Lurveline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/orebro/story/0,2789,1010258,00.html 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Grøss, akkurat det der gjorde jeg da jeg barberte leggene for første gang. Grøsser fortsatt når jeg tenker på det, det var så ubeskrivelig ekkelt. Kjentes ut som jeg kom helt inn til benet foran på leggen der. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Å himmel, nå ble jeg kvalm, er det virkelig nødvendig å ta bilde av en hudfille da? At jeg ikke lærer å la være å se på linker jeg blir dårlig av.... 0 Siter
carmela Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Å himmel, nå ble jeg kvalm, er det virkelig nødvendig å ta bilde av en hudfille da? At jeg ikke lærer å la være å se på linker jeg blir dårlig av.... lol, samme tenkte jeg 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Å himmel, nå ble jeg kvalm, er det virkelig nødvendig å ta bilde av en hudfille da? At jeg ikke lærer å la være å se på linker jeg blir dårlig av.... Du har jammen vært forskånet for det meste i livet om du reagerer på en skarve hudfille. Håper du holder deg unna dagsrevyen og aviser etc. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 ÆSJ!! Så du forresten billedteksten til det ene bildet? "Skinn som fastnat i rakhyveln. Klicka på bilden för att förstora." Akkurat som om det ikke er MER ENN ILLE NOK å se det _lille_ bildet!! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 ÆSJ!! Så du forresten billedteksten til det ene bildet? "Skinn som fastnat i rakhyveln. Klicka på bilden för att förstora." Akkurat som om det ikke er MER ENN ILLE NOK å se det _lille_ bildet!! ;-) Tsk, for noen pysejenter dere er. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Tsk, for noen pysejenter dere er. Men hvem er det som klikker for å forstørre et slikt bilde, da? ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Men hvem er det som klikker for å forstørre et slikt bilde, da? ;-) Det gjør meg da ingenting. Tenk deg heller et infisert sår eller en skade etter en stygg ulykke, så blir ikke den skinnfilla så farlig. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det gjør meg da ingenting. Tenk deg heller et infisert sår eller en skade etter en stygg ulykke, så blir ikke den skinnfilla så farlig. Nei, he he, den skinnfilla var ikke farlig _i seg selv_, men det var komisk med underteksten. Syntes _jeg_*S* Jeg er ikke noen pyse på blod og gørr og slikt, men trenger jo ikke _se_ et bilde av skinnfillene på høvelen for å tro på historien. dette var beyond need to know basis. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 ÆSJ!! Så du forresten billedteksten til det ene bildet? "Skinn som fastnat i rakhyveln. Klicka på bilden för att förstora." Akkurat som om det ikke er MER ENN ILLE NOK å se det _lille_ bildet!! ;-) Haha, det samme tenkte jeg!! Ikke snakk om å forstørre det bildet, nei. Får da være grenser for makabre lyster :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det gjør meg da ingenting. Tenk deg heller et infisert sår eller en skade etter en stygg ulykke, så blir ikke den skinnfilla så farlig. Det virka bare litt fjernt og overdramatisk å lage et bilde slik at man kunne klikke på det for å studere skinnfilla litt nærmere ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nei, he he, den skinnfilla var ikke farlig _i seg selv_, men det var komisk med underteksten. Syntes _jeg_*S* Jeg er ikke noen pyse på blod og gørr og slikt, men trenger jo ikke _se_ et bilde av skinnfillene på høvelen for å tro på historien. dette var beyond need to know basis. Nå nei, her må alle detaljer studeres! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det virka bare litt fjernt og overdramatisk å lage et bilde slik at man kunne klikke på det for å studere skinnfilla litt nærmere ;-) NÆHÆI! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Men hvem er det som klikker for å forstørre et slikt bilde, da? ;-) Jeg gjorde det... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 NÆHÆI! Døh, du sitter vel ikke og kooooser deg foran laptopen med et forstørra bilde av hudfilla nå, vel? Lagt det inn som bakgrunn på skrivebordet, sier du??! *iiiiiiik* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg gjorde det... Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg nesten lurer på om jeg må ta en titt jeg også... *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.