Gå til innhold

Problemer med enkelte bokstaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fikk jeg bokstavproblemer gitt, men ikke i Word, bare her. Hvorfor spoesrm[lstegng

ae blir '

aa blir [

ae blir '

spoersmaalstegn blir _

tankestrek blir /

skraastrek blir &

Grrrrrr

Skrevet

Sjekk hva Encoding står på (finn Encoding i menyen). Husker ikke hva det heter på norsk.

Det skal i alle fall være Western European. Det har sikkert blitt endret til noe annet rart hos deg.

Evt. restart maskinen om du ikke får til å endre det, da bruker det går tilbake til normalen.

Skrevet

Blir det riktig hvis du skriver i Notepad?

I så fall kan du kopiere derfra inntil du gidder å restarte. Restart er et godt tips i andre tilfeller også.

Skrevet

Blir det riktig hvis du skriver i Notepad?

I så fall kan du kopiere derfra inntil du gidder å restarte. Restart er et godt tips i andre tilfeller også.

Vet ikke hva Notepad er, men det funker bra i word. Jeg har skrevet og kopiert derfra i noen innlegg.

Ellers hoeres restart ut som en bra loesning ja he he

Min favorittkur mot alt som er galt med data

Skrevet

Sjekk hva Encoding står på (finn Encoding i menyen). Husker ikke hva det heter på norsk.

Det skal i alle fall være Western European. Det har sikkert blitt endret til noe annet rart hos deg.

Evt. restart maskinen om du ikke får til å endre det, da bruker det går tilbake til normalen.

Satser paa restart jeg

tusen takk for svar /smilefjes/

Skrevet

Vet ikke hva Notepad er, men det funker bra i word. Jeg har skrevet og kopiert derfra i noen innlegg.

Ellers hoeres restart ut som en bra loesning ja he he

Min favorittkur mot alt som er galt med data

Notepad er notisblokka under Tilbehør.

Skrevet

Høyreklikk på startlinjen, velg Verktøylinjer > språklinje. Da skal du få opp en tobokstavers-knapp som forteller deg hvilket tastaturoppsett du bruker. Klikk på denne for å endre. (høyreklikk for innstillinger). I innstillings-dialogen er det også en knapp der du kan velge hvilke hurtigtaster du kan bruke for å skifte tastaturoppsett, det er nok en slik tastekombinasjon du har kommet borti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...