Gjest Dobbeltrom Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hadde dere følt dere utestengt hvis dere ikke hadde fått lov til å ligge på dobbeltrom ? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Si meg, hva er det med deg og dobbeltrom/hotellrom/to på et rom/ett på et rom/gutt og jente på et rom etc? Skikkelige fascinerende tråder du starter. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Si meg, hva er det med deg og dobbeltrom/hotellrom/to på et rom/ett på et rom/gutt og jente på et rom etc? Skikkelige fascinerende tråder du starter. Følte meg satt tilbake i tid. Dette spørsmålet har vi sett før. Ja hvem er det som lurer på dette tro? 0 Siter
fresja Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Nei, jeg foretrekker enkeltrom på gamlehjemmet, hotellet, skoleinternatet o.s.v. 0 Siter
tellus2000 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Følte meg satt tilbake i tid. Dette spørsmålet har vi sett før. Ja hvem er det som lurer på dette tro? Å ligge alene på et rom er bare herlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.