Gå til innhold

møte søsken man har anstrengt forhold til....

Anbefalte innlegg

Gjest vilikkevilikkevilikke
Skrevet

jeg har en søster, med barn, som jeg "må" møte. det er mest av plikt og samvittighetstynger enn noe som helst annet. jeg har ikke lyst til å invitere henne hjem til meg, og jeg har ikke lyst til å dra dit hun bor mens hun er i byen. barnet hennes er ca åtte år, og vi skal møtes fredag formiddag. oslo. forslag?

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg ville ha møttes ute, på en kafe eller noe. Om barna er små; på mc donalds kansje? Burger king? Eller noe i den duren:-)

Skrevet

Jeg ville ha møttes ute, på en kafe eller noe. Om barna er små; på mc donalds kansje? Burger king? Eller noe i den duren:-)

ja, har tenkt på det. det var det vi gjorde sist. problemet da er at vi har rom til å snakke. og alt hu snakker om, alltid, er om hvor fælt alt er.

Gjest Jente31
Skrevet

ja, har tenkt på det. det var det vi gjorde sist. problemet da er at vi har rom til å snakke. og alt hu snakker om, alltid, er om hvor fælt alt er.

Ja,jeg tenkte på det.. Hva med kino? Teater? Hvis det er så tidlige forestillinger i oslo da, for barn (bor ikke der).

Skrevet

Ja,jeg tenkte på det.. Hva med kino? Teater? Hvis det er så tidlige forestillinger i oslo da, for barn (bor ikke der).

Arthur og Minimoyene (norsk tale) - fredag den 02.03.2007. Saga 2 13:45.

kan den passe for en gutt på åtte?

Gjest Jente31
Skrevet

Sønnen min på 10 har sett den og synes den var artig. Jenta på 8 har også lyst til å se den.. så ja, det tror jeg at jeg ville anbefalt deg:-)

Og du.. lykke til med dette "koslige" møtet da..

Skrevet

Sønnen min på 10 har sett den og synes den var artig. Jenta på 8 har også lyst til å se den.. så ja, det tror jeg at jeg ville anbefalt deg:-)

Og du.. lykke til med dette "koslige" møtet da..

hehe. takk. da spør jeg om kino. håper bare det blir et ja. at to ikke er for sent. da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Skrevet

Evt. Olsenbanden jr. kl. 14 på Saga.

Gjest Jente31
Skrevet

Ja, den også:-)

Gjest vilikkevilikkevilikkewillov
Skrevet

Fikk svar angående arthur. Hu likte det. PHEW. REDDA!! :D

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så trist det må være å ha det sånn. Kanskje blir det hyggelig likevel? :o)

Skrevet

Så trist det må være å ha det sånn. Kanskje blir det hyggelig likevel? :o)

Håper det. Ja, det er trist. Men det har vårt slik siden forever, desverre. Har en veldig underlig familie, en såkalt dysfunksjonell en. Resultatet er at jeg er hverken veldig familie eller folkekjær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...