Gå til innhold

Jenter, vær forsiktig med høvel'n!

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Snorkfrøken

2

• Åsemor

1

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg nesten lurer på om jeg må ta en titt jeg også... *fnis*

Heia, heia!

Visst må du det, hehe!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var ikke akkurat lekkert, men hva forestilte det? Var det hud rundt, og en beinpipe i midten, eller hva?

Liggesår, regner med det var fra korsryggen eller noe sånt. Vanskelig å se om det er bein eller noe annet i midten der, men jeg tror kanskje det bare er et slags belegg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Liggesår, regner med det var fra korsryggen eller noe sånt. Vanskelig å se om det er bein eller noe annet i midten der, men jeg tror kanskje det bare er et slags belegg.

Takk, greit å vite hva man ser.

Liggesår høres skikkelig vondt ut, ikke minst siden stakkaren vel må ha ligget på det en god stund, siden det har blitt så stygt?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk, greit å vite hva man ser.

Liggesår høres skikkelig vondt ut, ikke minst siden stakkaren vel må ha ligget på det en god stund, siden det har blitt så stygt?

Det er veldig fort gjort å få liggesår hvis man ikke kan snu seg selv i senga, og pleierne ikke er påpasselig med snuing, hygiene og smøring. Og utrolig langvarig å få bra igjen.

Skrevet

Grøss, akkurat det der gjorde jeg da jeg barberte leggene for første gang. Grøsser fortsatt når jeg tenker på det, det var så ubeskrivelig ekkelt. Kjentes ut som jeg kom helt inn til benet foran på leggen der.

Jeg hadde akkurat samme opplevelse ved min første barbering. Men jeg var ganske uvyrn og tok litt hardt i tror jeg, det har iallefall ikke skjedd siden.

Skrevet

Heia, heia!

Visst må du det, hehe!

Done ;-)

(ble igrunnen litt skuffa *sukk*)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*æææææææ*

Jeg som trodde du hadde prinsessenykker ;-)

Heheheeeee! Du kunne ikke tatt mer feil. :)

Skrevet

Heheheeeee! Du kunne ikke tatt mer feil. :)

Nicket ditt er sikkert en sånn avledningsmanøver ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nicket ditt er sikkert en sånn avledningsmanøver ;-)

Ja, fnis. :)

Dessuten spekulerer jeg på å bytte nick, men jeg vet ikke til hva. Får tenke litt til, hvis ingen har noen supre forslag. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Done ;-)

(ble igrunnen litt skuffa *sukk*)

Det viktigste er at du tok mot til deg og tittet, at ikke bildet var så ille er av mindre betydning.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dessuten spekulerer jeg på å bytte nick, men jeg vet ikke til hva. Får tenke litt til, hvis ingen har noen supre forslag. :)

Hvis du ikke vil være prinsesse lenger, så kan du bare være Peach. Et kort og greit nick.

Skrevet

Det viktigste er at du tok mot til deg og tittet, at ikke bildet var så ille er av mindre betydning.

Dette var et psykisk gjennombrudd for min del, så jeg er igrunnen ganske kry over meg selv i kveld!

Skrevet

Princess Shiit gir muligens et litt mer nyansert bilde?

Forøvrig synes jeg Ulvinnens forslag var bra!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dette var et psykisk gjennombrudd for min del, så jeg er igrunnen ganske kry over meg selv i kveld!

Du har all grunn til å være stolt, flink pike!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis du ikke vil være prinsesse lenger, så kan du bare være Peach. Et kort og greit nick.

Ja, jeg har lyst til å være bare Peach, men det er dessverre opptattt. :(

Kan webmaster frigjøre nick som ikke er i bruk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...