Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Noen som kan hjelpe meg med teksten på sangen Na na na i himmelen inn av Henning Kvitnes? Har prøvd å google, men finner ingenting. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kan det være denne? Går solå ner men horisontar Himmelen tæge fyr Mens havet e tomt Ingen å ringa nå (håba på) går sakte med tiå nå Eg snur meg og går (eg snur meg og går) Ein aen mann ..? E tiå framføre meg x 2 kan godt ta deg med ingen å håba på går sakte med tiå nå Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na .. "eg ser det bildet , bildet det kvert dokke fram fra plassen der blod, snått & juling, gjer (?) heilt dei vanlege tingå... takk..hehe!" (her kviskre janove!) Går solå ner x2 men horisontar x2 Himmelen tæge fyr mens havet e tomt Ingen å roba (?) på går sakte med tiå nå Ingen å roba (?) på går sakte med tiå nå... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kan det være denne? Går solå ner men horisontar Himmelen tæge fyr Mens havet e tomt Ingen å ringa nå (håba på) går sakte med tiå nå Eg snur meg og går (eg snur meg og går) Ein aen mann ..? E tiå framføre meg x 2 kan godt ta deg med ingen å håba på går sakte med tiå nå Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na .. "eg ser det bildet , bildet det kvert dokke fram fra plassen der blod, snått & juling, gjer (?) heilt dei vanlege tingå... takk..hehe!" (her kviskre janove!) Går solå ner x2 men horisontar x2 Himmelen tæge fyr mens havet e tomt Ingen å roba (?) på går sakte med tiå nå Ingen å roba (?) på går sakte med tiå nå... Nei, Henning Kvitnes synger på bokmål. Men takk for at du forsøkte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.