Gjest tilskuddsmottaker Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg oppdaget nettopp at jeg har fått for lite fra Trygdekontoret/NAV i tre år. Fordi saksbehandleren har sett feil og derfor ikke har fulgt regelverket sitt ordentlig. Nå har jeg skrevet brev til dem, og ber samtidig om å få etterbetalt det beløpet jeg skulle ha fått (det dreier seg om over 20 tusen kroner!) Kan de nekte meg slik etterbetaling, når feilen ligger hos Trygdekontoret? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg vil tro at du får det etterbetalt, ja. Men jeg -vet- ikke. Det enkleste du gjør er å stikke innom en dag og forhøre deg. De har sikkert vært borti slik feilbehandling tidligere. 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nei det kan de ikke, men du må ha all dokumentasjon i orden. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Tror det er 3 år som er foreldesestiden dersom feilen helt og holdent er trygdekontorets. 0 Siter
Gjest tillskuddsmottaker Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nei det kan de ikke, men du må ha all dokumentasjon i orden. Takk! Ja dokumentasjon har jeg, det er bare å vise dem deres egne paragrafer det, sammen med deres egne utbetalinger til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.