Gå til innhold

Rune Rudberg - Selvironi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ingenting å ta Pia Haraldsen på i Rikets røst. Hun ER jo så dum.

Skrevet

Det kan da vel ikke være MUUULIG? hehe

Skrevet

Kan ikke si jeg syns synd på Rune Rudberg, han utnytter nok alt til gratis markedsføring av konsrter og plater. Men fyren har jo unger. Han bør jo tenke litt på dem før han gjør flere sprell. Bildene blir jo etterhvert glemt, men når han attpåtil prøver å tjene penger på dette ved å gi ut plater. Det gjør min avsky for fyren enda sterkere enn tidligere. Stakkars unger!

Skrevet

Det kan da vel ikke være MUUULIG? hehe

Du, vi snakker om dama som titulerte seg selv som "trendsetter" (som et YRKE, før hun begynte på TV), som mener Big Brother-deltakere gjør alt for å komme på tv (kremt...) og som lar være å kjøpe Grandiosa fordi "jeg ikke vil at andre skal tro jeg spiser slikt".

Dama er kort.

Skrevet

Kan ikke si jeg syns synd på Rune Rudberg, han utnytter nok alt til gratis markedsføring av konsrter og plater. Men fyren har jo unger. Han bør jo tenke litt på dem før han gjør flere sprell. Bildene blir jo etterhvert glemt, men når han attpåtil prøver å tjene penger på dette ved å gi ut plater. Det gjør min avsky for fyren enda sterkere enn tidligere. Stakkars unger!

De unga har mødre som passer på at de er blitt flotte unger. At han har et sexliv er da ok - det som IKKE er ok er at VG syns det er verdt førstesideplass - DERFOR er det også penger i å lurke til seg sånne bilder av kjendiser - for media er som gribber.

Tenk på de gangene du har hatt sex, ja, kanskje filmet det også? - og PLUTSELIG ble du kjendis. .....

som Mette-Marit f,.eks

Det er LOV å ha sex og ta bilder av det.

At Rune ikke skjønner at det er brennbart stoff er teit av han.,

Men at ikke media kan la vær er for meg en gåte!

jeg liker ikke at mine barn engang skal se sånne forsider på VG i butikken.

møkk

Skrevet

De unga har mødre som passer på at de er blitt flotte unger. At han har et sexliv er da ok - det som IKKE er ok er at VG syns det er verdt førstesideplass - DERFOR er det også penger i å lurke til seg sånne bilder av kjendiser - for media er som gribber.

Tenk på de gangene du har hatt sex, ja, kanskje filmet det også? - og PLUTSELIG ble du kjendis. .....

som Mette-Marit f,.eks

Det er LOV å ha sex og ta bilder av det.

At Rune ikke skjønner at det er brennbart stoff er teit av han.,

Men at ikke media kan la vær er for meg en gåte!

jeg liker ikke at mine barn engang skal se sånne forsider på VG i butikken.

møkk

Jeg er helt enig i at VG utnytter dette grovt. Men Rune Rudberg er nå ikke borte vekke selv heller da i og med at han spiller inn en sang om dette siste tilfellet. Selv om mødrene skjermer ungene så er det jo grenser for hvor mye de kan skjerme dem også. Han må tenke litt på det ansvaret han har som far også syns jeg.

Skrevet

Du, vi snakker om dama som titulerte seg selv som "trendsetter" (som et YRKE, før hun begynte på TV), som mener Big Brother-deltakere gjør alt for å komme på tv (kremt...) og som lar være å kjøpe Grandiosa fordi "jeg ikke vil at andre skal tro jeg spiser slikt".

Dama er kort.

Det var først etter den grandis-greia at jeg gjenkjente Pia Haraldsen på utseendet. Før det kunne du trødd henne ned i fanget på meg uten at jeg hadde ant hvem det var.

Skrevet

Jeg er helt enig i at VG utnytter dette grovt. Men Rune Rudberg er nå ikke borte vekke selv heller da i og med at han spiller inn en sang om dette siste tilfellet. Selv om mødrene skjermer ungene så er det jo grenser for hvor mye de kan skjerme dem også. Han må tenke litt på det ansvaret han har som far også syns jeg.

Hehe - ansvaret som far har han vel egentlig aldri tatt særlig....

Gjest en arbeidstaker
Skrevet

Det var først etter den grandis-greia at jeg gjenkjente Pia Haraldsen på utseendet. Før det kunne du trødd henne ned i fanget på meg uten at jeg hadde ant hvem det var.

Og hvorfor skal vi bry oss om hvem hun er?

Gjest en arbeidstaker
Skrevet

Skrevet

Pia Haraldsen er og blir en dum jente! Dessuten må hun slutte å spille på skallfasettene sine. I reklamen for Rikets Røst klarer hun tilogmed å smelle små bobler i munnen mens hun snakker! Det gjør hun alltid! fysj!

Skrevet

Nemlig. :o) Hun bryr meg midt i ræva.

Skrevet

Du tror vel ikke at Pia er så dum at hun tror at kronen kan "bindes"? ...eller at Høyre har en fin tid framover for det er så mye blått i motebildet...?? ...eller at hun tror at CO2 er det samme som H2O? ...eller at hun tror at det er bare i Norge det er global oppvarming?

Skrevet

Han har har i allefall høye tanker om seg selv:

"- Låten er kjempebra, det er som jeg skulle skrevet den selv."

Skrevet

Du tror vel ikke at Pia er så dum at hun tror at kronen kan "bindes"? ...eller at Høyre har en fin tid framover for det er så mye blått i motebildet...?? ...eller at hun tror at CO2 er det samme som H2O? ...eller at hun tror at det er bare i Norge det er global oppvarming?

Ja, det tror jeg.

Skrevet

Svaret mitt under her kom feil, Lillemus. Det skulle til trådstarter. Til deg skulle jeg svare at du vil ha Pia Haraldsen både i fanget og midt i ræva, så litt interesse for dama synes jeg du viser ... ;o)

Skrevet

Han har har i allefall høye tanker om seg selv:

"- Låten er kjempebra, det er som jeg skulle skrevet den selv."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...