Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Princess Shiit gir muligens et litt mer nyansert bilde? Forøvrig synes jeg Ulvinnens forslag var bra! Hehehe. Skulle ønske Peach var ledig, har prøvd å bytte til det tidligere. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ja, jeg har lyst til å være bare Peach, men det er dessverre opptattt. Kan webmaster frigjøre nick som ikke er i bruk? Det aner jeg ikke. Men du kan jo prøve Angelicas variant, med en smiley bak. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det aner jeg ikke. Men du kan jo prøve Angelicas variant, med en smiley bak. Njaaaah... Vil ikke ha mye dill på nicket mitt! *kresen* Jeg la inn spørsmålet på webmasterforum, jeg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Men hvem er det som klikker for å forstørre et slikt bilde, da? ;-) Jeg gjorde så klart det da. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) Det der kunne nesten gått for en halvstekt bringebærpai! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Så ekkelt.. nå kjenner jeg hårene reise seg i nakken ( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Neida, som skrivebordsbakgrunn har jeg dette: http://www.seniorjournal.com/NEWS/Opinion/Ulcer10cmWide.jpg (Advarsel - ikke særlig pent!) Uuuhhh, hva ER det der? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Uuuhhh, hva ER det der? Liggesår! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det der kunne nesten gått for en halvstekt bringebærpai! Mmmm, nammenam! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Skjønte ikke den jeg... :-) *blond* Han derre svensken i Jule/Påske nøttene på tv2 ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Han derre svensken i Jule/Påske nøttene på tv2 ;o) Åja, he he, har dessverre stort sett gått glipp av dem jeg da:-( bare sett noen glimt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.