later vanlegvis som om han og kompisane hans ikkje eksisterer, men innimellom må eg fortelja kva eg synst om han - til ære for nye lesarar. Eg trur jo folk flest gjennomskuer han, men innimellom må eg seia frå. Han er ganske enkelt _for_ dum.

Skrevet

Aha! lærte noe nytt idag også.

Men hvor i landet brukes dette da? bor selv vest, aldri hørt det her.

Tror det er et sjeldent brukt ord i våre dager og på veg ut av språket.

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Tror det er et sjeldent brukt ord i våre dager og på veg ut av språket.

riiight.

Men du bruker det du? Er du kanskje litt gammel av dager da?

Skrevet

Vi går langt tilbake. Morsk har ikkje noko betre å ta seg til i sitt fattige liv enn å sitja på DOL og poste rasistiske innlegg.

Eg later vanlegvis som om han og kompisane hans ikkje eksisterer, men innimellom må eg fortelja kva eg synst om han - til ære for nye lesarar. Eg trur jo folk flest gjennomskuer han, men innimellom må eg seia frå. Han er ganske enkelt _for_ dum.

Hold deg heller til sannheten:

Enkelte ganger MÅ du bare forsvare voldtektsforbrytere og annet pakk med hysteriske skrik og utbrudd, fordi du er en selv.

Skrevet

Pisspreik ad mass.

Like absurd som å hevde at det ikke eksisterer noen sammenheng melom kvinnesyn og voldtekt.

Islams nedlatende holdning til kvinner er nedfelt i koranen.

Helt enig med deg, har selv en muslim som leietaker her, og mer arrogante typer enn ham og vennen hans har jeg aldri før opplevd, da spesielt at de ser ned på meg ( jeg er skilt! fysjom!) og i tillegg retter han seg aldri etter regler jeg har satt for leieforholdet, da mest røykeforbud innendørs og den norske kona tør ikke si noe som helst, hun lar seg diktere opp og i mente.

Synd og si kanskje men jeg tålerer muslimer mindre og mindre. :)

Skrevet

synes det er ufint uansett. Ayyan Hirsi ali er en kvinne jeg beundrer utrolig. Noe av grunnen er at hun alltid er så rolig og reflektert og høflig og ordentlig mot de hun debatterer med.hun tyr aldri til utskjellinger. Å diskutere sak og ikke ty til person karakteristikker er en en uting. Selv om det er fristende å la noen få passet sitt påskrevet til tider.

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Helt enig med deg, har selv en muslim som leietaker her, og mer arrogante typer enn ham og vennen hans har jeg aldri før opplevd, da spesielt at de ser ned på meg ( jeg er skilt! fysjom!) og i tillegg retter han seg aldri etter regler jeg har satt for leieforholdet, da mest røykeforbud innendørs og den norske kona tør ikke si noe som helst, hun lar seg diktere opp og i mente.

Synd og si kanskje men jeg tålerer muslimer mindre og mindre. :)

Jeg elsker folk som skjærer alle over en kam.

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

Hold deg heller til sannheten:

Enkelte ganger MÅ du bare forsvare voldtektsforbrytere og annet pakk med hysteriske skrik og utbrudd, fordi du er en selv.

Hallo, nå tok du litt vel i her, Morsk.

Skrevet

Jeg gidder aldri skrive noe til denne uinteressante fjotten med mindre galskapen hans retter seg mot meg. Da pleier det faktisk å hjelpe med litt motmedisin av samme lave kvalitet som hans egne sure oppstøt.

Skrevet

Jeg elsker folk som skjærer alle over en kam.

"alle" muslimer er jo ikke sånn, men det som er synd er at det er de som er mest fanatiske som har makten..

Tror fler og fler tenker i samme baner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...