Gå til innhold

Kobling mellom islam og voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold deg heller til sannheten:

Enkelte ganger MÅ du bare forsvare voldtektsforbrytere og annet pakk med hysteriske skrik og utbrudd, fordi du er en selv.

Du er svært svært syk... :-/

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Deanna

9

• keinstein

6

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jeg er enig!
Skrevet

"alle" muslimer er jo ikke sånn, men det som er synd er at det er de som er mest fanatiske som har makten..

Tror fler og fler tenker i samme baner..

ja, det er jo ikke bra.

men da bør vel de som er minst fanatiske gjøre noe med det da.

Skrevet

Hallo, nå tok du litt vel i her, Morsk.

Vanskeklig å forklare på annen måte slike syke utbrudd mot folk som ønsker å bekjempe ytterligere voldtekt og fornedrelse av landets kvinner.

Skrevet

Joda, men om det blir tredje verdenskrig, så blir det også krig for norge.

hva da? om tankegangen din er riktig, så er det jo mange her i norge som kan klikke i krig og ta oss alle.

derfor integrering er så viktig. Ikke skape en ny underklasse. Feks er språk og utdanning viktig.Og å lære seg norske verdier og normer.

Jeg leste en avisartikkel nettopp om en voldteksmann som ble dømt til forvaring. Han var dømt for masse andre forhold som vinningsforbrytelser og narkotika etc etc. Altså vi prater også om en gruppe som har masse andre sosiale problemer.

Alt henger sammen med alt eller hvordan man skal si det. Men integreringen slik den er i dag fungerer ikke , og folk flyr ikke rundt og voldtar fordi vi sitter og diskuterer innvandringspolitikk på dol eller vgdebatt.

Skrevet

riiight.

Men du bruker det du? Er du kanskje litt gammel av dager da?

He he..Vel jeg er ikke født i går, men årsaken er nok at jeg vokste opp med en nær slekting som bevisst brukte et veldig variert og rikholdig vokabulær.

Skrevet

ja, det er jo ikke bra.

Det gjør de ikke, det strider mot koranen og når du ser på hvordan fanatiske muslimer "løser et problem" på så følger de nok heller strømmen.

gidder ikke gå lengre inn i denne diskusjonen, jeg har min oppfatning og mening, den har jeg faktisk lov til og ha.

Enn så lenge.

Skrevet

"alle" muslimer er jo ikke sånn, men det som er synd er at det er de som er mest fanatiske som har makten..

Tror fler og fler tenker i samme baner..

de "muslimene" jeg har god kontakt med er de som ikke er så forferdelig religøse.

feks har jeg en nabo som jeg sto og pratet med og som sa han gledet seg til å drikke konjakk eller noe. Jeg spurte om han ikke var muslim.

han lo litt og tenkte..joda..han var vel muslim.. Men allah var så barmhjertig og snill så han tilga nok det.

Men så har vi de muslimene som spør på islam.no om det er haram å feks ta en pille som kan inneholde gelatin i form av grisekjøtt og om de da kommer til helvete.

Jeg ville neppe hatt mye til felles med en veldig strengt kristen religiøs person heller.

feks finnes det homofile muslimer. Men slik som enkelte prester mener i dag så mener svært mange muslimer at det er totalt umulig. At om man ikke ber fem ganger om dagen eller ikke følger koranen så kan man ikke kalle seg muslim.

Skrevet

de "muslimene" jeg har god kontakt med er de som ikke er så forferdelig religøse.

feks har jeg en nabo som jeg sto og pratet med og som sa han gledet seg til å drikke konjakk eller noe. Jeg spurte om han ikke var muslim.

han lo litt og tenkte..joda..han var vel muslim.. Men allah var så barmhjertig og snill så han tilga nok det.

Men så har vi de muslimene som spør på islam.no om det er haram å feks ta en pille som kan inneholde gelatin i form av grisekjøtt og om de da kommer til helvete.

Jeg ville neppe hatt mye til felles med en veldig strengt kristen religiøs person heller.

feks finnes det homofile muslimer. Men slik som enkelte prester mener i dag så mener svært mange muslimer at det er totalt umulig. At om man ikke ber fem ganger om dagen eller ikke følger koranen så kan man ikke kalle seg muslim.

"leietakeren min" er selverklært usa hater, norske lover er sjuke og nordmenn er syndige, han selv er en "god" muslim.

ja! men drikker som et øsekar gjør han, ikke få ganger kona hans må sette seg i bilen i helger å hente ham på byen, jul får hun ikke lov og pynte til, men gaver vil han gjerne ha, osv, osv... desverre hører jeg om liknende oppførsel fra flere og flere som opplever det, synd, men jeg liker muslimer mindre og mindre..

Skrevet

Ingenting rettferdiggjør voldtekt.ingenting.

Jeg vil bare poengtere at nordmenn er ikke noe bedre.

Og din løsning er så sende alle sammen tilbake.

Og jeg sier da, tredje verdenskrig, here we come.

Er det bedre med krig da?

Hva mener du med at nordmenn ikke er noe bedre? 65% av voldtektene er utført av menn med utenlandsk opprinnelse. Hvor mange er dem i forhold til oss?

Nå må du våkne.

Skrevet

ja, det er jo ikke bra.

Nei -. hvorfor det? Jeg er da ikke ansvarlig for hva fundamentalistiske kristen gjør, selv om jeg er medlem av Statskirken? Politiet får ta seg av gærningene.,

Skrevet

Når du henviser til at ilams kvinneforakt står nedfelt i skriften, er det vel ikke helt irrelevant å vise til hva som står nedfelt i "vår" hellige skrift.

De som følger Bibelen til punkt og prikke er også gærne, etter min mening.Men det begynner jo å bli noen hundre år siden man fulgte GT, noen er det selvsagt - og de skygger jeg laaaangt unna.

Skrevet

Ja såklart fordi vi først nå har begynt å lage statistiskk.

Det ble ikke gjort på 1100 tallet.

Men hvorfor snakker så mange historiker om vikinger og voldtekter om det ikke var noe i det?

Men man lar vel ikke vør å gå ut av frykt for vikinger lenger? - Det blir som å klage over influensa i dag. og så kommer folk og snakker om svartedauen.!

Skrevet

Ingenting rettferdiggjør voldtekt.ingenting.

Jeg vil bare poengtere at nordmenn er ikke noe bedre.

Og din løsning er så sende alle sammen tilbake.

Og jeg sier da, tredje verdenskrig, here we come.

Er det bedre med krig da?

Nordmenn VAR ikke bedre.,for 1000 år siden, mener du vel?

Skrevet

Aha! lærte noe nytt idag også.

Men hvor i landet brukes dette da? bor selv vest, aldri hørt det her.

Detmå ,an sikkert være over 40 for å skjønne ;) HEHE

Skrevet

He he..Vel jeg er ikke født i går, men årsaken er nok at jeg vokste opp med en nær slekting som bevisst brukte et veldig variert og rikholdig vokabulær.

Jeg vil gjette - du er sikkert 56 år ;)

Skrevet

Det har aldri blitt legitimert.

Noen sted.

Når noen sier "Jeg gjør det fordi det er vår religion!" Da bruker vedk religionen som legitimasjon for handlingen. En dårlig legitimasjon for oss vantro, men fullt ut gyldig for vedkommende og vedkommendes omgivelser.

Når handlingen er voldtekt og gjerningsmannen roper ut i retten "De er horer alle sammen!" så forstår vi at voldtekten forsøkes legitimert med religion.

Skrevet

Når noen sier "Jeg gjør det fordi det er vår religion!" Da bruker vedk religionen som legitimasjon for handlingen. En dårlig legitimasjon for oss vantro, men fullt ut gyldig for vedkommende og vedkommendes omgivelser.

Når handlingen er voldtekt og gjerningsmannen roper ut i retten "De er horer alle sammen!" så forstår vi at voldtekten forsøkes legitimert med religion.

Men horer skal man vel betale? Har de ikke tenkt på det?

Skrevet

Neihei! - jeg er aldri anonym!

Godt å høre. Det var visst en annen som fikk noe skikkelig kjeft for å ha støttet noe jeg skrev her forleden...husker desverre ikke hvem:)

Skrevet

Jeg vil gjette - du er sikkert 56 år ;)

Hehe, nei noe lenger er det nok til pensjonistilværelsen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...