Gå til innhold

absurd spørsmål? Brystvorter og smak! :-D

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fikk nemlig høre noe litt foruroligende her forleden..Nemlig det at kvinner som røyker mye får brystvorter som smaker tobakk og røyk sånn av seg selv! :-o

Er dette sant?!

Jeg har jo liten mulighet til å sjekke dette, i og med at jeg heldigvis ikke har så lange puppper at jeg får til å smake, dessuten røyker jeg jo, og hadde sikkert derfor ikke smakt en pøkk..;-P

Men dette var jo utrivelig informasjon..En ting er jo å være askebeger rundt kyssing ( det er jo en gammel saying) men jeg viste ikke at brystvortene også skulle bli smaksatt..

Og hvis det er sant..Hvorfor bare brystvortene, og ikke resten av en?

Er dette noe jæskla tull, eller er det faktisk tilfelle?

(Og jeg beklager selvfølgelig særdeles merkelig innlegg..Men dette her må jeg jo bare finne ut av..Vet ikke dere heller ender det sikkert med at jeg ber tilfeldige ikke-røykere smake på brystvortene mine neste gang jeg er full sånn bare for å få det klarlagt..og det hadde jo vært..uheldig! ;-P)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL!

Det er nesten så jeg håper at ingen kommer med et godt svar til deg.

Det hadde vært ustyrtelig morsomt å få lese en beskrivelse av senarioet når du ber tilfeldige ikkerøykere om å smake på brystvortene dine!

Skrevet

LOL, det er tydeligvis best å ha en kjæreste som røyker.

Jeg var gift med en ikkerøyker, jeg fikk aldri klage på det der nei :o)

Skrevet

Jeg har desverre (desverre kun i dette tilfellet) ikke lange nok pupper til å delta i det statistiske undersøkelsen din. Sorry ;-)

laguna1365380434
Skrevet

LOL!

Det er nesten så jeg håper at ingen kommer med et godt svar til deg.

Det hadde vært ustyrtelig morsomt å få lese en beskrivelse av senarioet når du ber tilfeldige ikkerøykere om å smake på brystvortene dine!

Hehe..Jeg håper jeg ikke må ta det så langt..;-D

laguna1365380434
Skrevet

LOL, det er tydeligvis best å ha en kjæreste som røyker.

Jeg var gift med en ikkerøyker, jeg fikk aldri klage på det der nei :o)

Hehe, nemlig..Jeg har også hatt få ikke-røykere..Og de jeg har hatt har jeg liksom hatt så kort at jeg tviler på at de ville sagt det uoppfordret liksom, om det da er sant..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har desverre (desverre kun i dette tilfellet) ikke lange nok pupper til å delta i det statistiske undersøkelsen din. Sorry ;-)

Nei, det har jo ikke jeg heller..;-D

Nå må det da snart komme noen menn på banen her, som kan bekrefte eller avkrefte! ;-)

Skrevet

Hehe, nemlig..Jeg har også hatt få ikke-røykere..Og de jeg har hatt har jeg liksom hatt så kort at jeg tviler på at de ville sagt det uoppfordret liksom, om det da er sant..;-)

Hehe. Jeg tror kanskje han jeg var gift med ville ha sagt noe, man han begynte å røyke etter noen år. Kanskje det var derfor?

laguna1365380434
Skrevet

Hehe. Jeg tror kanskje han jeg var gift med ville ha sagt noe, man han begynte å røyke etter noen år. Kanskje det var derfor?

Kanskje det? :-D

Skrevet

Nei, det har jo ikke jeg heller..;-D

Nå må det da snart komme noen menn på banen her, som kan bekrefte eller avkrefte! ;-)

Ja, vi får se om de våger seg inn i denne diskusjonen ;-)

SDD burde vel ha peiling på sånt. Tror du ikke?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har jeg akdri tenkt på engang og jeg røyker.

Hmm, men har faktsik aldri fått noen klage fra de ikke-røkere jeg har vært sammen med...

Man må kanskje spør de i ettertid, når de er ekser likssom. Da svarer de vel sant, om de ikke er dritsure på en da!

"Døh, smakte brystvorta røyk eller?" Hva med alkohol?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

SDD røykte vel selv, intill for kort tid siden?

Det som må til er en ikkerøykende dolmann som har hatt mange partnere...

Røyker Prozak? men han er her vel ikke lenger uansett.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, han veit sikkert sånt..:-D Men hvor er han hen når vi trenger`n da tro?

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Har jeg akdri tenkt på engang og jeg røyker.

Hmm, men har faktsik aldri fått noen klage fra de ikke-røkere jeg har vært sammen med...

Man må kanskje spør de i ettertid, når de er ekser likssom. Da svarer de vel sant, om de ikke er dritsure på en da!

"Døh, smakte brystvorta røyk eller?" Hva med alkohol?

Ja, jeg tror det må være en eks..En nåværende vil sikkert juge..altså om det er sant..;-P

Aner ikke med alkohol, fikk bare høre det med røyk, og hele problemstillingen var i grunn ny for meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg tror det må være en eks..En nåværende vil sikkert juge..altså om det er sant..;-P

Aner ikke med alkohol, fikk bare høre det med røyk, og hele problemstillingen var i grunn ny for meg.

Er vi først i gang, så kan vi ta hele rekken med smakstilsetninger på puppen, synes du ikke?

Jeg som levde i lykkelig uvitenhet, helt til nå...

La oss få sannheten frem!

Skrevet

SDD røykte vel selv, intill for kort tid siden?

Det som må til er en ikkerøykende dolmann som har hatt mange partnere...

Røyker Prozak? men han er her vel ikke lenger uansett.

Da får vi satse på at de andre gutta kommer på banen ;-)

Skrevet

Ja, han veit sikkert sånt..:-D Men hvor er han hen når vi trenger`n da tro?

:-)

Iflg. Ulvinnen er han visst ex-røyker, så hans vurderinger kan vi nok ikke stole på. Huff, det skal ikke bli godt å få sove i natt altså!

Skrevet

*flire*

Nå har jeg ikke testa teorien din - men det som er et faktum, er at en _melkeproduserende_ bryster kan lage melk med alkohol-/nikotin-"smak".

Både nikotin og alkohol går over i morsmelk.

Under en av mine "meieri-perioder" pumpa jeg ut melk etter en fest - og det lukta faktisk ordentlig vodka av den :)

Skrevet

Ser for meg at laguna lager et anonymt smakspanel på neste fest! :) Antar det blir mange villige prøvesmakere. *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...