Gå til innhold

Farmen-Mikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er spent på hva som får Mikkel til å begynne å gråte i dag.

Hva kan det være?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• stromme

4

• cathlin

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje de får brev hjemmenfra?

Skrevet

Åja, kanskje det! Har jeg ikke tenkt på. Han virker jo ellers så barsk.

Gjest hjemlengsel
Skrevet

Det tror jeg også, det er jo ikke bare han som gråter når de reklamerer for kveldens program :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje brev fra ungene sine?

Er han ikke singel altså? Hrmp.

Skrevet

Er han ikke singel altså? Hrmp.

Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett...

Godt mulig du har sjansen på han da ;-)

Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-))

Skrevet

Jo, tror han er singel, men han har visst to barn fra et(?) tidligere forhold. Har bare skumlest det et eller annet sted, så jeg skal ikke garantere at jeg har rett...

Men du.. snakker ikke han sånn innmari fin Finnmarksdialekt? Jeg synes noen ganger det ser ut som han nesten bikker over til østnorsk (synsbedrag? ;-))

Nå virker jeg sikkert veldig dum, men.. tuller du? Kan man lese dét på leppene?

Det må jeg teste på den døve kompisen min ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg.

Synsbedrag, du...! Ler.

Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det!

Skrevet

Sønnen min trodde han var utlending! Mikkel er same og de prater litt "rart", men fint synes jeg.

Synsbedrag, du...! Ler.

Ja, jeg liker han, men synes likevel Laila kan vinne farmen. Hun er forresten blitt kjæreste med mentor. Du har fått med deg det!

nei, er det sant! Kan tenke meg de to passer sammen. Koselig da :-)

Skrevet

Finnmarkinger snakker jo bokmål ord med nordlansk tonefall ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

nei, er det sant! Kan tenke meg de to passer sammen. Koselig da :-)

Veldig koselig! Jeg tror også at de passer fint sammen.

Vi liker sånne happy endings! De ble visstnok først forelska etter farmen...

Skrevet

Synsbedrag, du...! Ler.

Hæ, mener du det? Så hyggelig:o)

Skrevet

Mikkel er ikke singel. Han har samboer og fire barn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hæ, mener du det? Så hyggelig:o)

Ja, jeg mener det. Sto i lokalavisa, tror jeg. trodde alle i Norge visste det ellers ahdde jeg sagt det før!

Tror de passer for hverandre, ja!

hidi, the scorpion
Skrevet

Dårlig gjort av han, spør du meg...

Da er det sikkert brev fra ungene han får i kveld!

Skrevet

Nå virker jeg sikkert veldig dum, men.. tuller du? Kan man lese dét på leppene?

Det må jeg teste på den døve kompisen min ;-)

Jeg er en sånn supermunnavleser ;-)

Mannen min (også døv) skjønner ikke hvordan jeg får det til, men dialekter er min greie tror jeg.. Jeg MÅ vite folks dialekt for å klare å munnavlese skikkelig, så da blir jeg nok en smule mer opphengt i dette enn den gjennomsnittlige døve ;-)

Skrevet

Finnmarkinger snakker jo bokmål ord med nordlansk tonefall ;o)

De gjør det, ja!? Var nemlig ikke helt sikker på om han snakka skikkelig finnmarking, eller om han hadde gjort om målet litt. Tenkte først at han kanskje var bosatt på østlandet, men leste at han fortsatt bor i Finnmark.

Skrevet

Synsbedrag, du...! Ler.

Jepp, fått med meg at Laila er sammen med mentor. Koselig par :-)

Skrevet

Oj, da har jeg rota litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...