cathlin Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er spent på hva som får Mikkel til å begynne å gråte i dag. Hva kan det være? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kanskje de får brev hjemmenfra? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Kanskje de får brev hjemmenfra? Åja, kanskje det! Har jeg ikke tenkt på. Han virker jo ellers så barsk. 0 Siter
Gjest hjemlengsel Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kanskje de får brev hjemmenfra? Det tror jeg også, det er jo ikke bare han som gråter når de reklamerer for kveldens program 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kanskje brev fra ungene sine? Er han ikke singel altså? Hrmp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Er han ikke singel altså? Hrmp. Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett... Godt mulig du har sjansen på han da ;-) Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-)) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett... Godt mulig du har sjansen på han da ;-) Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-)) Nå virker jeg sikkert veldig dum, men.. tuller du? Kan man lese dét på leppene? Det må jeg teste på den døve kompisen min ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett... Godt mulig du har sjansen på han da ;-) Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-)) Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg. Synsbedrag, du...! Ler. Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det! 0 Siter
Gjest lemur Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg. Synsbedrag, du...! Ler. Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det! nei, er det sant! Kan tenke meg de to passer sammen. Koselig da :-) 0 Siter
stromme Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett... Godt mulig du har sjansen på han da ;-) Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-)) Finnmarkinger snakker jo bokmål ord med nordlansk tonefall ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 nei, er det sant! Kan tenke meg de to passer sammen. Koselig da :-) Veldig koselig! Jeg tror også at de passer fint sammen. Vi liker sånne happy endings! De ble visstnok først forelska etter farmen... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg. Synsbedrag, du...! Ler. Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det! Hæ, mener du det? Så hyggelig:o) 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett... Godt mulig du har sjansen på han da ;-) Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-)) Mikkel er ikke singel. Han har samboer og fire barn. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hæ, mener du det? Så hyggelig:o) Ja, jeg mener det. Sto i lokalavisa, tror jeg. trodde alle i Norge visste det ellers ahdde jeg sagt det før! Tror de passer for hverandre, ja! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Mikkel er ikke singel. Han har samboer og fire barn. Dårlig gjort av han, spør du meg... Da er det sikkert brev fra ungene han får i kveld! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå virker jeg sikkert veldig dum, men.. tuller du? Kan man lese dét på leppene? Det må jeg teste på den døve kompisen min ;-) Jeg er en sånn supermunnavleser ;-) Mannen min (også døv) skjønner ikke hvordan jeg får det til, men dialekter er min greie tror jeg.. Jeg MÅ vite folks dialekt for å klare å munnavlese skikkelig, så da blir jeg nok en smule mer opphengt i dette enn den gjennomsnittlige døve ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Finnmarkinger snakker jo bokmål ord med nordlansk tonefall ;o) De gjør det, ja!? Var nemlig ikke helt sikker på om han snakka skikkelig finnmarking, eller om han hadde gjort om målet litt. Tenkte først at han kanskje var bosatt på østlandet, men leste at han fortsatt bor i Finnmark. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg. Synsbedrag, du...! Ler. Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det! Jepp, fått med meg at Laila er sammen med mentor. Koselig par :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Mikkel er ikke singel. Han har samboer og fire barn. Oj, da har jeg rota litt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.