Gå til innhold

Har du vurdert samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Gjest buzzzzi
Skrevet

Jeg vurderer jeg vurderer, men er ikke gift da.

Vurder nøye før du går så langt da...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

4

• flisa

2

• Åsemor

2

• tzatziki1365380058

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest buzzzzi
Skrevet

Nøkkelen for oss var tålmodighet og kommunikasjon. Og klemmer når en trenger det selv om en ikke fortjener det.

Her mangler vi kommunikasjon desverre...

Han liker ikke at jeg bringer saker på bane...

Men jeg har STOR tålmodighet =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jooo...du har kanskje litt rett i det...

Det svinger ganske mye hjemme...

Noen ganger føler jeg meg ikke akkurat elsket og satt pris på...

Jeg prøver vel hele tida på å skjønne litt mer av både meg selv og gubben...

Det der høres ikke enkelt ut.

Får håpe du finner ut av det. Jeg er ikke den rette til å komme med råd, siden jeg er "kvalmende lykkelig" i mitt ekteskap.

Det hender at jeg lurer på om jeg har gjort noe veldig riktig underveis, eller bare hatt kjempeflaks i valg av ektefelle.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Får håpe du finner ut av det. Jeg er ikke den rette til å komme med råd, siden jeg er "kvalmende lykkelig" i mitt ekteskap.

Det hender at jeg lurer på om jeg har gjort noe veldig riktig underveis, eller bare hatt kjempeflaks i valg av ektefelle.

Syns ikke du er kvalmende lykkelig,jeg...

Du har fortjent den =)

Ta godt vare på lykken!

Skrevet

Vurder nøye før du går så langt da...

Joda, har vurdert i åresvis, og har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd i flere år for å dreie forholdet inn i et spor jeg kan leve med i fremtiden uten å lykkes. Nå er jeg inne i et "kompromiss"spor med megselv, som jeg kan leve med -idag-, men ikke "imorgen". Så tar dag for dag enda. Ikke så greit det der, man kan gi menn situasjonen inn med teskje og likevel reagerer det ikke før det er forsent, OM de i det hele tatt reagerer.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Joda, har vurdert i åresvis, og har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd i flere år for å dreie forholdet inn i et spor jeg kan leve med i fremtiden uten å lykkes. Nå er jeg inne i et "kompromiss"spor med megselv, som jeg kan leve med -idag-, men ikke "imorgen". Så tar dag for dag enda. Ikke så greit det der, man kan gi menn situasjonen inn med teskje og likevel reagerer det ikke før det er forsent, OM de i det hele tatt reagerer.

Du fikk satt de riktige ord på det...

Det er akkurat der jeg er,jeg også...

Huff...jeg fikk litt vondt i magen,jeg...tenker på framtida...

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er enig med flisa - ikke samlivsbrudd, men mord :)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Jeg er enig med flisa - ikke samlivsbrudd, men mord :)

Fleip eller fakta?

Gjest honeybee
Skrevet

Så holder du kanskje ikke på med å "dreie" forholdet eller mannen dit du ønsker heller=)

Hørte på kos og kaos hun som var rådgiver, at altfor mange ikke forstod at den eneste jeg kan forandre, er meg selv. Det er så sant.

Så hyggelig å høre om slike kvalmende som deg.

Skrevet

Du fikk satt de riktige ord på det...

Det er akkurat der jeg er,jeg også...

Huff...jeg fikk litt vondt i magen,jeg...tenker på framtida...

Huff da, det finnes ingen trøst i at andre går gjennom det samme som en selv, for det er en skikkelig trasig situasjon å være i som en ikke unner andre!

Har også hatt vondt i magen for framtida. Spes da det sto på som verst og jeg måtte få "satt på plass" alle tingene og tatt noen avgjørelser for megselv. Kunne bare ikke gå rundt å være frustrert og lei meg hele tiden, det ødela jo hele resten av livet. Da var det mye greier å få "gjort opp status" med megselv, mine ønsker, mine behov, min innsats i forholdet og derav resultat, og være likegyldig (og litt forbanna) i stedet. Så lenge jeg ikke bryr meg, blir jeg ikke såra. Han styrer med sitt og jeg med mitt. Det går for idag, men ikke lagd for å vare, men for å overleve inntil videre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tja, det har selvsagt vært tider hvor jeg har tenkt på det, men har aldri blitt så ille at jeg faktisk har vurdert seriøst å avslutte forholdet.

Akkurat nå kunne ikke samlivsbrudd falle meg inn. :)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Tja, det har selvsagt vært tider hvor jeg har tenkt på det, men har aldri blitt så ille at jeg faktisk har vurdert seriøst å avslutte forholdet.

Akkurat nå kunne ikke samlivsbrudd falle meg inn. :)

Håper jeg også kan komme dit at jeg ikke trenger å tenke på det...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, selv i de "verste" periodene (uten at det vil si at det vanligvis er ille, altså) har jeg ikke orket å tenke på det ;-) Tror jeg er for lat,- og så er jeg rimelig sikker på at det alltid vil være noe å irritere seg over med andre menn også.

Der sa du det! Det er søren ta meg ikke noe grønnere gress på den andre siden. :D

Gjest buzzzzi
Skrevet

Huff da, det finnes ingen trøst i at andre går gjennom det samme som en selv, for det er en skikkelig trasig situasjon å være i som en ikke unner andre!

Har også hatt vondt i magen for framtida. Spes da det sto på som verst og jeg måtte få "satt på plass" alle tingene og tatt noen avgjørelser for megselv. Kunne bare ikke gå rundt å være frustrert og lei meg hele tiden, det ødela jo hele resten av livet. Da var det mye greier å få "gjort opp status" med megselv, mine ønsker, mine behov, min innsats i forholdet og derav resultat, og være likegyldig (og litt forbanna) i stedet. Så lenge jeg ikke bryr meg, blir jeg ikke såra. Han styrer med sitt og jeg med mitt. Det går for idag, men ikke lagd for å vare, men for å overleve inntil videre.

Kanskje det er sånn at jeg bryr meg for mye...

Kanskje jeg skal begynne bare å drite i det...

Jeg har kanskje hatt for store drømmer om hvordan jeg ønsker å ha det...

For store og urealistiske drømmer...

Gjest buzzzzi
Skrevet

Der sa du det! Det er søren ta meg ikke noe grønnere gress på den andre siden. :D

Jeg trodde at gresset var grønnere på den andre siden da jeg gikk fra eksen til fordel for gubben jeg har nå...

Nei! Gresset er IKKE grønnere på den andre siden!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg trodde at gresset var grønnere på den andre siden da jeg gikk fra eksen til fordel for gubben jeg har nå...

Nei! Gresset er IKKE grønnere på den andre siden!

Nei, det er det sannelig ikke. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Syns ikke du er kvalmende lykkelig,jeg...

Du har fortjent den =)

Ta godt vare på lykken!

Tusen takk skal du ha!

*Glad*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så holder du kanskje ikke på med å "dreie" forholdet eller mannen dit du ønsker heller=)

Hørte på kos og kaos hun som var rådgiver, at altfor mange ikke forstod at den eneste jeg kan forandre, er meg selv. Det er så sant.

Så hyggelig å høre om slike kvalmende som deg.

Du har helt rett, jeg har aldri forsøkt å forandre mannen min.

Takk, hyggelig at du liker å høre at noen er "kvalmende lykkelig" :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, seriøse overveielser for omlag ett år siden.

Håper imidlertid jeg slipper å tenke de tankene en gang til,

og at vi holder sammen og tar vare på hverandre som før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...