Gå til innhold

Klar for tenåringsproblemer som 74-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest god dag!
Skrevet

Moren min er snart 60, og det blir et feil bilde å se en person i den alderen ha en liten baby.

kjerringskinn
Skrevet

Stakkars barn! Jeg synes det er ren og skjær egoisme å sette et barn til verden i den alderen.

Mor og far kommer til å falle fra relativt tidlig i barnets liv og hva slags nettverk sitter den lille igjen med da?

Skrevet

En kollega av meg venter barn nr 6 med kone nr 3 i en alder av 60 år. Tipper han er omtrent like klar som den mora, men menn slipper kanskje litt lettere unna?

Gjest mandolina
Skrevet

Det er den alderen, hvor det er vanlig å få barnebarn, og for noen tilogmed oldebarn.

Jeg hadde betakket meg for å ha baby og småbarn i så høy alder, de vet vel ikke hva de har gått i gang med.

Å få barn er et 20-års prosjekt, når barnet er voksen er foreldrene over gjennomsnittsalder, hvis de da er så heldige å bli så gamle.

I år 2000 var forventet levealder for kvinner 81,4 år og 76,0 år for menn.

Altså blir det forventet at dette barnet blir foreldreløs i meget ung alder.

Det er ukjærlig overfor barnet.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...