Gå til innhold

9 åring og 89 kg!

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

i går var han 8 år og 99 kilo, hehe. slanket seg i natt eller...

det er helt forferdelig.rart at de ikke har begynt og gjøre noe for leeenge siden. trenger hvertfal ikke å gi han pomfri!!! på skive!!!

fikk helt bakoversveis.

hadde hvertfall ikke stilt med sønnen min på tv og "vært stolt". hadde slanket han og så vist han frem......

lever nok ikke lenge han.. eller?

Gjest Tacomix
Skrevet

det er helt forferdelig.rart at de ikke har begynt og gjøre noe for leeenge siden. trenger hvertfal ikke å gi han pomfri!!! på skive!!!

fikk helt bakoversveis.

hadde hvertfall ikke stilt med sønnen min på tv og "vært stolt". hadde slanket han og så vist han frem......

Ja,

de

burde

absolutt

begynt

å

gjøre

noe

for

lenge

siden.

De

hvertfall

fortsette

med

slankingen,

ellers

dør

han

nok

veldig

ung.

Nei,

hadde

jeg

hatt

unger

hadde

jeg

heller

ikke

vist

han

tv

og

vært

stolt.

Jeg

bare

vært

flau

og

gjømt

meg.

Hadde

ikke

følt

meg

som

en

god

mor

om

jeg

hadde

hatt

en

slik

tung

unge.

Skrevet

Oj, stakkars gutt. Og stakkars mor som ikke har visst bedre.

Godt de begge får hjelp nå.

Skrevet

fikk helt bakoversveis.

Ungen har gått ned 9 kg siden like før jul leste jeg, og kanskje har han hatt bursdag i mellomtiden. Ellers er ofte media flinke til å runde alder opp og ned litt etter eget forgodtbefinnende. Så der har du nok forklaringen på akkurat det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...