Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=155865 Dette var en veldig stor gutt! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 i går var han 8 år og 99 kilo, hehe. slanket seg i natt eller... det er helt forferdelig.rart at de ikke har begynt og gjøre noe for leeenge siden. trenger hvertfal ikke å gi han pomfri!!! på skive!!! fikk helt bakoversveis. hadde hvertfall ikke stilt med sønnen min på tv og "vært stolt". hadde slanket han og så vist han frem...... lever nok ikke lenge han.. eller? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 i går var han 8 år og 99 kilo, hehe. slanket seg i natt eller... det er helt forferdelig.rart at de ikke har begynt og gjøre noe for leeenge siden. trenger hvertfal ikke å gi han pomfri!!! på skive!!! fikk helt bakoversveis. hadde hvertfall ikke stilt med sønnen min på tv og "vært stolt". hadde slanket han og så vist han frem...... lever nok ikke lenge han.. eller? Ja, de burde absolutt begynt å gjøre noe for lenge siden. De må hvertfall fortsette med slankingen, ellers dør han nok veldig ung. Nei, hadde jeg hatt unger hadde jeg heller ikke vist han på tv og vært stolt. Jeg ville bare vært flau og gjømt meg. Hadde ikke følt meg som en god mor om jeg hadde hatt en slik tung unge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Oj, stakkars gutt. Og stakkars mor som ikke har visst bedre. Godt de begge får hjelp nå. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 i går var han 8 år og 99 kilo, hehe. slanket seg i natt eller... det er helt forferdelig.rart at de ikke har begynt og gjøre noe for leeenge siden. trenger hvertfal ikke å gi han pomfri!!! på skive!!! fikk helt bakoversveis. hadde hvertfall ikke stilt med sønnen min på tv og "vært stolt". hadde slanket han og så vist han frem...... lever nok ikke lenge han.. eller? Ungen har gått ned 9 kg siden like før jul leste jeg, og kanskje har han hatt bursdag i mellomtiden. Ellers er ofte media flinke til å runde alder opp og ned litt etter eget forgodtbefinnende. Så der har du nok forklaringen på akkurat det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.