Gå til innhold

absurd spørsmål? Brystvorter og smak! :-D

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Klart det er sant!!!

;o)

Er det? :-o

Ikke vet jeg altså! For en ting å lure på, egentlig! :-D

laguna1365380434
Skrevet

Ser for meg at laguna lager et anonymt smakspanel på neste fest! :) Antar det blir mange villige prøvesmakere. *ler*

Hehe! Prøve å ikke trekke det dit vel! :-D

laguna1365380434
Skrevet

*flire*

Nå har jeg ikke testa teorien din - men det som er et faktum, er at en _melkeproduserende_ bryster kan lage melk med alkohol-/nikotin-"smak".

Både nikotin og alkohol går over i morsmelk.

Under en av mine "meieri-perioder" pumpa jeg ut melk etter en fest - og det lukta faktisk ordentlig vodka av den :)

Jøss! Da er det jo ikke helt usannsynelig det jeg hørte heller, med selve brystvortene..Dette kommer til å plage meg til jeg får greie på det! Huff, så mye rart en skal høre og faktisk gidde å lure på også! :-D

hare1365380455
Skrevet

Ser for meg at laguna lager et anonymt smakspanel på neste fest! :) Antar det blir mange villige prøvesmakere. *ler*

LOL

Skrevet

Hehe, måtte spørre mannen min om det. Han har aldri røyka så mye som en sigarett, mens jeg har vært fulltidsrøyker, festrøyker og ikkerøyker.

Han har aldri merket noe til det, sier han. Lo av hele greia, faktisk. :o)

Skrevet

Det er sant. Alle utsondringer og kroppsdeler fra røykere smaker dritt.

Skrevet

*LOL*

Jeg har ikke noen anelse, men dette var jammen en underholdende tråd :o)

Gjest Rød Mix
Skrevet

Stemmer det. Og jeg har aldri lenger dårlig ånde. Min kone røyker salem...

Skrevet

Jeg er ikke røyker, men jeg har aldri merket det, men det lukter jo så mye røyk av noen som røyker at hvis det smaker røyk av vorten så vil lukten ellers døyve det.

Min påstand er at hvis en røyker virkelig hadde visst hvor jævlig de lukter så hadde de sluttet på dagen.

Dette har jeg sagt til en kamerat av meg for lenge siden. For noen år siden sluttet han å røyke og først da skjønte han hva jeg snakket om sier han.

Forøvrig kan jeg ta en smaksprøve:-)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring fra området, men jeg har en gang for lenge lenge siden hatt en røykende kjæreste, og det er jo sant at man kjenner tobakkslukten fra hele kroppen.

Og selv om jeg er veldig enig med mrxx' påstand om at hvis en røyker virkelig hadde visst hvor jævlig de lukter så hadde de sluttet på dagen, så må jeg likevel si at den gangen jeg var ung og stormende forelsket i denne røykeren, så syntes jeg at røykelukta bare var en del av "hans lukt".

Med unntak fra pusten rett etter at han hadde tatt en sigarett, så vemtes jeg ikke over lukten hans i det hele tatt.

Håper det var til _litt_ trøst, for forhåpentligvis har du et mer personlig forhold til dem som slikker brystvortene dine enn alle oss andre som må nøye oss med å sniffe på deg på trikken! ;-)

Skrevet

Niks. Sheila røyker, og det lukter/smaker ikke røyk fra noen av kroppsdelene hennes.

Skrevet

Laguna, det var årets morsomste innlegg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...