Gå til innhold

heisann alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

ville bare ønske alle sammen en god dag.

selv skal jeg vaske huset:( men men får ta det med godt humør:)

hade bra :) :)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Hopp og hei!

Ha en fin vaskedag!

Jeg skal ta lunsjen akkurat nå...og en kopp te til =)

klemtildegframeg

Gjest god dag!
Skrevet

Jeg skal snart på jobb så derfor slapper jeg av litt nå. Men om en halvtime må jeg gå.

Skrevet

I dag har jeg helt fri!! Fra både jobb og unger;)

Nå har jeg nettopp tatt meg en skikkelig kur i badekaret med påfølgende kroppsbehandling;) Føler meg som et nytt menneske;)

Og nå skal jeg se Frustrerte Fruer fra i går.

Så har jeg satt av 20 min til husarbeid.

Etter det skal jeg ut å handle noe pent til meg selv;)

Ha en strålende dag;)

Skrevet

Jeg skal bare sitte her å pleie min influensasyke kropp + at jeg har fått bihulebetennelse i tillegg. Nok en trivelig dag sammen med dorullen.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Jeg skal bare sitte her å pleie min influensasyke kropp + at jeg har fått bihulebetennelse i tillegg. Nok en trivelig dag sammen med dorullen.

Go bedring =)

Gjest Vekten87
Skrevet

I dag har jeg helt fri!! Fra både jobb og unger;)

Nå har jeg nettopp tatt meg en skikkelig kur i badekaret med påfølgende kroppsbehandling;) Føler meg som et nytt menneske;)

Og nå skal jeg se Frustrerte Fruer fra i går.

Så har jeg satt av 20 min til husarbeid.

Etter det skal jeg ut å handle noe pent til meg selv;)

Ha en strålende dag;)

det hørtes godt ut!! eg e missunelig!! har tatt meg en pause i vaskingen og kjøpt meg varmt ferskt brød med brunost, mmmmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...