Gjest studiiine Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Går det an å søke på studielån fra lånekassen før man vet om man kommer inn på et studiested til høsten?? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det er ikke noe hensikt å søke nå ang. studier du ikke vet om du kommer inn på til høsten. Det er utrolig lenge igjen! Når jeg ble student for noen år siden så gikk det ganske fort. rundt 2 uker så var pengene inne på kontoen! 0 Siter
Gjest studiiine Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva skulle hensikten være? Å være sikret penger fortest mulig! Jeg har erfaring med at lånekassen kan være ganske så treige....... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Å være sikret penger fortest mulig! Jeg har erfaring med at lånekassen kan være ganske så treige....... Du må søke den 20 juli når du får svar ang plass. Om du tar å søker elektronisk og itilegg ønsker elektronisk gjeldsbrev så går det ganske fort. Du får pengene da før skolen starter. 0 Siter
Gjest studiiine Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Du må søke den 20 juli når du får svar ang plass. Om du tar å søker elektronisk og itilegg ønsker elektronisk gjeldsbrev så går det ganske fort. Du får pengene da før skolen starter. Ok, da tar jeg meg til takke med det ;-) takk for svar, alle sammen 0 Siter
Mistera Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ok, da tar jeg meg til takke med det ;-) takk for svar, alle sammen Grunnen er den at de må godkjenne utdanningen din, og vite at du har fått plass på det studiet, om du har fått videre plass, holder det å søke rett etter du er ferdig på skole dette året, før alle inntakene blir gjort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.