flisa Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, nei noe lenger er det nok til pensjonistilværelsen.. dæven 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Godt å høre. Det var visst en annen som fikk noe skikkelig kjeft for å ha støttet noe jeg skrev her forleden...husker desverre ikke hvem:) Javell javell, så står jeg frem da for pokker! *lol* Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg. Ris på rumpestumpen mottas med et godt smil idag 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Javell javell, så står jeg frem da for pokker! *lol* Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg. Ris på rumpestumpen mottas med et godt smil idag Hehe...Bassisten tar nok frivillig på seg den risingen.. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Men horer skal man vel betale? Har de ikke tenkt på det? Så du mener de også burde dømmes for å stikke av fra regninga? De forsøker nok å få så lav straff som mulig, ved å søke medlidenhet for sin medfødte religion. De håper retten ikke forstår at alle velger selv hva vi vil gøre, vi velger å følge våre holdninger og innskytelser. En mann trenger ikke hoppe på, skade og skremme livet av kvinner selv om de er av en annen kultur. De trenger ikke gå bananas når de ser et miniskjørt eller en trang topp. Når 99,9% av alle mnn kan la være, så må det være mulig? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 For 1400 år siden var vel det meste råttent overalt på de fleste områder...det er sant nok. Koranene manifisterer og legitimerer videre oppretholdekse av råttenskapen. Ny sak i dag med 7-8 medarbeidere i gjengvoldtekt. De sier det var frivillig. Jeg kan tenke meg at det er mulig å gå i sjokk eller noe katatonisk når slikt skjer med en kvinne. Passivitet blir visst tolket som frivillighet, men kan være en naturlig beskyttelserefleks. Det kan også være redsel og spill av henne for å slippe unna uten for store skader. Hva sier katastrofepsykologene om det? 0 Siter
Bassisten Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva mener du med at nordmenn ikke er noe bedre? 65% av voldtektene er utført av menn med utenlandsk opprinnelse. Hvor mange er dem i forhold til oss? Nå må du våkne. Er dei 35% norske noko betre enn dei andre 65%? Poenget er at alle valdtektsforbrytarar skulle vore hengt etter testiklane i nærmaste tre uansett religion, rase, eller seksuell orientering. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Er dei 35% norske noko betre enn dei andre 65%? Poenget er at alle valdtektsforbrytarar skulle vore hengt etter testiklane i nærmaste tre uansett religion, rase, eller seksuell orientering. Jada, jada, jada. At du er sadist i tillegg til alle andre skavanker vet vi allerede. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Er dei 35% norske noko betre enn dei andre 65%? Poenget er at alle valdtektsforbrytarar skulle vore hengt etter testiklane i nærmaste tre uansett religion, rase, eller seksuell orientering. Du er vel ikke dummere enn at du skjønner hva dette innebærer Bassisten....og alvoret av det. 0 Siter
Gjest stumperiseren Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Javell javell, så står jeg frem da for pokker! *lol* Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg. Ris på rumpestumpen mottas med et godt smil idag Bare innrøm en ting til, du liker ris på stumpen! :-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Bare innrøm en ting til, du liker ris på stumpen! :-) Oh yes I rette humøret bare elsker jeg litt romperis! Spesielt når det er påske, da kan jeg bli rist med bjørkeris med fargerike fjær på 0 Siter
mrxx Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Javell javell, så står jeg frem da for pokker! *lol* Men tror ikke det var jeg som var anonym sist gang du skrev noe. Jeg pleier ikke være enig med andre som anonym, da bruker jeg alltid mitt eget nick. Men igår orka jeg bare ikke Og likevel står jeg frem nå altså, og sier jeg er enig med deg. Ris på rumpestumpen mottas med et godt smil idag Kom med stumpen din så skal du få litt ris:-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Kom med stumpen din så skal du få litt ris:-) Bør jeg dra ned hele buksa? Eller holder det med en rørleggersprekk for litt spanking? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Bør jeg dra ned hele buksa? Eller holder det med en rørleggersprekk for litt spanking? Selvsagt må du dra ned hele buksa. Rørleggersprekk holder ikke for meg. Skal du ha ris, så skal ha ris:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.