Gå til innhold

Jenter, vær forsiktig med høvel'n!

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Snorkfrøken

2

• Åsemor

1

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grøss, akkurat det der gjorde jeg da jeg barberte leggene for første gang. Grøsser fortsatt når jeg tenker på det, det var så ubeskrivelig ekkelt. Kjentes ut som jeg kom helt inn til benet foran på leggen der.

Gjest theoline
Skrevet

Å himmel, nå ble jeg kvalm, er det virkelig nødvendig å ta bilde av en hudfille da?

At jeg ikke lærer å la være å se på linker jeg blir dårlig av....

Skrevet

Å himmel, nå ble jeg kvalm, er det virkelig nødvendig å ta bilde av en hudfille da?

lol, samme tenkte jeg

ylvali1365381015
Skrevet

Du har jammen vært forskånet for det meste i livet om du reagerer på en skarve hudfille.

Håper du holder deg unna dagsrevyen og aviser etc. ;-)

Skrevet

ÆSJ!!

Så du forresten billedteksten til det ene bildet?

"Skinn som fastnat i rakhyveln. Klicka på bilden för att förstora."

Akkurat som om det ikke er MER ENN ILLE NOK å se det _lille_ bildet!! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

ÆSJ!!

Tsk, for noen pysejenter dere er. ;)

Skrevet

Tsk, for noen pysejenter dere er. ;)

Men hvem er det som klikker for å forstørre et slikt bilde, da? ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gjør meg da ingenting. :)

Tenk deg heller et infisert sår eller en skade etter en stygg ulykke, så blir ikke den skinnfilla så farlig. :)

Skrevet

Tenk deg heller et infisert sår eller en skade etter en stygg ulykke, så blir ikke den skinnfilla så farlig. :)

Nei, he he, den skinnfilla var ikke farlig _i seg selv_, men det var komisk med underteksten. Syntes _jeg_*S*

Jeg er ikke noen pyse på blod og gørr og slikt, men trenger jo ikke _se_ et bilde av skinnfillene på høvelen for å tro på historien. dette var beyond need to know basis.

Skrevet

ÆSJ!!

Haha, det samme tenkte jeg!! Ikke snakk om å forstørre det bildet, nei. Får da være grenser for makabre lyster :-/

Skrevet

Det virka bare litt fjernt og overdramatisk å lage et bilde slik at man kunne klikke på det for å studere skinnfilla litt nærmere ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, he he, den skinnfilla var ikke farlig _i seg selv_, men det var komisk med underteksten. Syntes _jeg_*S*

Jeg er ikke noen pyse på blod og gørr og slikt, men trenger jo ikke _se_ et bilde av skinnfillene på høvelen for å tro på historien. dette var beyond need to know basis.

Nå nei, her må alle detaljer studeres! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det virka bare litt fjernt og overdramatisk å lage et bilde slik at man kunne klikke på det for å studere skinnfilla litt nærmere ;-)

NÆHÆI! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg gjorde det...

Skrevet

NÆHÆI! :D

Døh, du sitter vel ikke og kooooser deg foran laptopen med et forstørra bilde av hudfilla nå, vel?

Lagt det inn som bakgrunn på skrivebordet, sier du??!

*iiiiiiik*

Skrevet

Jeg gjorde det...

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg nesten lurer på om jeg må ta en titt jeg også... *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...