Gå til innhold

Kobling mellom islam og voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nei noe lenger er det nok til pensjonistilværelsen..

dæven ;)

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• Deanna

9

• keinstein

6

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Godt å høre. Det var visst en annen som fikk noe skikkelig kjeft for å ha støttet noe jeg skrev her forleden...husker desverre ikke hvem:)

Javell javell, så står jeg frem da for pokker! :P *lol*

Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke ;) Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg.

Ris på rumpestumpen mottas med et godt smil idag ;)

Skrevet

Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke ;) Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg.

Hehe...Bassisten tar nok frivillig på seg den risingen..

Skrevet

Men horer skal man vel betale? Har de ikke tenkt på det?

Så du mener de også burde dømmes for å stikke av fra regninga?

De forsøker nok å få så lav straff som mulig, ved å søke medlidenhet for sin medfødte religion. De håper retten ikke forstår at alle velger selv hva vi vil gøre, vi velger å følge våre holdninger og innskytelser.

En mann trenger ikke hoppe på, skade og skremme livet av kvinner selv om de er av en annen kultur. De trenger ikke gå bananas når de ser et miniskjørt eller en trang topp. Når 99,9% av alle mnn kan la være, så må det være mulig?

Skrevet

For 1400 år siden var vel det meste råttent overalt på de fleste områder...det er sant nok.

Koranene manifisterer og legitimerer videre oppretholdekse av råttenskapen.

Ny sak i dag med 7-8 medarbeidere i gjengvoldtekt. De sier det var frivillig. Jeg kan tenke meg at det er mulig å gå i sjokk eller noe katatonisk når slikt skjer med en kvinne. Passivitet blir visst tolket som frivillighet, men kan være en naturlig beskyttelserefleks. Det kan også være redsel og spill av henne for å slippe unna uten for store skader.

Hva sier katastrofepsykologene om det?

Skrevet

Hva mener du med at nordmenn ikke er noe bedre? 65% av voldtektene er utført av menn med utenlandsk opprinnelse. Hvor mange er dem i forhold til oss?

Nå må du våkne.

Er dei 35% norske noko betre enn dei andre 65%?

Poenget er at alle valdtektsforbrytarar skulle vore hengt etter testiklane i nærmaste tre uansett religion, rase, eller seksuell orientering.

Skrevet

Poenget er at alle valdtektsforbrytarar skulle vore hengt etter testiklane i nærmaste tre uansett religion, rase, eller seksuell orientering.

Jada, jada, jada. At du er sadist i tillegg til alle andre skavanker vet vi allerede.

Skrevet

Du er vel ikke dummere enn at du skjønner hva dette innebærer Bassisten....og alvoret av det.

Gjest stumperiseren
Skrevet

Bare innrøm en ting til, du liker ris på stumpen! :-)

Skrevet

Bare innrøm en ting til, du liker ris på stumpen! :-)

Oh yes ;) I rette humøret bare elsker jeg litt romperis! Spesielt når det er påske, da kan jeg bli rist med bjørkeris med fargerike fjær på :)

Skrevet

Kom med stumpen din så skal du få litt ris:-)

Solsikkefrø
Skrevet

Kom med stumpen din så skal du få litt ris:-)

Bør jeg dra ned hele buksa? Eller holder det med en rørleggersprekk for litt spanking?

Skrevet

Bør jeg dra ned hele buksa? Eller holder det med en rørleggersprekk for litt spanking?

Selvsagt må du dra ned hele buksa. Rørleggersprekk holder ikke for meg. Skal du ha ris, så skal ha ris:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...