Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Finnes det noen slike kjeks på butikken? Hva heter de? Ei som har lyst på noe nå mens jeg ligger syk! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sætre sin . .DRITGOD! Tusen takk;) Da stikker jeg ut å sjekker! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Toffeecups. Den er sikkelig god! Men den har jeg desverre ikke sett på di butikkene rundt meg! Tror jeg også kjøper dinosaur kjeks, de liker jeg også veldig godt! 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Sætre sin . .DRITGOD! Ja, de er farlige! Mon tro om jeg har snublet over deg et annet sted på nett i dag? Kan det stemme? 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, de er farlige! Mon tro om jeg har snublet over deg et annet sted på nett i dag? Kan det stemme? Klara Klok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.