Gå til innhold

Mobilabonnement; onecall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med onecall? Skal bytte abonnement nå, og med mitt telefonforbruk så blir jo dette nesten gratis. :) Andre tips til mobilabonnement for en som ringer lite?

Gjest mandolina
Skrevet

Telenor djuce allstar, pris kr 29 pr måned og 50 sms inkludert.

Talkmore minstepris kr 39 pr måned og du kan bruke hele beløpet.

Begge abonnementene fungerer helt fint.

Hilsen

Skrevet

Jøss, finner stadig billigere abonnement. Ser at Killbill kan bli enda billigere enn onecall. Men skummelt med slike operatører som man aldri har hørt om... Noen som har dette da? Det er på www.nutel.no

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Prisene til One Call er helt fine.

Men de surrer verre når det gjelder fakturane. Jeg får stadig inkassovarsel, uten at den vanlige regningen har dukket opp først.

Jeg har også avtalt at jeg vil ha regningene i posten, like fullt dukker de ofte opp i mail.

Så jeg har vurdert flere ganger å bytte mobilabonnement fordi jeg er så lei av å måtte ringe dem for å ordne opp.

Skrevet

Prisene til One Call er helt fine.

Men de surrer verre når det gjelder fakturane. Jeg får stadig inkassovarsel, uten at den vanlige regningen har dukket opp først.

Jeg har også avtalt at jeg vil ha regningene i posten, like fullt dukker de ofte opp i mail.

Så jeg har vurdert flere ganger å bytte mobilabonnement fordi jeg er så lei av å måtte ringe dem for å ordne opp.

Det har aldri skjedd meg.

Skrevet

Telenor djuce allstar, pris kr 29 pr måned og 50 sms inkludert.

Talkmore minstepris kr 39 pr måned og du kan bruke hele beløpet.

Begge abonnementene fungerer helt fint.

Hilsen

Takk for svar! Men på de to jeg nevnte er det både ringetid og sms inkludert. Tror kanskje jeg vil bruke en av de, er bare litt skummelt når jeg aldri har hørt om de før.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har aldri skjedd meg.

Får håpe du slipper å oppleve det også, det er skikkelig irriterende.

Mulig de surrer sånn fordi de tidligere sendte ut fakturaene selv, mens de nå har overført den delen til et annet selskap.

Siden du har hatt dem så kort, ble du vel lagt rett inn i riktig system med en gang.

Skrevet

Takk for svar! Men på de to jeg nevnte er det både ringetid og sms inkludert. Tror kanskje jeg vil bruke en av de, er bare litt skummelt når jeg aldri har hørt om de før.

Du har sjekket det på telepriser.no? Der kan man jo legge inn en typisk måned's tall og finne ut hva de forskjellige abonnementene koster.

Onecall har vel vært på toppen i nærmere et halv år som jeg vet. Og ingen bindingstid, det er jo også viktig!

Mitt abonnement som brukes av en tenåring, kommer sjelden opp over 100 kr/mnd.

Skrevet

Får håpe du slipper å oppleve det også, det er skikkelig irriterende.

Mulig de surrer sånn fordi de tidligere sendte ut fakturaene selv, mens de nå har overført den delen til et annet selskap.

Siden du har hatt dem så kort, ble du vel lagt rett inn i riktig system med en gang.

Det er mulig :) Dessuten tror jeg at jeg kun får regning hver annen måned?

Gjest mandolina
Skrevet

Det høres jo for godt ut til å være sandt.

Hilsen

Skrevet

Du har sjekket det på telepriser.no? Der kan man jo legge inn en typisk måned's tall og finne ut hva de forskjellige abonnementene koster.

Onecall har vel vært på toppen i nærmere et halv år som jeg vet. Og ingen bindingstid, det er jo også viktig!

Mitt abonnement som brukes av en tenåring, kommer sjelden opp over 100 kr/mnd.

Jepp, jeg la inn tall fra den forrige mobilregningen min på den kalkulatoren. Onecall og killbill kom ut ganske likt, men killbill inkluderer flere sms og litt mer ringetid per måned. Men siden flere her har gode erfaringer med onecall så går jeg sikkert for det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er mulig :) Dessuten tror jeg at jeg kun får regning hver annen måned?

Jeg tror jeg får regninger hver måned. Uansett er de delt opp, slik at jeg får selve abonementet for seg, og ringingen for seg. Får du også to fakturarer?

Skrevet

Jeg tror jeg får regninger hver måned. Uansett er de delt opp, slik at jeg får selve abonementet for seg, og ringingen for seg. Får du også to fakturarer?

Nei, det gjør jeg ikke. Alt i en regning, og kan ikke huske å ha fått mer enn hver annen måned. På 89 kr hver gang.

På siden deres kan jeg sjekke fakturaen,- og der står det også kun for hver annen måned (fakturaperiode).

Det _er_ OneCall du har altså? Det høres jo mer ut som CashMobil eller noe sånt dritt ;-) De har nemlig røra fælt med det meste...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Alt i en regning, og kan ikke huske å ha fått mer enn hver annen måned. På 89 kr hver gang.

På siden deres kan jeg sjekke fakturaen,- og der står det også kun for hver annen måned (fakturaperiode).

Det _er_ OneCall du har altså? Det høres jo mer ut som CashMobil eller noe sånt dritt ;-) De har nemlig røra fælt med det meste...

Nei, det er One Call jeg har.

Men jeg får nok ta en skikkelig prat med dem og forlange at de ordner opp en gang for alle.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har bestilt onecall, har fått simkortet i posten, og venter nå på at nummeret skal bli overført. Det var det billigste (sammen med noextras.no) da jeg undersøkte for en del uker siden, iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...