Gå til innhold

Har du vurdert samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Gjest buzzzzi
Skrevet

Rart...

På mandag gikk jeg atter en gang å lurte på om jeg virkelig gidder å fortsette i ekteskapet...

Og på vei hjem var jeg innom butikken...og på forsida på ei av avisene lyser det "Hver sjette kvinne vurderer samlivsbrudd"...

Jepp! Jeg er så absolutt en av disse kvinnene!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

4

• flisa

2

• Åsemor

2

• tzatziki1365380058

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest hallow ;o(
Skrevet

Det er jeg også !!! Ikke mange dagene siden jeg vurderte det samme, men så var det å gå fra å vurdere det til å gjøre det.....

Skrevet

Nei, selv i de "verste" periodene (uten at det vil si at det vanligvis er ille, altså) har jeg ikke orket å tenke på det ;-) Tror jeg er for lat,- og så er jeg rimelig sikker på at det alltid vil være noe å irritere seg over med andre menn også.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det derfor du starter tråder der du spør om vi føler oss elsket og satt pris på?

Det høres ut som om du ikke har det helt godt hjemme.

Men for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke vurdert samlivsbrudd.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Det er jeg også !!! Ikke mange dagene siden jeg vurderte det samme, men så var det å gå fra å vurdere det til å gjøre det.....

Kanskje det skal være litt sånn...

Det blir liksom litt personlig vekst i parforholdet...

En blir litt klokere for hver gang etter en slik tanke...

Hmmmm....

Gjest buzzzzi
Skrevet

Er det derfor du starter tråder der du spør om vi føler oss elsket og satt pris på?

Det høres ut som om du ikke har det helt godt hjemme.

Men for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke vurdert samlivsbrudd.

Jooo...du har kanskje litt rett i det...

Det svinger ganske mye hjemme...

Noen ganger føler jeg meg ikke akkurat elsket og satt pris på...

Jeg prøver vel hele tida på å skjønne litt mer av både meg selv og gubben...

Gjest Vekten87
Skrevet

huffa, det var en trist tanke... eller?? men mitt svar er nei, aldrig i livet!! har det helt fantastisk. men vet han fortviler over meg til tider. er gravis og griner og skjeller han ut... forstår at han ikke liker det...

men snakker dere sammen, aner han dine tanker? det hjelper å ha en åpen samtale i ny og ne.. hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest buzzzzi
Skrevet

huffa, det var en trist tanke... eller?? men mitt svar er nei, aldrig i livet!! har det helt fantastisk. men vet han fortviler over meg til tider. er gravis og griner og skjeller han ut... forstår at han ikke liker det...

men snakker dere sammen, aner han dine tanker? det hjelper å ha en åpen samtale i ny og ne.. hvor lenge har dere vært sammen?

Nei...han aner ikke at jeg noen ganger har slike tanker...

Han tror jeg er der for han uansett hva som skjer...han vet jo selv hvor uendelig mye jeg har tolerert...

Gjest Vekten87
Skrevet

Nei...han aner ikke at jeg noen ganger har slike tanker...

Han tror jeg er der for han uansett hva som skjer...han vet jo selv hvor uendelig mye jeg har tolerert...

det er selvsagt opp til deg, men jeg ville prøvd og vise at saker og ting ikke var som det skulle. det må jo slite veldig på deg og ha det slik? nåvet jeg selvsagt ikke situasjonen men tror nok jeg ville åpnet meg litt og si at du føler ting begynner å skante litt og at følelsene ikke er som før. og at du nevner dette i håp om at det kan forbedre seg ( han kan forbedre seg?)

høres dette ut som en ide?

jeg får fortsette husvasken, skal støvsuge nå, og vaske så er jeg ferdig. da venter middagen... hehe

men tenk på hva jeg har sagt om det er en mulighet..

skriv om du trenger å snakke! :)

Gjest buzzzzi
Skrevet

det er selvsagt opp til deg, men jeg ville prøvd og vise at saker og ting ikke var som det skulle. det må jo slite veldig på deg og ha det slik? nåvet jeg selvsagt ikke situasjonen men tror nok jeg ville åpnet meg litt og si at du føler ting begynner å skante litt og at følelsene ikke er som før. og at du nevner dette i håp om at det kan forbedre seg ( han kan forbedre seg?)

høres dette ut som en ide?

jeg får fortsette husvasken, skal støvsuge nå, og vaske så er jeg ferdig. da venter middagen... hehe

men tenk på hva jeg har sagt om det er en mulighet..

skriv om du trenger å snakke! :)

Joda...han kan forbedre seg...

Det har han vist...

Det har også jeg vist han...

Men livet er som et stigespill...målet er der...men en skal falle... og gå litt fram og tilbake før en er der...

Go` arbeidsøkt...og go` middag =)

Gjest honeybee
Skrevet

De fleste av oss har vel vurdert det i en eller annen grad.

Det som er synd, er at en tredjedel av oss vurderer så dårlig på forhånd at vi angrer at vi gikk :)

Skrevet

Vi var gjennom en relativt vanskelig periode for et års tid siden, og da snakket vi om det flere ganger. Men vi kom alltid frem til at det ikke var den beste løsningen. Nå er krisen over, vi har det bedre enn noen gang og er sjeleglade for at vi klarte å jobbe oss gjennom det sammen.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Vi var gjennom en relativt vanskelig periode for et års tid siden, og da snakket vi om det flere ganger. Men vi kom alltid frem til at det ikke var den beste løsningen. Nå er krisen over, vi har det bedre enn noen gang og er sjeleglade for at vi klarte å jobbe oss gjennom det sammen.

Kjempegla` på dere vegne =)

Håper at det går sånn for oss også =)

Skrevet

Nei . ikke samlivsbrudd - men mord! ;)

Jeg er skilt fra før - og det var MAAANGE år med tvil og tro først,

Ikke noe jeg ville gjort om igjen. (jo - men han så)

Gjest buzzzzi
Skrevet

De fleste av oss har vel vurdert det i en eller annen grad.

Det som er synd, er at en tredjedel av oss vurderer så dårlig på forhånd at vi angrer at vi gikk :)

Jeg har vært inni den tanken også...det at jeg kan angre etterpå...

Alle nedturer blir egentlig godt gjennomtenkt underveis...

Det er kanskje derfor jeg ikke har sagt noe om mine tanker til gubben...

Gjest buzzzzi
Skrevet

Nei . ikke samlivsbrudd - men mord! ;)

Jeg er skilt fra før - og det var MAAANGE år med tvil og tro først,

Ikke noe jeg ville gjort om igjen. (jo - men han så)

Det med mord...var det fleip eller fakta?

Skrevet

Kjempegla` på dere vegne =)

Håper at det går sånn for oss også =)

Nøkkelen for oss var tålmodighet og kommunikasjon. Og klemmer når en trenger det selv om en ikke fortjener det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...