Gjest Vekten87 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 ville bare ønske alle sammen en god dag. selv skal jeg vaske huset:( men men får ta det med godt humør:) hade bra :) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hopp og hei! Ha en fin vaskedag! Jeg skal ta lunsjen akkurat nå...og en kopp te til =) klemtildegframeg 0 Siter
Gjest god dag! Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal snart på jobb så derfor slapper jeg av litt nå. Men om en halvtime må jeg gå. 0 Siter
tula Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 I dag har jeg helt fri!! Fra både jobb og unger;) Nå har jeg nettopp tatt meg en skikkelig kur i badekaret med påfølgende kroppsbehandling;) Føler meg som et nytt menneske;) Og nå skal jeg se Frustrerte Fruer fra i går. Så har jeg satt av 20 min til husarbeid. Etter det skal jeg ut å handle noe pent til meg selv;) Ha en strålende dag;) 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal bare sitte her å pleie min influensasyke kropp + at jeg har fått bihulebetennelse i tillegg. Nok en trivelig dag sammen med dorullen. 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal bare sitte her å pleie min influensasyke kropp + at jeg har fått bihulebetennelse i tillegg. Nok en trivelig dag sammen med dorullen. Go bedring =) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 I dag har jeg helt fri!! Fra både jobb og unger;) Nå har jeg nettopp tatt meg en skikkelig kur i badekaret med påfølgende kroppsbehandling;) Føler meg som et nytt menneske;) Og nå skal jeg se Frustrerte Fruer fra i går. Så har jeg satt av 20 min til husarbeid. Etter det skal jeg ut å handle noe pent til meg selv;) Ha en strålende dag;) det hørtes godt ut!! eg e missunelig!! har tatt meg en pause i vaskingen og kjøpt meg varmt ferskt brød med brunost, mmmmmm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.