Gå til innhold

kan man søke fra lånekassen nå?

Anbefalte innlegg

Gjest studiiine
Skrevet

Går det an å søke på studielån fra lånekassen før man vet om man kommer inn på et studiested til høsten??

Gjest Tacomix
Skrevet

Det

er

ikke

noe

hensikt

å

søke

ang.

studier

du

ikke

vet

om

du

kommer

inn

til

høsten.

Det

er

utrolig

lenge

igjen!

Når

jeg

ble

student

for

noen

år

siden

gikk

det

ganske

fort.

rundt

2

uker

var

pengene

inne

kontoen!

Gjest studiiine
Skrevet

Hva skulle hensikten være?

Å være sikret penger fortest mulig! Jeg har erfaring med at lånekassen kan være ganske så treige.......

Gjest Tacomix
Skrevet

Å være sikret penger fortest mulig! Jeg har erfaring med at lånekassen kan være ganske så treige.......

Du må søke den 20 juli når du får svar ang plass.

Om du tar å søker elektronisk og itilegg ønsker elektronisk gjeldsbrev så går det ganske fort. Du får pengene da før skolen starter.

Gjest studiiine
Skrevet

Du må søke den 20 juli når du får svar ang plass.

Om du tar å søker elektronisk og itilegg ønsker elektronisk gjeldsbrev så går det ganske fort. Du får pengene da før skolen starter.

Ok, da tar jeg meg til takke med det ;-)

takk for svar, alle sammen

Skrevet

Ok, da tar jeg meg til takke med det ;-)

takk for svar, alle sammen

Grunnen er den at de må godkjenne utdanningen din, og vite at du har fått plass på det studiet, om du har fått videre plass, holder det å søke rett etter du er ferdig på skole dette året, før alle inntakene blir gjort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...