Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvor varmt bør det være, slik at en ikke fryser? Jeg fryser som bare det! Men så har jeg litt feber også da! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når du har feber er det vanlig å fryse og være varm om hverandre. Har du ikke et godt, varmt ullpledd eller varmeflaske? Hilsen en medfeber-søster 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg må ha 24-25 grader for ikke å fryse. Egentlig er jeg så ekstrem at jeg digger 30, men det har jeg ikke råd til ganske enkelt. 0 Siter
Tonette Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvis jeg sitter i ro begynner jeg å fryse hvis temperaturen er lavere enn 23 grader. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvis jeg sitter i ro begynner jeg å fryse hvis temperaturen er lavere enn 23 grader. Takk for svaret:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg må ha 24-25 grader for ikke å fryse. Egentlig er jeg så ekstrem at jeg digger 30, men det har jeg ikke råd til ganske enkelt. Tusen takk for svaret! Ja, 30 grader hadde nok vært noe! Men det blir dyrt! Får vel bare hente meg enda fler tepper! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når du har feber er det vanlig å fryse og være varm om hverandre. Har du ikke et godt, varmt ullpledd eller varmeflaske? Hilsen en medfeber-søster Tusen takk for svaret ditt:) Det er rart en svetter og fryser om hverandre. Håper jeg får det enda varmere inne her, men det blir jo nesten "farlig" Jeg sitter med et teppe rundt meg, men jeg får vel finne et til! Varmeflaske har jeg ikke. Noe jeg kanskje bær kjøpe meg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Tusen takk for svaret! Ja, 30 grader hadde nok vært noe! Men det blir dyrt! Får vel bare hente meg enda fler tepper! Jeg har vært sånn halvdårlig siden før jul så jeg har brukt dyna rundt meg omtrent hele tida ) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Tusen takk for svaret ditt:) Det er rart en svetter og fryser om hverandre. Håper jeg får det enda varmere inne her, men det blir jo nesten "farlig" Jeg sitter med et teppe rundt meg, men jeg får vel finne et til! Varmeflaske har jeg ikke. Noe jeg kanskje bær kjøpe meg! Jeg ligger med to ullpledd, flispledd og dyne:-) Av og på. Også har jeg en hvetevarmer fra claes ohlsson, anbefales. Bare å legge i microen for å varmes opp. Feber er bra for å drepe baselusker tror jeg. Pass på å drikke mye. God bedring! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg ligger med to ullpledd, flispledd og dyne:-) Av og på. Også har jeg en hvetevarmer fra claes ohlsson, anbefales. Bare å legge i microen for å varmes opp. Feber er bra for å drepe baselusker tror jeg. Pass på å drikke mye. God bedring! Det anbefales å kjøle ned kroppen, når en er febersyk. Mannen min ble innlagt på sykehus med over 40 i feber og de tok fra ham dynen og ga ham et helseteppe. Hilsen 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har vært sånn halvdårlig siden før jul så jeg har brukt dyna rundt meg omtrent hele tida ) Ok:) Håper du blir bra snart da:) Jeg greier ikke helt og fjerne dyna fra senga, for da føler jeg at senga og dyna blir så kald når jeg skal legge meg, så jeg prøver bare med tepper når jeg ikke er i senga! Men blir nok ikke lenge før jeg går dit igjen! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det anbefales å kjøle ned kroppen, når en er febersyk. Mannen min ble innlagt på sykehus med over 40 i feber og de tok fra ham dynen og ga ham et helseteppe. Hilsen Ja, men man skal ikke fryse heller, vel? Hva er et helseteppe? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg ligger med to ullpledd, flispledd og dyne:-) Av og på. Også har jeg en hvetevarmer fra claes ohlsson, anbefales. Bare å legge i microen for å varmes opp. Feber er bra for å drepe baselusker tror jeg. Pass på å drikke mye. God bedring! Den hvetevarmeren har jeg også! Jeg pleier å varme den opp en liten stund før jeg legger meg. Putter den under dyna og legger meg i ei varm og deilig seng :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ja, men man skal ikke fryse heller, vel? Hva er et helseteppe? Et slik teppe som babyer blir tullet inn i. Det er av bomull med store huller i. Bare at det teppe min mann fikk utdelt var til voksne. På sykehuset sa de at han skulle ha det kjølig, selvom han hakket tenner. Men han hadde også svært høy feber for et voksent menneske. Hilsen 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg ligger med to ullpledd, flispledd og dyne:-) Av og på. Også har jeg en hvetevarmer fra claes ohlsson, anbefales. Bare å legge i microen for å varmes opp. Feber er bra for å drepe baselusker tror jeg. Pass på å drikke mye. God bedring! Tusen takk for det! Håper jeg snart blir frisk! Ellers, jeg har ikke micro, så da går det dårlig det du anbefalte meg. Men uansett takk for tipset! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Et slik teppe som babyer blir tullet inn i. Det er av bomull med store huller i. Bare at det teppe min mann fikk utdelt var til voksne. På sykehuset sa de at han skulle ha det kjølig, selvom han hakket tenner. Men han hadde også svært høy feber for et voksent menneske. Hilsen Ja, fordi han hadde over 40 i feber så ville de kjøle han ned sikkert. Men moderat feber er bra for at kroppen ordner opp selv. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1268 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Den hvetevarmeren har jeg også! Jeg pleier å varme den opp en liten stund før jeg legger meg. Putter den under dyna og legger meg i ei varm og deilig seng :-) Ja, den er kjempegod:-) Holder seg varm så lenge også. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva medd 11.9 grader? Det har jeg nemlig hos meg. Har gått tom for ved, men bestilt nytt, tar bare litt tid før den kommer. Sitter her under dyne og sønnen min har plassert seg i sovepose opp til halsen... Ellers synes jeg rundt 24-25 grader er greit. Brrr... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva medd 11.9 grader? Det har jeg nemlig hos meg. Har gått tom for ved, men bestilt nytt, tar bare litt tid før den kommer. Sitter her under dyne og sønnen min har plassert seg i sovepose opp til halsen... Ellers synes jeg rundt 24-25 grader er greit. Brrr... Du har det ofte så kaldt! Husk å bestille ved lenge før du igjen går tom! Hadde ikke orket å hatt det så kaldt. Brr. Jeg har nå 26 og synes det snart begynner å bli varmt! Ikke så lenge til jeg finner dyna! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Du har det ofte så kaldt! Husk å bestille ved lenge før du igjen går tom! Hadde ikke orket å hatt det så kaldt. Brr. Jeg har nå 26 og synes det snart begynner å bli varmt! Ikke så lenge til jeg finner dyna! Er du syk er det beste middelet, søvn! Sov godt og god bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.