Gå til innhold

Prisen på OB har plutselig gått opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper alltid OB normal, den blå pakken, som koster 10 kroner på nesten alle dagligvarebutikker. I dag så jeg plutselig at prisen har steget med 7 og 5 kroner (to forskjellige butikkjeder).

Så kjedelig! For en fattig student er det litt å spare når de andre pakkene koster 30 kroner. Hvis det betyr at den blå pakken etterhvert skal koste like mye, må jeg begynne å hamstre... *grøss*

Koster den fortsatt 10 kroner hos deg?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• Peachy

3

• Gemini

1

• pia3

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm... hos meg har den pleid å koste åtte kroner, men nå har jeg ikke kjøpt tamponger siden før jul, så vet ikke om den har økt i pris her også.Pleier også å bruke disse, og er liksom blitt vant til at de er så billige...

Skrevet

Pleier ikke kjeden Max å ha billige OB? Eller var det et annet merke tamponger. Sjekk der i alle fall. Kanskje også Europris har billige.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har ikke anelse. Bruker kanskje en eller to tamponger pr. mens, så jeg har en pakke i evigheter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes du skal hamstre, ja. Kjøper også bare de blå pakkene, for de andre er jo tre ganger dyrere...

Skal jaggu med sjekke prisene i morgen!

Takk for nyttig opplysning! Er heller ikke rik...

Skrevet

Den har jo bare vært billig fordi den er på lista over produkter som er på matvarebarometeret i avisene

;o)

Det er noen utvalgte produkter som er med hver gang det er måling i hvilke butikker som er billigst.

Så har butikkene vært smarte da, og priset grådig ned disse varene.

Har du ikke sett at det er flere produkter som er rasende billige i forhold til tilsvarende vare av samme merke ved siden av .

Gjest annlovinda
Skrevet

Var akkurat på rimi her hjemme nå, der kostet den blå 10,-.

Skrevet

Har ikke anelse. Bruker kanskje en eller to tamponger pr. mens, så jeg har en pakke i evigheter.

Gjenbruk?

:P

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172702923' post='3551604]

Gjenbruk?

:P

Hehe, nei.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt på en stund.

Men har du testet first price sine tamponger? Jeg synes de er veldig lik blå OB, og kjøper ofte den typen.

Husker ikke helt prisen, men tror det var billigt. Og kan jo være ett alternativ om OB forsetter og stige i pris.

Skrevet

Hehe, nei.

Ble nesten litt letta her jeg sitter ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172703860' post='3551632]

Ble nesten litt letta her jeg sitter ;)

Hihi.

Synes det er et herk å bruke tamponger, så det gjør jeg bare veldig sjelden. Ergo har jeg en pakke i lang tid. :)

Angelica :o)
Skrevet

Hihi.

Synes det er et herk å bruke tamponger, så det gjør jeg bare veldig sjelden. Ergo har jeg en pakke i lang tid. :)

I see ;)

Jeg klarer ikke bruke annet enn tamponger, så jeg er storforbruker.

(Alt man kan prate om her på dol ;)

Gjest Baliba
Skrevet

Den har jo bare vært billig fordi den er på lista over produkter som er på matvarebarometeret i avisene

;o)

Det er noen utvalgte produkter som er med hver gang det er måling i hvilke butikker som er billigst.

Så har butikkene vært smarte da, og priset grådig ned disse varene.

Har du ikke sett at det er flere produkter som er rasende billige i forhold til tilsvarende vare av samme merke ved siden av .

Jo, jeg vet at det er derfor den er såpass billig. Men det er allikevel overraskende at prisen plutselig går opp ;) Derfor lurte jeg på om det var slik i andre butikker rundt om i Norge også.

Gjest Baliba
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172703183' post='3551613]

Jeg har ikke kjøpt på en stund.

Men har du testet first price sine tamponger? Jeg synes de er veldig lik blå OB, og kjøper ofte den typen.

Husker ikke helt prisen, men tror det var billigt. Og kan jo være ett alternativ om OB forsetter og stige i pris.

Ja, de har jeg faktisk prøvd! Eneste grunn til at jeg fortsatte i kjøpe blå OB var at disse var like billige, og da fikk jeg i mindre pakker.

Da bærer det rett tilbake til First Price ;) Takk for tipset!

Prinsessemamma
Skrevet

Når jeg leste overskriften her så slo det meg plutselig at jeg ikke har hatt mensen på snart 3 år!! Jippi! (vel hadde èn mens i fjor mellom graviditet/amming og ny graviditet). Kan ikke si jeg savner den nei ;) og håper det enda er maaange mnd til den dukker opp igjen!

Men tilbake til tema; jeg pleier/pleide og å bruke blå OB, men kan ikke huske at den var SÅ billig.. Er det lenge siden den begynte å koste 10 kr, eller har den alltid vært så billig?

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172731475' post='3551729]

I see ;)

Jeg klarer ikke bruke annet enn tamponger, så jeg er storforbruker.

(Alt man kan prate om her på dol ;)

Og hvor mye man egentlig finner ut at man har til felles ;)

Btw; jeg får klager på at du ikke vil være med å leke *fnise*

Angelica :o)
Skrevet

Og hvor mye man egentlig finner ut at man har til felles ;)

Btw; jeg får klager på at du ikke vil være med å leke *fnise*

Av "naboen" min?

Har jo ikke sett han i det siste :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172766537' post='3552273]

Av "naboen" min?

Har jo ikke sett han i det siste :P

Fysj så privat dere snakker.

Klikker dere eller?

Oups, nå glemte jeg visst å være anonym...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fysj så privat dere snakker.

Klikker dere eller?

Oups, nå glemte jeg visst å være anonym...

Ææææ, Ulvinnen! Du er et skikkelig troll, ass! Fy flate! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...