morsan Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Plutselig fikk jeg bokstavproblemer gitt, men ikke i Word, bare her. Hvorfor spoesrm[lstegng ae blir ' aa blir [ ae blir ' spoersmaalstegn blir _ tankestrek blir / skraastrek blir & Grrrrrr 0 Siter
Gemini Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sjekk hva Encoding står på (finn Encoding i menyen). Husker ikke hva det heter på norsk. Det skal i alle fall være Western European. Det har sikkert blitt endret til noe annet rart hos deg. Evt. restart maskinen om du ikke får til å endre det, da bruker det går tilbake til normalen. 0 Siter
laban Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Blir det riktig hvis du skriver i Notepad? I så fall kan du kopiere derfra inntil du gidder å restarte. Restart er et godt tips i andre tilfeller også. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Blir det riktig hvis du skriver i Notepad? I så fall kan du kopiere derfra inntil du gidder å restarte. Restart er et godt tips i andre tilfeller også. Vet ikke hva Notepad er, men det funker bra i word. Jeg har skrevet og kopiert derfra i noen innlegg. Ellers hoeres restart ut som en bra loesning ja he he Min favorittkur mot alt som er galt med data 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Sjekk hva Encoding står på (finn Encoding i menyen). Husker ikke hva det heter på norsk. Det skal i alle fall være Western European. Det har sikkert blitt endret til noe annet rart hos deg. Evt. restart maskinen om du ikke får til å endre det, da bruker det går tilbake til normalen. Satser paa restart jeg tusen takk for svar /smilefjes/ 0 Siter
laban Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Vet ikke hva Notepad er, men det funker bra i word. Jeg har skrevet og kopiert derfra i noen innlegg. Ellers hoeres restart ut som en bra loesning ja he he Min favorittkur mot alt som er galt med data Notepad er notisblokka under Tilbehør. 0 Siter
citoyen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Høyreklikk på startlinjen, velg Verktøylinjer > språklinje. Da skal du få opp en tobokstavers-knapp som forteller deg hvilket tastaturoppsett du bruker. Klikk på denne for å endre. (høyreklikk for innstillinger). I innstillings-dialogen er det også en knapp der du kan velge hvilke hurtigtaster du kan bruke for å skifte tastaturoppsett, det er nok en slik tastekombinasjon du har kommet borti. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.