Bassisten Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Verdas niande eldste mor har fødd ei velskapt jente i København i ein alder av 61. http://aftenposten.no/nyheter/uriks/article1664773.ece Tenkjer ho er klar for å takle tenåringsproblema når ho er nokon-og-sytti... 0 Siter
Gjest god dag! Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Moren min er snart 60, og det blir et feil bilde å se en person i den alderen ha en liten baby. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Stakkars barn! Jeg synes det er ren og skjær egoisme å sette et barn til verden i den alderen. Mor og far kommer til å falle fra relativt tidlig i barnets liv og hva slags nettverk sitter den lille igjen med da? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 En kollega av meg venter barn nr 6 med kone nr 3 i en alder av 60 år. Tipper han er omtrent like klar som den mora, men menn slipper kanskje litt lettere unna? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det er den alderen, hvor det er vanlig å få barnebarn, og for noen tilogmed oldebarn. Jeg hadde betakket meg for å ha baby og småbarn i så høy alder, de vet vel ikke hva de har gått i gang med. Å få barn er et 20-års prosjekt, når barnet er voksen er foreldrene over gjennomsnittsalder, hvis de da er så heldige å bli så gamle. I år 2000 var forventet levealder for kvinner 81,4 år og 76,0 år for menn. Altså blir det forventet at dette barnet blir foreldreløs i meget ung alder. Det er ukjærlig overfor barnet. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.