Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg nesten lurer på om jeg må ta en titt jeg også... *fnis* Heia, heia! Visst må du det, hehe! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Døh, du sitter vel ikke og kooooser deg foran laptopen med et forstørra bilde av hudfilla nå, vel? Lagt det inn som bakgrunn på skrivebordet, sier du??! *iiiiiiik* Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) Det var ikke akkurat lekkert, men hva forestilte det? Var det hud rundt, og en beinpipe i midten, eller hva? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det var ikke akkurat lekkert, men hva forestilte det? Var det hud rundt, og en beinpipe i midten, eller hva? Liggesår, regner med det var fra korsryggen eller noe sånt. Vanskelig å se om det er bein eller noe annet i midten der, men jeg tror kanskje det bare er et slags belegg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Liggesår, regner med det var fra korsryggen eller noe sånt. Vanskelig å se om det er bein eller noe annet i midten der, men jeg tror kanskje det bare er et slags belegg. Takk, greit å vite hva man ser. Liggesår høres skikkelig vondt ut, ikke minst siden stakkaren vel må ha ligget på det en god stund, siden det har blitt så stygt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) Liggesår fase 4, jeg grøsser. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Takk, greit å vite hva man ser. Liggesår høres skikkelig vondt ut, ikke minst siden stakkaren vel må ha ligget på det en god stund, siden det har blitt så stygt? Det er veldig fort gjort å få liggesår hvis man ikke kan snu seg selv i senga, og pleierne ikke er påpasselig med snuing, hygiene og smøring. Og utrolig langvarig å få bra igjen. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Grøss, akkurat det der gjorde jeg da jeg barberte leggene for første gang. Grøsser fortsatt når jeg tenker på det, det var så ubeskrivelig ekkelt. Kjentes ut som jeg kom helt inn til benet foran på leggen der. Jeg hadde akkurat samme opplevelse ved min første barbering. Men jeg var ganske uvyrn og tok litt hardt i tror jeg, det har iallefall ikke skjedd siden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Heia, heia! Visst må du det, hehe! Done ;-) (ble igrunnen litt skuffa *sukk*) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) *æææææææ* Jeg som trodde du hadde prinsessenykker ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *æææææææ* Jeg som trodde du hadde prinsessenykker ;-) Heheheeeee! Du kunne ikke tatt mer feil. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Heheheeeee! Du kunne ikke tatt mer feil. Nicket ditt er sikkert en sånn avledningsmanøver ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nicket ditt er sikkert en sånn avledningsmanøver ;-) Ja, fnis. Dessuten spekulerer jeg på å bytte nick, men jeg vet ikke til hva. Får tenke litt til, hvis ingen har noen supre forslag. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Done ;-) (ble igrunnen litt skuffa *sukk*) Det viktigste er at du tok mot til deg og tittet, at ikke bildet var så ille er av mindre betydning. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ja, fnis. Dessuten spekulerer jeg på å bytte nick, men jeg vet ikke til hva. Får tenke litt til, hvis ingen har noen supre forslag. Hvis du ikke vil være prinsesse lenger, så kan du bare være Peach. Et kort og greit nick. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det viktigste er at du tok mot til deg og tittet, at ikke bildet var så ille er av mindre betydning. Dette var et psykisk gjennombrudd for min del, så jeg er igrunnen ganske kry over meg selv i kveld! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ja, fnis. Dessuten spekulerer jeg på å bytte nick, men jeg vet ikke til hva. Får tenke litt til, hvis ingen har noen supre forslag. Princess Shiit gir muligens et litt mer nyansert bilde? Forøvrig synes jeg Ulvinnens forslag var bra! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Dette var et psykisk gjennombrudd for min del, så jeg er igrunnen ganske kry over meg selv i kveld! Du har all grunn til å være stolt, flink pike! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvis du ikke vil være prinsesse lenger, så kan du bare være Peach. Et kort og greit nick. Ja, jeg har lyst til å være bare Peach, men det er dessverre opptattt. Kan webmaster frigjøre nick som ikke er i bruk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.