Gå til innhold

Husker noen en spansk/engelsk sang fra 80-90 tallet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker en sang fra 80 eller tidlig 90 tallet, artisten er spansk og synger en ballade i både en spansk og en engelsk versjon. Typisk Nattønsket-sang.

Refrenget slutter med "..i need you so" tror jeg. Navnet Helene, eller 'Elene har noe med den å gjøre tror jeg. Noen som husker??:-)

Skrevet

Kan det være fransk/engelsk? Det var i alle fall en Tv-serie som het Helene og gutta (?) som gikk på 90-tallet. Og jeg mener at hun Helene også sang.

Skrevet

Kan det være fransk/engelsk? Det var i alle fall en Tv-serie som het Helene og gutta (?) som gikk på 90-tallet. Og jeg mener at hun Helene også sang.

nei ikke Helene og Gutta, det er jeg helt sikker på:) sangen KAN være fransk though..

Skrevet

nei ikke Helene og Gutta, det er jeg helt sikker på:) sangen KAN være fransk though..

Nei, da vet jeg ikke. Det var bare det som slo meg. Beklager :)

Skrevet

argh. jeg MÅ lære meg å lese andres innlegg først. typisk :-)

Næsjda, ikke farlig om det kommer flere riktige svar vel ;-)

Skrevet

Næsjda, ikke farlig om det kommer flere riktige svar vel ;-)

he he. var vel mest irriterende for meg når jeg satt der og følte meg såååå flink. jaja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...