Gå til innhold

Har du vurdert samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er sånn at jeg bryr meg for mye...

Kanskje jeg skal begynne bare å drite i det...

Jeg har kanskje hatt for store drømmer om hvordan jeg ønsker å ha det...

For store og urealistiske drømmer...

Vel, det kommer jo an på drømmene da. Men du skal ha det bra og være fornøyd og se for deg en framtid med gubben din, og gjør du ikke det, nei da...

Ble ikke likegyldig før jeg hadde "bestemt meg" for at vi ikke hadde framtid og jeg ga opp å prøve mer. Men guuuuuuuuud så deilig det er! Istedet for å gå å være lei seg hver dag.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

4

• flisa

2

• Åsemor

2

• tzatziki1365380058

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja.

Men har valgt å bli i forholdet- som forøvrig hadde trengt en "oppfriskning"!

En annen sak er at jeg tror endel par bryter opp "for ingenting". Dvs uten å virkelig forsøke å få forholdet på kjør igjen. Jeg har ingen tro på evigvarende romantikk- eller forelskelse. Om man forlater partner for å forsøke føle seg elsket på ny...vel, det blir vel som å få ny kattunge fordi man liker kattUNGE.

tzatziki1365380058
Skrevet

Fleip eller fakta?

En mellomting :)

Skilsmisse har egentlig aldri slått meg. Men ingen har fått meg så eitrende sinna som den mannen jeg er gift med noen gang. Ingen har fått meg så glad heller....

Bortsett fra ungene, men på forskjellig vis.

Skrevet

HAr vurdert det. Mange ganger. Men stort sett kom jeg til konklusjonen at det skyldtes ytre forhold og påvirkninger, og ikke forholdet oss i mellom. Så jeg valgte å bli, og kjempe.

Har ikke angret. Men det er vel ikke så unaturlig om tanker om brudd kommer fra tid til annen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

HAr vurdert det. Mange ganger. Men stort sett kom jeg til konklusjonen at det skyldtes ytre forhold og påvirkninger, og ikke forholdet oss i mellom. Så jeg valgte å bli, og kjempe.

Har ikke angret. Men det er vel ikke så unaturlig om tanker om brudd kommer fra tid til annen.

I ditt tilfelle er det vel helst svigerforeldrene dine du trenger samlivsbrudd fra, mer enn mannen din?

Skrevet

Vurdert og vurdert. Tanken har slått meg når mannen irriterer meg på det værste.

Men å gå fra å tenke tanken til å aktivt vurdere det har jeg ikke gjort.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men man kan jo bli dritlei, både av seg selv og partner'n innimellom.

Småbarnstida er utmattende på mange vis, og ofte glemmer man å være kjæreste.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har ikke bare vurdert, men gått fra tre menn! Og angrer ikke ett sekund på noen av dem....

Skrevet

I ditt tilfelle er det vel helst svigerforeldrene dine du trenger samlivsbrudd fra, mer enn mannen din?

Du har både spiker og hammer, og treffer veldig :-)

Skrevet

Å jada, mange ganger, av forskjellige grunner.

Men nå har vi det helt topp, og sånn har det vært lenge. Samlivet tok seg opp etterhvert som ungene har blitt større og mer selvhjulpen. Vi har også lært oss å kommunisere bedre. Og å elske mer... :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har både spiker og hammer, og treffer veldig :-)

:-)

Skrevet

Jada, sånn ca hundretusenmillioner ganger og like mange ganger har jeg ombestemt meg.

Tingene jeg liker ved han er også tingene jeg hater ved han, sånn rart det enn kan høres ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...